Spontaniczna zbiórka

Friday, December 14, 2012

Witam. Dzisiaj ubrałam wreszcie moją grubaśną zimową kurtkę. Na dworze naprawdę już strasznie zimno, a dłonie można sobie odmrozić! ; )
Wczoraj pisałam, że robiłam porządki w szafie i znalazłam, dawno nie noszoną przeze mnie bluzę, zatem postanowiłam ją dzisiaj ubrać do szkoły. Oczywiście nie zapominając o ciepłym kominie, który nie może mnie opuścić.

 Zdjęcia zrobiłam po przyjściu z miasta, więc .. czerwone poliki, usta i dłonie. ; )
 Bluza - Pimkie
 Uwielbiam dzisiejszy dzień! Nie licząc początku dnia, ponieważ po drodze do szkoły, pękł mi pasek od torebki, potem spóźniłam się na pierwszą lekcję i dostałam za to uwagę. Uwaga brzmi mniej więcej : notorycznie spóźnia się na lekcje fizyki.
Cóż mogę na to poradzić, że nie wyrabiam się z czasem, a fizyka na złość musi być pierwsza.
Przez kilka następnych lekcji powtarzałam sobie matematykę. Gdy mieliśmy świetlice, pani dała mi kartkę z zadaniami i siedziała centralnie koło mnie sprawdzając stos innych poprawek. Gdy zobaczyłam kartkę dopadł mnie stres, ale stwierdziłam : umiem wszystko, czego się bać?! ; ) I napisałam naprawdę wszystko >>prawie<< bezbłędnie tyle, że gdy zbliżał się koniec czasu, nie myśląc, zrobiłam banalny błąd! Straciłam tylko jeden pkt, bo na szczęście to był wynik końcowy. Dobrze, że nie pomyliłam się w trakcie. Tak czy siak skakałam z radości, to moja pierwsza taka dobra ocena od czasów 4 klasy podstawówki! Haha ; )

*Po szkole byłam na małych poszukiwaniach za prezentem dla koleżanki z klasy, którą wylosowałam.
Znalazłam coś naprawdę świetnego! Mam nadzieję, że się jej to spodoba. A Wam kochani pokażę w dniu wigilii klasowych czyli 21 grudnia. Prędzej nie mogę, ponieważ Sandra zna linka na bloga i nie byłoby to niespodzianką! ; )

Podczas akurat robienia zdjęć zadzwoniła do mnie Paulina, prosząc mnie bym poszła z nią na zbiórkę żywności, z której jej koleżanka zrezygnowała. No cóż... na 16 planów nie mam a osobiście stać sama nie chciałabym 2 godziny. Także.. do 18 będę na spontanicznej zbiórce a potem zapewne idę na dwór ze znajomymi. Przede wszystkim trzeba uzgodnić jutrzejszy dzień, bo chyba znowu wybieram się do Grudziądza. Nie mam nawet teraz czasu na przeczytanie i zatwierdzenie komentarzy, więc zrobię to pod wieczór. Miłego dnia, ja zmykam bo powinnam być już koło orlika! Upss! ; ) Usprawiedliwię się blogiem. Haha ; D

You Might Also Like

69 KOMENTARZE

  1. Miłego dnia i powodzenia :))

    ReplyDelete
  2. Świetna jest ta bluza ;d Też bym musiała zrobić porządek xd

    ReplyDelete
  3. śliczna bluza ♥
    Mam pytanie: Czy mogłabyś zrobić filmik, gdy się malujesz ? ^^ Jestem ciekawa, jakich kosmetyków używasz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ; )

      W sumie mogłabym tyle, że nie lubię pokazywać się bez makijażu ... chyba, że zmontowałabym jakoś inaczej... Zastanowię się ;)

      Delete
    2. ja jeszcze do szkoły to ani razu w makijażu nie poszłam ^^
      Czekam na filmik :)
      Powodzenia w nagrywaniu :D

      Delete
  4. Oj znam to .. powinnam być już na miejscu , a siedze jeszcze w domu ^^

    ReplyDelete
  5. Zostałaś nominowana na moim blogu:)


    http://oliwkaaja.blogspot.com/2012/12/liebister-award-nominacje.html

    ReplyDelete
  6. świetna bluza i reszta <3
    śliczna jesteś.
    a uwagą się nie przejmuj, przecież mamie wyłumaczysz co i jak z torbą : )))


    zapraszam do siebie
    welovebaranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ja po niedzieli wybieram się, żeby kupić prezent wylosowanej koleżance^^

    zapraszam na konkurs, który trwa tylko do jutra! :)
    http://czaaki.blogspot.com/2012/11/konkurs-wygraj-bon-do-sklepu-mergpl.html?showComment=1354137649432#c8636902993592504188

    ReplyDelete
  8. ja mam Wigilię klasową 20 grudnia :)

    ReplyDelete
  9. Ja też mam w piątki pierwszą fizykę, z nauczycielką której nie lubię :p fajnie, że przynajmniej z matematyki Ci dobrze poszło! :)

    ReplyDelete
  10. słodka jest ta bluza ;)

    zapraszam.

    ReplyDelete
  11. U mnie też jest strasznie zimno :)
    Ładna bluza : )


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ale śliczne pierwsze zdjęcie ;>
    Gratulacje! :D Fizyka to zło! :D
    Ooo.. też bym chciała być wolontariuszką! :)

    ReplyDelete
  13. fajna bluza:D
    ja to się już spóźniłam tyle razy,że hoho xd

    ReplyDelete
  14. zarumienione policzki są urocze :D

    ReplyDelete
  15. o to super u mnie tez tak ziiiiiiimnooooooooo

    ReplyDelete
  16. Ja jutro idę na zbiórkę : >

    ReplyDelete
  17. Masz bardzo ładne włosy : kolor i długie :D ;) Fajny blog bardzo mi się podoba ;D

    ReplyDelete
  18. Sztuczne rzęsy? ;)

    ReplyDelete
  19. A kto Cię tak dobrze nauczył? xd

    ReplyDelete
  20. Replies
    1. No już... Jutro lizaka z Alfy Ci przywiozę! ;)

      Delete
  21. Dziś było strasznie zimno. Dobrze, że nie zapomniałam wziąć rękawiczek z domu. ; )
    Ładna bluza, moja znajoma ma taką samą. ; )
    Gratuluję dobrej ocenki z matmy. :D

    ReplyDelete
  22. Fajna bluzka i ciekawy post ;)
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  23. Zostałaś otagowana na moim blogu! Christmas TAG!

    ReplyDelete
  24. O kurde jak ja dawno u ciebie nie byłam, ale ty jesteś śliczna:*
    O wiele lepiej jest ci w grzywce na bok <3
    Zapraszam do mnie nowe zdjęcia tym razem Oli :)

    ReplyDelete
  25. świetny post <3
    uwielbiam je czytać.

    _______________
    zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  26. Ta bluza jest świetna ! :)
    Ja już od dawna noszę gruuuube kurtki i szaliki. Mieszkam w mieście, gdzie zawsze jest najzimniej, więc nie ma się co dziwić!

    ReplyDelete
  27. hahah uwagi czasem brzmią zabawnie ;d

    ReplyDelete
  28. haha , musisz wczesniej wstawac :P

    ReplyDelete
  29. jesteś taka słodka : >

    ReplyDelete
  30. Świetnie wyglądasz!
    Zapraszam do nas na konkurs, w którym do wygrania jest koszula ;)

    ReplyDelete
  31. Jakie urocze to pierwsze zdjęcie. ♥
    Obserwujemy? :)
    Pozdrawiam. ;d

    ReplyDelete
  32. Fajna bluzeczka :3
    http://milionioliwka.blog.interia.pl

    ReplyDelete
  33. ojaaa, cudowny wlosy :D a ogólnie, to świetny blog. wpadnij do mnie i obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) :*

    ReplyDelete
  34. tez mam dużo rzeczy które leżą w szafie i ich nie używam ;c ;d
    fajne zdjęcie:* my już dawaliśmy prezenty na mikołajki a we wtorek ma wigilię klasową :)

    ReplyDelete
  35. Pimkie - mój ulubiony sklep ^^

    ReplyDelete
  36. ładna bluza i komin :D
    gartuluje oceny z matmy :)

    ReplyDelete
  37. Cudowna bluza *,*
    Gratuluję dobrej oceny ;)

    ReplyDelete
  38. ja właśnie muszę coś kupić dla mojej koleżanki na wigilię.

    zapraszam na mojego bloga ;)

    ReplyDelete
  39. Świetna ta bluza :) Hueh, ja w zimowej kurtce chodzę już od miesiąca, bo mróz na dworze jest niesamowity brr.. Szkoda, że w zimę jest tak zimno :/ Chociaż to właśnie cały jej urok :D
    Zapraszam do mnie jeśli amsz ochotę http://kimikano.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  40. racja, piątek był cudownym dniem :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*