Słoneczny 'Koniec Świata'

Friday, December 21, 2012

Dzisiaj od dłuższego czasu, po raz pierwszy wyszło słoneczko! ;) Także... słoneczny był nasz ten koniec świata! Wracałam dzisiaj do domu z Pauliną z klasy. Miała ona ze sobą gitarę, więc ona grała, ja śpiewałam, a potem ja 'uczyłam się' grać. Haha, nie umiem! Naprawdę, ale cieszę się, że umiem chwyt A. Chociaż coś. ;)

Zmarznięty buraczek + nieźle poplątane włosy po wigilii! ; x
Nie, nie mam zniszczonych włosów.
 Generalnie zdjęcia zrobione na rynku ; )
 Yeey, 3 notki w jeden dzień. Szczerze, lubię jak pojawia się tak dużo notek ; )
A Wy lubicie?
Zawitało u Was słoneczko?
Teraz rozmawiam sobie na skypie z pewną blogerką Pauliną z mojego województwa.
Dobranoc kochani! ♥

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Fajne fotki!
    U mnie też dzisiaj był słoneczny 'Koniec Świata', ale w dzień było -16, no cóż taki urok Mazur, bo teraz jestem u babci :D

    Zapraszam do mnie na konkurs-WYGRYWAJĄ 3 osoby!

    ReplyDelete
  2. U mnie też słoneczko wyszło :)

    ReplyDelete
  3. słodko wyglądasz w tej mikołajowej czapce :)

    ReplyDelete
  4. ooooj ale widać kiepską przeróbke na pierwszy zdjęciu :P
    ja nienawidzę słońca w zimie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma to jak efekty przeróbki na szybkiego ;)

      Delete
  5. Jej jaka śliczna Mikołajka ; **
    A Zdjęcie z rynku genialne ; )

    ReplyDelete
  6. oj coś wiem o tych splątanych włosach !:) ale i tak masz ładne

    ReplyDelete
  7. Ja bym nawet mogła czytać ich sto na dzień. ♥

    ReplyDelete
  8. Ale uroczo wyglądasz w tej czapeczce! Nie przejmuj się nie tylko tobie się tak robi z włosami >.<

    ReplyDelete
  9. No, dosyć słoneczny był ten koniec świata. :D

    ReplyDelete
  10. u mnie też dzisiaj było słoneczko :D

    ReplyDelete
  11. Ja nie lubię tak dużo postów. Wolę przeczytać jeden a konkretny, ale to Twój blog i rób tak jak jest Tobie wygodnie :)
    Uroczo Ci w tej czapce mikołaja. A ja coś wiem na temat plątających się i elektryzujących włosów :/

    ReplyDelete
  12. ładne te zdjęcie w czapce;3

    ReplyDelete
  13. poplątane czy nie i tak włosy masz piękne! <3

    ReplyDelete
  14. u mnie straszna mgła :c

    ReplyDelete
  15. HAhaha, 'koniec świata' ;)

    http://luliandlulu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam notki <3 możesz pisać nawet z tysiąc, choć pewnie nie wyrobisz z pisaniem ;)

    ReplyDelete
  17. jakiego szamponu i odżywki używasz do włosów ?:)

    ReplyDelete
  18. fajnie wyglądasz :)
    u mnie też świeciło słońce :))

    ReplyDelete
  19. Rzeczywiście wyszły na zniszczone, ale nie bede cisnac, bo wiem, ze to sa poplatane, bo na innych zdjeciach masz piekne, lsniace. ;)

    ReplyDelete
  20. Mogę zadać Ci kilka pytań?

    ReplyDelete
  21. Czy uważasz się za sławną blogerkę?

    ReplyDelete
  22. Dlaczego? Przecież jest prawie na kazdym blogu w "ulubione" dziennie masz z 2 tys. wejść.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie przesadzajmy. A 2 tys. wejść też nie mam ;D

      Delete
  23. A ile miałaś wczoraj?

    ReplyDelete
  24. Proszę Cię, dodaj jakąś notkę!
    G.

    ReplyDelete
  25. U mnie niestety nie ma słońca. ;/
    Ładne zdjęcia. :))

    ReplyDelete
  26. Ładne zdjęcia. A co do włosów to mam podobnie ;/

    ReplyDelete
  27. Macie bardzo ładny rynek :)

    ReplyDelete
  28. Fajne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  29. Noo u mnie zawitało. i było bardzo pięknie ♥

    ReplyDelete
  30. słoneczko chyba wszędzie zawitało <3

    ReplyDelete
  31. pięknie :) Słoneczko u mnie w Szczecinie dawało o sobie znać cały dzień :)

    ReplyDelete
  32. Fajnie wyglądałaś w tej czapeczce ♥ :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*