Pierwsze co... KFC! ♥

Saturday, December 15, 2012

Hej! Dzisiaj niestety nie udało mi się wpaść szybciej. O 10 się obudziłam i musiałam iść się szykować na wyjazd do Grudziądza. Przyznam, że nie bardzo mi się chciało z początku i nieźle się guzdrałam! Potem niestety miałam przez to tylko same problemy, bo musiałam szybko biec na dworzec, żeby się nie spóźnić. O mały włos! Drzwi autobusu były już zamknięte! Sekunda później i zostałybyśmy na dworcu... czekając na autobus dopiero po 13! Niestety przez ten bieg, zaczęła boleć mnie głowa na dodatek strasznie źle się czułam. Pierwsze co to poszłyśmy do KFC w Alfie.
Jak zwykle tradycyjny Bsmart z longerem i powiększonymi frytkami. Fuks, że jeszcze nie było tak dużo ludzi w KFC, bo byłam strasznie głodna i były przynajmniej dostępne wygodne kanapy ; )

Dzisiaj zdjęcia robiłam Pauliny aparatem, bo ja jak zwykle nie naładowałam sobie baterii. Z resztą to dla mnie lepiej, bo wolę fotografować lustrzanką.
Jest to znacznie łatwiejsze, a cyfrówką, by osiągnąć dobry efekt, trzeba naprawdę się nieźle postarać.

Zaplanuję automatyczną notkę, ze zdjęciami z Alfy, bo jutro od 10 już nie ma mnie w domu. Idę na wolontariat. Chyba jakieś mikołajki dla dzieciaków! ;)
Dobranoc. ♥

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. jakiego Canona ma Paulina?

    ReplyDelete
  2. Więc widzę, że dzień miło spędzony ;)
    Czekam na więcej zdjęc ;3

    ReplyDelete
  3. Mmm...KFC ♥
    Zazdroszczę Ci udanego weekendu, ja niestety leżę chora w łóżku z gorączką, bólem gardła i katarem. ;( Mam zwolnienie ze szkoły, aż do świąt!
    A jak tam u Ciebie zdrowie?

    Jaki Paula ma aparat? Ja również wolę robić zdjęcia lustrzanką. Tak mi się zdaje, że mamy podobne aparaty, także jak możesz to odpowiedz :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdrówka życzę! ;)
      Ja się na razie 3'mam ;)

      Canon EOS 550D ;)

      Delete
  4. dawno nie jadłam fast foodów :) heh

    ReplyDelete
  5. Ale mi smaka na frytki narobiłaś *.*

    ReplyDelete
  6. fryyytki xD


    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. w kfc jak jem
    to też b-smart
    ale z mini twisterem <3

    ReplyDelete
  8. Nienawidzę biec na autobus -.-
    Jutro też idę na wolontariat, będę pomagać na Wigilii dla niepełnosprawnych :)

    ReplyDelete
  9. też chcę lustrzankę! :P

    ReplyDelete
  10. aa ja dzisiaj cały dzień siedziałam w domu :<

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia ;)
    zapraszam do mnie ;P

    ReplyDelete
  12. Ale mnie dawno nie było w KFC ;c ♥

    ReplyDelete
  13. Zrobiłaś mi smaka na frytki, mimo, że w brzuchu czuję dalej pizzę!:D

    ReplyDelete
  14. PS. Ile mniej więcej kosztuje taka lustrzanka?

    ReplyDelete
  15. Jak ja dawno nie jadałam nic z KFC :O

    ReplyDelete
  16. B-smart matko jak dawno już nie jadłem w KFC. Ja zawsze biorę z mini twisterem <3

    ReplyDelete
  17. Super! Zapraszam na mój fan page: https://www.facebook.com/MartaDymekBlog
    Z okazji dzisiejszych moich urodzin organizowany jest konkurs z ciekawymi nagrodami!
    xx

    ReplyDelete
  18. Też wolę używać lustrzanki, jak mam taką okazję ;D
    Fajne zdjęcia ;)
    Przez ciebie zachciało mi się frytek :P

    ReplyDelete
  19. KFC :D narobiłaś mi ochoty :> niezdrowe jedzenie chyba smakuje najlepiej :D

    ReplyDelete
  20. hehe też dzisiaj byłam w kfc ;d

    ReplyDelete
  21. mnie akurat nie miał by kto zrobić, a marzę o takim zdj. nawet jakby był na nim ktoś inny. po prostu kocham wszystko, co związane z lampkami. :D
    a kfc - uwielbiam *-*

    ReplyDelete
  22. oj, sorki. :D poprzedni kom miał być do innej dziewczyny (to z tymi lampkami :D)

    ReplyDelete
  23. Jaki masz aparat ? Nazwę i model ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam fujifilm finepix s 2960
      a ten na zdjęciu to Canon Eos 550D

      Delete
  24. Też zawsze biorę z longerem :D

    ReplyDelete
  25. Aż mi się jeść zachciało. Myyy pycha ♥

    ReplyDelete
  26. KFC ♥
    Przez Cb zrobiłam się głodna :DDDD

    ReplyDelete
  27. Mniam frytki ;)
    Czekam na zdjęcia ;d

    ReplyDelete
  28. ładne zdjęcia wychodzą tą lustrzanką. ja nie bywam zbyt często w kfc czy tez macu, bo jestem wegetarianką i nie ma dla mnie duzego wyboru :D

    ReplyDelete
  29. Ja częściej bywam w Mc'Donald nić w KFC ;D

    ReplyDelete
  30. Ja mam cyfrówkę, i trochę muszę się namęczyć, żeby otrzymać zamierzony efekt :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. mniam
    Ania H.

    ReplyDelete
  32. my kiedyś z koleżanką wsiadłyśmy do autobusu, który nie jechał tam gdzie chciałyśmy. O rany - co to się działo :D

    ReplyDelete
  33. Mam ochote na frytki ...

    ReplyDelete
  34. aa zjadłabym coś w KFC *.*

    ReplyDelete
  35. dawno w KFC mnie nie było. Eh ,za daleko. :c

    ReplyDelete
  36. ale bym sobie coś zjadła z KFC :)

    ReplyDelete
  37. wielbie longery w KFC.;D

    ReplyDelete
  38. wielbię longery z KFC.;D

    ReplyDelete
  39. Współpraca z KFC? :D
    Żartuję, fajny post ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, tak notka za BSmart'a ; 3 ; D haha ; )

      Delete
  40. Och, jak mnie dawno w KFC nie było. Muszę to nadrobić. Świetnie prowadzisz bloga :)
    Zapraszam do siebie : brakwenybiczys.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. chciałabym mieć lustrzankę :)

    ReplyDelete
  42. Uwielbiam KFC...mam straszną słabość do ich kurczaków :)

    ReplyDelete
  43. Mniamm . :c Szkoda ze u mnie nie ma KFC ;(

    ReplyDelete
  44. ale bym zjadła, szkoda, że nie mam w pobliżu KFC... niby jest dostawa, ale najbliżej jest Lublin :c

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*