Organizacja?

Tuesday, December 11, 2012

Cześć. Chyba czas wprowadzić w moje życie trochę organizacji, bym mogła się we wszystkim połapać. Życie jest ciężkie, nie ukrywam i musimy się z nim uporać. Często mamy go serdecznie dosyć, a niektórym wpadają do głowy dziwne myśli.To błąd. Musimy znaleźć rozwiązanie na wszystko. Pewnie większości z Was w szkole nie najlepiej idzie, albo zwyczajnie nie jesteście zadowoleni z relacji z nauczycielami. Tak jest u każdego m.in u mnie. Szkoły ja mam zawsze dosyć, tym bardziej, że gdybym chciała być wzorowym uczniem musiałabym się cały czas uczyć i nie miałabym czasu na przyjemności. Można powiedzieć, że nie byłoby czasu na życie, a przecież życie rozkręca się gdy jesteśmy nastolatkami. Potem już zaczynają się większe, rodzinne obowiązki. Powtarzam sobie nie raz słowa : musisz się wreszcie ogarnąć. Te słowa są takie ... nie wiem. Nie wiem co z nimi zrobić. Mam chęci do realizacji gdy jestem w szkole, ale gdy przychodzę do domu, rzucam torebkę, jem obiad i włączam laptopa. Do ferii zimowych będę pod niezłą presją ponieważ nie ukrywam! - Mam do zaliczenia przedmioty, które totalnie olałam, ale ogólnie nie wchodzą mi one. Nienawidzę przedmiotów ścisłych! Mam z nimi wielki problem. Od jutra ruszam pełną parą co do szkoły, a w ferie rozplanuję sobie resztę rzeczy, które chciałabym w sobie zmienić. Czas stać się bardziej wymagającym dla siebie! Łatwo to napisać/powiedzieć... trudniej zrealizować. Nie dosyć, że muszę poprawić sporo ocen, to jeszcze mam mnóstwo prac do przygotowania jeśli chodzi poza szkołą. Ja powinnam teraz biegać, martwić się, a nie leżeć z laptopem i pisać ten tekst na pamiętnik internetowy. Na szczęście ratują mnie często słowa "Nadzieja jest najcenniejszą towarzyszką życia". To naprawdę trafny cytat. Warto znaleźć taki swój, który będzie pomagał w każdej trudnej sytuacji. Na chwilę obecną odkładam wygląd bloga i zajmuję się w 100 % swoim realnym życiem. Oczywiście będę tu normalnie zaglądać. Mam nadzieję, że będę mogła pochwalić się moimi postępami, które ułatwią mi prawidłowe funkcjonowanie.
Może każdy z nas powinien co jakiś czas wydobyć z siebie te żale same do siebie i postawić sobie mnóstwo warunków do spełnienia? Oczywiście nie wszystko co chciałabym zrobić piszę na blogu, blog to tylko cząstka mnie - ale bardzo ważna dla mnie. Natomiast mój sekretny zeszyt założony niedawno skrywa już mnóstwo sekretów i pilnuję go jak oka w głowie, ale nie okłamując siebie ... każdy ma masę sekretów, o których nikt nie może się dowiedzieć! 

Na rozweselenie! ; )
Wspaniałe dzieciaki! ; )
Takie coś musimy przygotować na wolontariat dla dzieciaków! ;)

Dobranoc ♥

You Might Also Like

30 KOMENTARZE

  1. Jakbym słyszała samą siebie.. Też powinnam się ogarnąć, ale tak ciężko to zrobić. Muszę się wreszcie za siebie wziąć.

    ReplyDelete
  2. Życzę powodzenia w poprawianiu ocen itp.:)
    Rzeczywiście rozweselający filmik^^

    ReplyDelete
  3. trzeba sie za siebie wziąć ! :) powodzenia

    ReplyDelete
  4. Podoba mi sie ten post :)
    Powodzenia w realizacji
    Zapraszam na konkurs :)

    ReplyDelete
  5. jestem z twojego rocznika i mam totalnie to samo... czas sie wziąść za siebie, o tak!

    ReplyDelete
  6. "Ślub jest zawsze tragiczny" rozwaliło mnie to. ;D
    "Czekają dwa miesiące na ślub, a potem trzy miesiące na dziecko" dobre ;D
    Genialne są te dzieciaki!
    Ja jestem taką wzorową uczennicą i masz rację, na nic nie mam czasu... Ledwo się wyrabiam...
    Też jesteś wolontariuszką? :)
    Powodzenia z obowiązkami. ;)

    ReplyDelete
  7. rozumiem cię :)
    mi udało się pogodzić blogowanie z nauką - mam nadzieję, ze tobie też się uda :)
    trzymam kciuki :)

    ReplyDelete
  8. Też tak mam ;< Nie chodzi o oceny, al eo wiele innych rzeczy

    Życzę powodzenia w spełnianiu postanowień :P

    ReplyDelete
  9. Ten filmik to jest MEGAAAAAAA hahahah <3 zapraszam:http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. dla mnie "ogarnąc" to takie głupie, puste i zabawne słowo, lepiej się sprawdza wziąc w garśc. :)

    ReplyDelete
  11. Ja muszę z matmy poprawić się na 3 ;d



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. mam takie pytanie nie dotyczące notki a więc chciałąbym się dowiedzieć czym się malujesz nacodzień czyli np do skzoly itd ; )

    ReplyDelete
  13. No jest ciężko :)
    Ale powiem Ci że nie samą szkołą człowiek zyję. Jest ważna ale nie może popadać w skrajności :)
    Ale cóż jeszcze troche i sobie odpoczniemy
    ps. ja w tym semestrze zlałam wszystko totalnie, ale cóz ;/

    ReplyDelete
  14. ciekawe i dobre teksty:)

    obserwujemy? http://poower-puff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Oh, these beautiful eyes :)

    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  16. ja na razie nie mam takich problemów, jakoś od początku staram się pogodzić pasje i przyjemności ze szkołą, wierzę, że Ty też dasz radę :)

    ReplyDelete
  17. super!masz ciekawego i fajnego bloga.Zapraszam na mojego bloga.Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  18. ja mam tak samo:c
    haha, dobre^^

    ReplyDelete
  19. myślę ,że dobrym początkiem było by wzięcie kartki i długopisu i spisanie WSZYSTKICH czynności ,które chcesz zrealizować ,co zmienić itd. Kiedyś już coś takiego robiłam. Zacznij od wywieszeniu gdzieś w swoim pokoju planu miesiąca , zapisuj tam wszystkie plany ,nawet typu "posprzątać szufladę w biurku"... Jeśli kartka będzie w widocznym miejscu to ta czynność będzie Cię dręczyć ,aż w końcu się za nią weźmiesz. Ogranicz sobie czas przed komputerem ,a jeśli masz za słabą wolną wolę - poproś rodziców. ;) Ja wiem ,że to nie jest łatwe ,ale sama niedawno przechodziłam przez coś podobnego i to mi pomogło :)

    ReplyDelete
  20. nominowałam Cię do Liebister Award :) więcej info tutaj: http://doooms.blogspot.com/2012/12/liebister-award.html

    ReplyDelete
  21. Ja uwielbiam takie posty ♥

    ReplyDelete
  22. hahaha 'oni są oczadzeni miłością' xd

    ReplyDelete
  23. Czytając Twój post , astanawiam sie nad przyszłością.
    Chdze naszczęście do podstawówki =]
    mało lekcji, itp.
    Mam nadzieje e sie poprawisz posłuchaj tego:
    http://www.youtube.com/watch?v=pb-I8Uxzmgk
    Moze pomoze ci sie skupić?
    Nie wiem , nawet fajna.
    Pamietaj:
    Dasz rade , wierz w siebie .Każdy am trudne momenty xD

    Życze powodzenia!!

    ReplyDelete
  24. życzę powodzenia z ocenami :*

    ReplyDelete
  25. widzę, że nie tylko ja mam problem z przedmiotami ścisłymi ;) u mnie na motywację z ocenami na półrocze już trochę za późno, ale w drugim semestrze biorę się za siebie ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*