Niezapomniane urodziny ♥

Sunday, December 02, 2012

Cześć ♥ Wczoraj po przyjściu z urodzin, nie mogłam włączyć już laptopa. W sumie nie bardzo się opłacało a i tak byłam bardzo zmęczona. Na początku myślałam, że urodziny będą trochę nudne, ale co chwilę atmosfera się rozkręcała. Najlepiej było już po wyjściu z pizzeri. Poszłyśmy do Kauflanda po Monstery. Nieźle się opiłyśmy, do tego ta pizza... Potem zaczęłyśmy chodzić po całym mieście, naprawdę było super. W jeden dzień działo się tak wiele. Nie będę opisywać szczegółów, ale myślę że dla Ady też był to niezapomniane urodziny. Byłyśmy jednak w czwórkę, bo rano zadzwoniła do mnie Paulina, że może też przyjść. Bez niej, nie było by tak super. A tak na marginesie - dostałam świetne prezenty! Ale z resztą prezentów nie biorę tak bardzo pod uwagę. To tylko dodatek, a liczy się zabawa.


Od Pati ; *
Cieplutkie skarpetki! Uwielbiam takie, są niezastąpione ; 3
I nauszniki! ; )
 Od Pauliny ; *
Zestaw do ciała, prześlicznie pachnący! ♥
I błyszczyk ;) 
 Od Ady ; *
Ciepłe papcie do domu. Pewnie je widzieliście w Deichmannie. 
Są świetne! ;)
Kolor wyszedł inny niż w rzeczywistości.. -,-
 


...Wiecie co było magiczne? 
Spadł pierwszy śnieg! Akurat w moje urodziny ♥,♥

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. Prezenty cudowne ! Wszystkiego Najlepszego ;* Życzę jak najwięcej czytelników :)


    - wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. O tak te skarpetki faktycznie są niezastąpione :D

    ReplyDelete
  3. fajnie, z esie dobrze bawiłyście :)

    ReplyDelete
  4. Masz swietne przyjaciółki ;)

    ReplyDelete
  5. Skarpetki są takie urocze ;d
    Też tak miałam, że jednego roku spadł w moje urodziny pierwszy śnieg :)

    ReplyDelete
  6. jeeeju ! Też bym chciała mieć takie przyjaciółki <3

    ReplyDelete
  7. Świetne prezenty ;)

    Zapraszam na mojego nowego bloga:
    http://sweet-candyy.blogspot.com
    ♥♥

    ReplyDelete
  8. napisałam do Ciebie jeszcze raz tego maila, mam nadzieję ze teraz go zobaczysz ;)

    Spóźnione wszystkiego najlepszego! <3

    ReplyDelete
  9. szczęściara. ja też chcę śnieg! ^^

    ReplyDelete
  10. kurcze.. też musze zainwestować w nauszniki, bo miałam czapkę, ale czapka jest nie wygodna, bo jak noszę słuchawki, to mi sopada.. pomyslałam, ze sibie uszysję taka opaskę.. życz mi szcześcia..

    A to nie był pierwszy śnieg.. nie dawno też spadł i utrzymał się mniej wiecej tak samo długo jak ten

    Pozdrawiam xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie to był pierwszy śnieg w tym roku ; )

      Delete
  11. Też noszę takie kapcie! :D
    Tylko w moich się odkleja podeszwa. Ale to szczegół! :D

    ReplyDelete
  12. Prezenty bardzo ladne :)
    Och a u mnie śniegu brak :(



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. jeszcze raz wszystkiego najlepszego! >

    ReplyDelete
  14. No to widzę, że urodziny udane :)
    + dziękuje, że mnie obserwujesz :3

    ReplyDelete
  15. Zazroszczę śniegu, u mnie wczoraj nie spadł śnieg i nie miałam tak miłej niespodzanki na urodziny :-(

    Ja dostałam na urodziny:
    Od rodziców-tablet, lustrzanka Canona
    Od przyjaciół i rodziny-bransoletkę Shamballa, książkę KURS RYSOWANIA dla każdego, mgiełkę do ciała z Avonu, dużo ciuchów, chustę w azteckie, zimowe wzory, czekolady-jedna taaaka wielka, a druga średnia no i kartki. Ale bądźmy szczerzy najważniejszą rzeczą jest miło spędzony czas, a nie prezenty :)

    Ja byłam wczoraj na urodzinach w pizzeri 'Da Grasso' i tam spotkała mnie miła niespodzianka, bo dostałam duże piernikowe serce w białej czekoladzie. A ty gdzie organizowałaś urodziny?

    Rozpisałam się...hehe.

    Pozdrawiam, Gabriela.

    ReplyDelete
  16. chciałabym takie papucie np. na mikołajki ;)

    http://pennbury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. to fajnie, że urodziny się udały :D fajne prezenty :>

    ReplyDelete
  18. Super prezenty :)
    U mnie śniegu nie ma :(

    ReplyDelete
  19. cudowne prezenty, wazne ze sie dobrze bawilas :D

    ReplyDelete
  20. Świetne prezenty ! pewnie milusie te kapcie ;d
    Zapraszam do mnie : http://welcome-in-my-live.blogspot.com/ mój blog już wraca do porządku :P

    ReplyDelete
  21. Wszystkiego najlepszego !! - trochę spóźnione ale lepiej takie niż wcale ;D
    Śliczne te twoje prezenty *.*
    Świetny Blog.
    Zapraszamy do siebie !! :D

    ReplyDelete
  22. Fajne prezenty :D
    U mnie wciąż nie ma śniegu :(

    ReplyDelete
  23. świetne prezenty, to fajnie że dzień się udał :>.

    ReplyDelete
  24. Wszystkiego najlepszego :)
    Tez lubię takie cieplutkie skarpety :3

    ReplyDelete
  25. świetne prezenty, fajnie, że jesteś zadowolona z urodzin :)
    i spóźnionego Wszystkiego Najlepszego ;*

    zapraszam :)
    http://imnoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Nauszniki ♥♥ Masz bardzo kochane przyjaciółki jak widać !

    ReplyDelete
  27. a co od rodziców dostałaś? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaskę, bo nie lubię dostawać prezentów od rodziców. ; D
      Tym bardziej ciuchów, bo wiem, że nie trafią w mój gust i wtedy muszę udawać, że mi się podoba..

      Delete
  28. Też bym chciała, żeby w moje urodziny spadł śnieg, ale to raczej niemożliwe, bo mam je w maju. ;>

    PS. Weroniki nie zaprosiłaś na urodziny? Bo przecież w wakacje ciągle się z nią spotykałaś i w ogóle.

    ReplyDelete
  29. skarpetki mam takie same;D
    zazdroszczę urodzin no i fajne prezenty ;D
    zapraszam do mnie http://paulisia-paulinamojblog.blogspot.com/
    +obserwuję ;]

    ReplyDelete
  30. Super fajny blog zapraszam do mnie jestem tu nowa , jak by co .♥

    ReplyDelete
  31. u mnie też był śnieg :) ładne prezenty

    ReplyDelete
  32. Kapcie i nauszniki ! ♥

    ReplyDelete
  33. świetne prezenty, kochane masz przyjaciółki :D

    ReplyDelete
  34. kocham takie skarpetki <3 A jeśli o papcie chodzi to tez zaopatrzyłam sie w coś w tym stylu, moje są z C&A

    ReplyDelete
  35. Kocham takie skarpetki <3 A jeśli o papcie chodzi to też zaopatrzyłam się w coś w tym stylu, moje są z c&A

    ReplyDelete
  36. czemu Weroniki nie było? nie przyjaźnicie się już?
    dasz link do jej bloga? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weronika nie mogła przyjść. ; c
      Nadal się kolegujemy! ; ))
      my-life-weronika.blogspot.com

      Delete
  37. Ale super prezenty dostałaś ;) Też chcę takie skarpetki ;))


    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. też chcę dostać tyle rzeczy na urodziny;D

    ReplyDelete
  39. Fajnie, że urodziny się udały. : )
    Super prezenty, szczególnie ten od Ady. ; ) Przydałyby mi się takie. :D

    ReplyDelete
  40. super prezenty :)
    zaobserwujesz ?? http://relaxgonuts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Też ostatnio miałam urodzinki i też dostałam cudowne i cieplutkie nauszniki :)
    Tylko moje są różowe :P Pozdrawiam i spóźnione STO LAT ! :*

    ReplyDelete
  42. Skarpetusie!!!!!!!!!!, jakie słodkie, takie jak lubię. I wszystkiego wszystkiego najlepszego. Spóznione ale szczere. pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  43. migdałowy zestaw :3 mam migdałowy balsam do ust i się uzależniłam od tego zapachu ♥

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*