Pachnące ozdoby

Sunday, December 02, 2012

Wpadam tu dzisiaj drugi raz! Fajnie, że minął mi kryzys blogowy, który przeżywała połowa blogerek. Mam nadzieję, że grudzień Was również zachęci do dalszego pisania, tak jak mnie. ; )

Pewnie zauważyliście, że już wprowadzam świąteczny klimat wszędzie gdzie się da. Bodajże w czwartek gdy byłam cały dzień w domu, z nudów zrobiłam pachnące ozdoby ; )

Potrzebne nam będą : nożyczki, kokardki, serwetki papierowe, sól do kąpieli.

W sumie sól do kąpieli, możecie zastąpić np. cynamonem, ale ja użyłam miodowej soli, bo rok temu robiłam cynamonowe. Wystarczy przeciąć jedną serwetkę na pół, posypać sól, starannie zwinąć, zawiązać jakąś gumką, np. recepturką i przywiązać kokardkę, by lepiej się prezentowało ;)

Spróbujcie! ;)

Dobranoc! ♥

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. slicznie to wyglada. :-*
    Chce takie !

    ReplyDelete
  2. prosty i bardzo fajny pomysł :)

    ReplyDelete
  3. ja zrobiłam swój internacki pokój w świąteczne miejsce ;) aż czuć tą magię <3

    ReplyDelete
  4. Pewnie musi ślicznie pachnieć! :>

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Właśnie przed chwilą zrobiłam, wyszyły cudownie tyle, że z solą morską i już tak świątecznie!

      Możesz dodać jeszcze jakieś pomysły na ozdoby świąteczne? Jak tak to kiedy byś dodała? Proszę odpowiedz.

      Delete
    2. Tak, na pewno coś dodam ;)
      Nie wiem kiedy ale możecie się spodziewać ; ]

      Delete
  6. Też już robię ozdoby świąteczne 3
    Muszę spróbować tych Twoich ozdóbek ;P

    ReplyDelete
  7. Hmmm. Chyba sobie takie zrobie ;)

    ReplyDelete
  8. Proste ,ale efektowne - zrobie !!

    ReplyDelete
  9. fajny pomysł może kiedyś wypróbuję :)

    ReplyDelete
  10. Na pewno zrobię :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ciekawy pomysł .: ) Może się skuszę takie coś zrobić. :>
    Zapraszam w wolnej chwili. :>

    ReplyDelete
  12. o, świetne♥
    tak tylko do świątecznej atmosfery, brakuję tylko śniegu! ; ))

    ReplyDelete
  13. faaaaaaaajne <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ślicznie to wygląda. :)

    ReplyDelete
  15. Bardzo ładnie to wygląda <3
    Ano w grudniu mijają już wszystkie kryzysy :D

    ReplyDelete
  16. kto robił mi nagłówek mam napisane po prawej stronie.

    ReplyDelete
  17. super pomysł !! aż chyba sama coś takiego wykombinuje ;D

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Świetne ozdoby, ładne zdjęcia =)

    ReplyDelete
  19. świetne ozdoby . ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  20. Super są te ozdoby! też sobie takie zrobię w weekend,bo będę miała więcej czasu :)

    ReplyDelete
  21. oglądając zdjęcia już czuję ich zapach :3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*