Niespodzianka od Annabelle Minerals

Saturday, December 22, 2012

Wczoraj dostałam drobny prezencik z życzeniami od Annabelle Minerals. Naprawdę bardzo miło z ich strony! To była udana niespodzianka!
Mam już próbki z pudrem od nich i naprawdę jestem zadowolona.

Generalnie chciałabym Wam polecić tę firmę. Nie dlatego, że z nimi współpracuję, tylko dlatego, że naprawdę mają dobre kosmetyki, których ja osobiście używam na co dzień ;)
Życzenia.
Wzajemnie, życzę wszystkiego co najlepsze zespołowi Annabelle Minerals! ;)

A Wam kochani jeszcze zdążę złożyć życzenia ze 100 razy! ;)
Dzisiaj leniwa sobota mnie dopadła. Mam nadzieję, że na jutro uda mi się wyrwać z domu!

Miłego dnia!

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. sama bym chciała dostać taki prezent. :)

    ReplyDelete
  2. To prawda! Mają świetne kosmetyki :)
    Również dostałam od nich taki prezent :)

    ReplyDelete
  3. Świetna niespodzianka; )
    Ja nie wiem czy jutro znajde czas żeby wejsć na laptopa wiec skłam Tobie dzisiaj życzenia ; )
    Chciałam ci życzyć wesołych i spokojnych świąt, żebyś je spędziła najlepiej jak można <3
    No i szczęśliwego nowego roku ; **

    ReplyDelete
    Replies
    1. A więc ja Tobie również chcę życzyć spokojnych, ciepłych świąt, spędzonych w gronie rodziny.
      A sylwestra szalonego, ale z głową! ;)

      Delete
  4. Genialny prezencik. Masz rację, to miło z ich strony :)

    ReplyDelete
  5. Ojej, ale cudowny prezent:)

    ReplyDelete
  6. śliczny <3
    Leżę w szpitalu bo mam problemy z plecami :) + Dziękuję :))*

    ReplyDelete
  7. Świetne kosmetyki!
    A będzie dziś jeszcze jakiś post? Sorry, że się dopytuje, ale lubię Twoje posty :D

    Zapraszam do mnie na konkurs-wygrywają 3 osoby!!!

    ReplyDelete
  8. Ale fajnie, że dostajesz prezenty od różnych sklepów i w ogóle.
    Też bym tak chciała. ; )

    ReplyDelete
  9. Miło ze strony tej firmy :)

    ReplyDelete
  10. fajnie. :) Leniwa sobota? Od 10 próbuję wstać z łóżka :)

    ReplyDelete
  11. hehe ty razem w Gumijagodą dodałyście podobnego posta w podobnym czasie xd
    Miłe dostać taki upominek ;D

    ReplyDelete
  12. Fajny blog ;)
    zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  13. U mnie w domu jest ogromne zamieszania :O Jak co roku;) Przyznam, że to bywa denerwujące, ale tak to jest. Życzę ci udanych świąt :)

    ReplyDelete
  14. Mówil Ci ktoś, że masz piękne wlosy? jesli nie, to ja Ci to mówię treaz!!!!!!! <3

    ReplyDelete
  15. Przyjemna paczuszka (: Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  16. Hello ;)
    otagowałam Cię na moim blogu :) zapraszam do wzięcia udziału- miłej zabawy :)

    ReplyDelete
  17. Też bym chciała taki prezent dostać. ;)

    ReplyDelete
  18. ooo no to mila niespodzianka :D

    ReplyDelete
  19. Masz rodzeństwo ?
    Ile lat?:>>

    ReplyDelete
  20. dawno mnie tutaj nie było, przepiękne zmiany :)

    ReplyDelete
  21. Prezent fajny ;)
    Święta, przygotowania trwają. :P

    ReplyDelete
  22. Ale fajnie :)



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. fajnie dostawać prezenty od blogerów... ja neistety nie mam czasu zeba aż tak zjednać sobie sympatię któregoś z nich :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*