Próby

Monday, December 17, 2012

Cześć. Od dzisiaj obudził się we mnie stres, związany z poprawami ocen. Będzie naprawdę ciężko. Na dodatek biorę udział w jasełkach. Nie wiem czy mówiłam. Tak więc mam trochę zaległości, bo na niektórych lekcjach nas nie ma.

 Przed pójściem do szkoły ; )

Myślę, że występ okaże się totalną porażką. Pani w ogóle jest niezorganizowana. Na próbach panuje chaos, nieuwaga. Dzisiaj podczas czytania swojej roli kolega obciął mi pasmo włosów. Czy taka powinna być próba? Gdyby pani miała nas na uwadze nie doszłoby do tego. Nie chcę nic mówić, ale to jest mój naprawdę dobry kolega, a wcale mnie nie przeprosił za to. Uznał to jako żart. Fajnie, cieszę się. Ja miałam ochotę obciąć mu grzyweczkę, ale nie jestem na tyle złośliwa, by zastosować w takim wypadku opcję "coś za coś". A może chciał mnie sklonować? Haha ;)
Dobranoc ♥

You Might Also Like

74 KOMENTARZE

  1. eh, takie próby sa bez sensu.

    zmieniłam adres bloga, laalala-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Też mam stres związany z poprawą ocen :)
    Ja to bym chyba tego chłopaka zabiła ;d

    ReplyDelete
  3. Fajna fotka!
    Ja w domu :>

    A kiedy jakieś diy świąteczne?^^

    ReplyDelete
  4. Na czym polega sklonowanie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. * Klonowanie.
      Oczywiście to był żart, że chciałby zrobić drugą mnie, czyli chciałby sklonować ; D

      Delete
  5. obetnij mu grzyweczkę, ciekawe czy mu będzie tak wesoło!! :x

    ReplyDelete
  6. matko, ile cm ci obciął? gdzieś z tyłu, czy przodu? biedna :<
    na moja włosy w zeszłym roku na religii, co lekcje kolega planował podciąć włosy, i teraz zawsze w te dni upinam koka -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak się odwróciłam to już do kosza wyrzucał, ale jak zobaczyłam, to aż mi się gorąco zrobiło.
      Z tyłu bardziej. Na szczęście mam grube włosy i nie widać nic.

      Delete
  7. u mnie już za późno na jakiekolwiek poprawy, większość ocen już wystawiona ;c

    ReplyDelete
  8. Ładne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie przyjaciolki123aww.blogspot.com/ i do koleżanki marika--fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Napewno chce cb sklonowac.
    jestes za ladna ;p
    fajny blog

    czarne-obcasy.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. na pewno chciał cb sklonować xd

    ReplyDelete
  11. ja bym mu chyba łeb urwała ;) życze powodzenia w poprawianiu ocen :D

    ReplyDelete
  12. ja też mam teraz dużo do poprawiania w szkole, :\ ładne zdj. :d
    Oo to dość szybko doszło , nmzc , i tak ten list doszedł od ciebie wstedy xd

    ReplyDelete
  13. u nas trochę próby inaczej wyglądają, na szczęście.
    współczuję ci tych obciętych końcówek ;<

    ReplyDelete
  14. hehe ja akurat teraz jestem na probie na jaselka xd

    ReplyDelete
  15. przesada jak dla mnie .

    możecie się malować do szkoły ?

    ReplyDelete
  16. Mi też kiedyś chłopacy z klasy obcięli kawałek włosów, jakby obcięli więcej byli by łysi :D
    Urocze zdjęcia ;))

    ReplyDelete
  17. Zrobi armię klonów Jessika ;P
    U nas też są jasełka i też takie próby -,- tylko, że występujemy z zerówką i nie ma takich akcji xD

    ReplyDelete
  18. Też występuję w jasełkach :). Ja dzisiaj od pierwszej do szóstej lekcji próby miałam- więc żadnej lekcji nie miałam ^^. Z jeden strony dobrze, ale z drugiej.. zaległości.. Nadrabianie lekcji .. Ehh ;/. Wczoraj też tak samo miałam ^^. Kochane wf mnie ominęły i jutro pewnie mnie też ominą. ;cc. Grrrr!
    Ja w czwartek mam jasełka ; ] .

    Oliwkaaja.blogspot.com
    Zapraszam

    ReplyDelete
  19. Chciał cię sklonować :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Ładne zdjęcia :)
    Jessika zostałaś otagowana przeze mnie w Christmas Tag ;3

    ReplyDelete
  21. Napewno chodziło mu o zkolonowanie :D
    piękne zdjęcia ^^
    Ahh mnie też drażni nie zorganizowanie u nauczycieli ;/

    ReplyDelete
  22. Jesteś taka ładna, że chciał Cię sklonować i mieć Cię dla siebie..

    Obserwuję, zapraszam do mnie
    http://setny-blog-o-zyciu.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. w listopadzie mój kolega obciął kolezance włosy na fizyce ^^

    ReplyDelete
  24. też biorę udział w jasełkach :) wiem jak to jest z tymi próbami ;/

    ReplyDelete
  25. mi znajoma rok temu obcięła pasmo włosów.. miałam ochotę ją utłuc.
    miałam taką niezorganizowaną wychowawczynię w podstawówce - zgubiła się z nami w kinie ಠ_ಠ

    ReplyDelete
  26. do klonowania jest potrzebna komórka jajowa.xd

    ReplyDelete
  27. masz piekną grzywke i cudowne włosy.. Like it.. <3

    ReplyDelete
  28. Też miałam kiedyś przedstawienie które okazało się kompletną porażką przez organizację pani -.- Co do tych włosów to współczuję, u mnie w klasie koledzy bez przerwy robią takie "żarty" >.<

    ReplyDelete
  29. takie próby to strata czasu. I na dodatek szkoda włosów:/

    ReplyDelete
  30. Ja miałam dzisiaj jasełka w szkole (które nie wyszły nam perfekcyjnie :D), a jutro mam jasełka z zespołem :D
    Hah :D Sklonować :D

    ReplyDelete
  31. Co jak co, ale ładna to ty jesteś ;)

    ReplyDelete
  32. współczuję ;/ mi kolega w podstawówce zawsze chciał obcinać włosy i raz mu się udało ;c To my z przyjaciółką zrobiłyśmy mu kawał i przykleiłyśmy do krzesła. Nie było już mu tak wesoło ;D

    ReplyDelete
  33. Haha, współczuję. Też mam zamiar poprawić oceny, ale nie wiem czy mi się uda ...

    ReplyDelete
  34. ale ładna!! <3

    www.lena-magdaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Oooo też biorę udział w jasełkach, wiem jak dają w kość takie niezorganizowane "próby"... okropność. Życzę powodzenia, żeby wszystko się udało ^^

    ReplyDelete
  36. mam nadzieję, że nie widać :) masz śliczne włosy^^

    ReplyDelete
  37. Współczuję :c
    Mi kiedyś koleżanka przypadkiem włosy obcięła xD

    ReplyDelete
  38. nie ma to jak dobry kumpel mi też takie numery robią:)

    ReplyDelete
  39. Wkurzyłabym się gdyby ktoś tak mi włosy obciął. Ale pewnie chciał cię sklonować i mieć tylko dla siebie. :D
    Miałam kiedyś podobne próby, wszystko było takie niezorganizowane i przedstawienie wyszło jak wyszło.. :/

    ReplyDelete
  40. U mnie jest tak samo na próbach , też mam rolę w jasełkach ;D

    ReplyDelete
  41. mi też kolega ostatnio obciął włosy, i trochę widać ;/

    ReplyDelete
  42. Slicznie upinasz grzywkę.
    A co do włosów:
    Masakra , serio .
    Włosy to przyjaciólki kobiety xD
    Współczuję

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję ;))
      No jak rozczesuję włosy to widzę to spontaniczne cięcie kolegi...

      Racja, włosy to przyjaciółki kobiet. ;)

      Delete
  43. zajebisty bLog ziomek strasssznie mi sie podoba . <3
    + zapraszam do mnie xD

    ReplyDelete
  44. nie ma co się przejmować jasełkami jakoś same miną i będzie z głowy, skoro Pani za to odpowiedzialna nie przykłada do tego większej uwagi to Ty wcale bardziej się tym martwić nie musisz :)

    ReplyDelete
  45. Pokarzesz swój pokój?

    ReplyDelete
  46. chłopacy to zawsze mają jakieś idiotyczne pomysły ;> nie mówię, że sama ich nie mam, no ale obcięcie włosów to jednak dosyć poważna sprawa ;dd

    ReplyDelete
  47. o jaa to bym go zabiła ja takie sliczne włosy jakie masz ty :d

    ReplyDelete
  48. Ty naprawdę masz 14 lat ? ;)
    piękna jesteś *-*

    ReplyDelete
  49. Współczuję! ;<
    Mi też koledzy często obcinają włosy, ale na szczęście po mało ;)

    ReplyDelete
  50. Na codzień się tak malujesz?

    Trochę dziwnie wyglądasz, z tymi policzkami... ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak. ;)
      Generalnie policzki na zdjęciu to tylko przeróbka ; D

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*