Świąteczne pocztówki

Saturday, December 22, 2012

Dzisiaj mama jak była w mieście to kupiła mi pocztówki i znaczki, z myślą o czytelnikach ; )
Ucieszyłam się, bo długo zbierałam się by je kupić.

 4 z nich wrzucono do skrzynki, a jedna oczekuje a adres zamieszkania. Mam nadzieję, że dostanę go jeszcze dzisiaj. Wiem, że na Święta nie dojdą, ale chociaż na nowy rok! ;)
Dobrze, że są też świąteczne znaczki! :)
Jakiś czas temu skończyłam oglądać film na kinolive.pl pt. "Angus, stringi i przytulanki". Naprawdę bardzo fajny film. Są całkiem śmieszne akcje ale generalnie odczuwam, że jest to film, z którego można wiele wywnioskować. Powiedziałabym o co mi chodzi konkretniej, ale chciałabym Wam po prostu polecić ten film byście obejrzeli. ;)  Generalnie ostatnio dużo oglądam i o wielu filmach tutaj nie napisałam z resztą szczerze już niektórych tytułów nie pamiętam, haha ;D
Taka nudna, leniwa sobota, że chyba pójdę do kuchni po chipsy, picie i włączę jakiś kolejny film, bo nawet nie mam ochoty klikać w klawiaturę.

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. :)
    też, pogoda u mnie taka senna nic tylko spać.. xd

    ReplyDelete
  2. hm.. może kiedyś obejrzę ten film ;D
    A co do pocztówek to na pewno bardzo miłe uczucie tyle ich dostać <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ich nie dostałam, ja je kupiłam i wysyłam do czytelników ;)

      Delete
  3. uwielbiam ten film :D

    ReplyDelete
  4. A ja dzisiaj tylko latam po sklepach i kończę przygotowania do świąt

    ReplyDelete
  5. ja już dzisiaj jestem kompletnie wykończona tymi porządkami ;d
    ładne są :)

    ReplyDelete
  6. Jeśli lubisz filmy w tym stylu, to polecam "Elita" ^^

    ReplyDelete
  7. Mmm...świetne kartki!
    Na pewno będzie miło otrzymać taką czytelnikom!

    Zapraszam do mnie na konkurs-Wygrywają 3 osoby :-)

    ReplyDelete
  8. słodkie pocztówki :3
    Też mam zamiar obejrzeć ten film :)

    ReplyDelete
  9. Oglądałam ten film, bardzo fajny ;)

    ReplyDelete
  10. twoja mama wie ze prowadzisz bloga??

    ReplyDelete
  11. ostatnio wysyłałam kartki :>

    ReplyDelete
  12. Och, miałam okazję obejrzeć ten film, ale niestety niecały... Śliczne kartki ;)
    Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  13. muszę obejrzeć ten film : )

    ReplyDelete
  14. A do kogo wysyłasz pocztówki ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do czytelniczek, które wysłały mi kartki ostatniego czasu ;)

      Delete
  15. czytałam książkę na podstawie której nakręcono ten film, bardzo fajna :D

    ReplyDelete
  16. Oo pamiętam ten film, oglądałam ;)

    ReplyDelete
  17. bardzo fajny film godny polecenia !

    ReplyDelete
  18. oglądałam, ale film mnie 'nie porwał' :)

    ReplyDelete
  19. Pamiętam,jak na Twoje urodziny wysłałam Ci kartkę i byłam zła, że nie doszła na czas :)

    ReplyDelete
  20. cudowne ;) ja jeszcze nie wysłałam i nie dostałam, :c

    zapraszam do mnie! :*

    ReplyDelete
  21. może się na niego skuszę :)


    imnoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Pocztówki bardzo ładne, czytelnicy będą zadowolone ; )

    ReplyDelete
  23. oglądałam ten film, jest faajowy :D

    ReplyDelete
  24. no chyba się skuszę na ten film.:D Bardzo fajne pocztówki<3
    Zapraszam do mnie na nową notatkę ;)

    ReplyDelete
  25. ładne te kartki : 3 może obejrzę, mam dużo do obejrzenia a mi się nie chce xd

    ReplyDelete
  26. Ten film jest zboczony?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak myślałam, bo w tytule stringi i takie wtf troche.

      Delete
  27. Oglądałam to. Niesamowicie zabawne. A co do kartek, to są śliczne ♥

    ReplyDelete
  28. hm musze kiedyś obejrzeć :)

    ReplyDelete
  29. też oglądałam ten film-jest świetny :)

    ReplyDelete
  30. Czytałam książkę ` Angus, stringi i przytulanki ` świetna :)

    ReplyDelete
  31. Też oglądałam ;d
    Świetny ;)

    ReplyDelete
  32. oglądałam świetny film .

    ReplyDelete
  33. Hej, fajny blog :D
    Będę tu zaglądać częściej :3
    Zapraszam również na moje bloga.
    livii-olivia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ciesze sie ze kartka sie podoba ;) Jak przyjedziesz daj znac ^^

    ReplyDelete
  35. Super pocztówki chciałoby się taką dostać :)

    ReplyDelete
  36. Kiedyś pisałyśmy listy, pamiętasz? Ostatni wysłałam chyba pod koniec lata i nie dostałam odpowiedzi... Będziemy pisały nadal, czy już nie? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, że pamiętam. ;)
      Przepraszam, że nie odpisuję, ale pogubiłam się na które listy odpisałam a na które nie ; C
      Niedługo do Ciebie napiszę! ;3

      Delete
  37. oglądałam ten film, szedł kiedyś w tv :) zdjae się w klimacie disney'owskim , o ile nie produkci Disney'a. chciałabym dostać pocztówkę. w przyszłym roku zamierzam wysłać co najmniej 20 kartke do czytelników i oczywiście będe liczyć na rev :D

    ReplyDelete
  38. Miło z Twojej strony, że wysyłasz pocztówki ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*