Niebiesko

Thursday, December 20, 2012

Hej! Dzisiaj długo pracowałam nad wyglądem bloga... także przez spory czas blog był zamknięty, byście nie widzieli tego harmideru. Jest tu teraz tak niebiesko. Nie mogę się przyzwyczaić.

Mam do Was prośbę, byście szczerze powiedzieli co sądzicie o nowym wyglądzie (SZCZERZE), bo ja sama w 100 % zadowolona nie jestem.


Generalnie nagłówek wykonała dommie, lecz niestety był on całkiem jesienny, także pobawiłam się trochę, zrobiłam wyróżniające się literki oraz zastosowałam naprawdę wiele efektów. Może Wy nie widzicie, ale nie było tak łatwo dobrać wszystkiego. A powracając do dommie... naprawdę bardzo dziękuję! To już drugi nagłówek od Ciebie, który gości na blogu! ;)

Pewnie zauważyliście pobawiłam się również różnymi drobiazgami.
Jestem naprawdę zmęczona dzisiaj... proszę nie pytajcie mnie o to jak wyśrodkowałam napis, jak dodałam śnieżynkę, jak zrobiłam zaokrąglone zdjęcia przy komentarzach ... wystarczy wystukać w google, a znajdziemy rozwiązanie na wszystko! ;)

~ Czekam na szczere opinie! ; 3

You Might Also Like

81 KOMENTARZE

  1. mi sie bardzo podoba ten wygląd teraz tak niebiesko ale nie za niebiesko ^^ idealnie :>

    ReplyDelete
  2. Mi się podoba! Robisz nagłówki da zamówienia?

    ReplyDelete
  3. Mi się akurat nie podoba ;). Ale jestem przynajmniej szczera :)

    ReplyDelete
  4. jest na pewno lepiej niż przedtem, mi się bardzo podoba ewentualnie zmieniłabym czcionkę na tych takich stronach pod nagłówkiem i czcionke którą jest pisany tytuł posta. Ogólnie najładniejszy wygląd tego bloga jaki był :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no i nagłówek trochę mi się nie podoba :)

      Delete
  5. Genialnie jest *__*
    Zapraszam do siebie <33

    ReplyDelete
  6. A ja się właśnie dziwiłam, że nie mogę wejść na twojego bloga, a to dlatego :)
    wygląd mi się podoba choć tło mogłoby być trochę inne, ale jest ok :)

    ReplyDelete
  7. jak będziesz miała jakieś zimowe zdjęcia, to mogę zrobić zimowy nagłówek :>

    ReplyDelete
  8. Według mnie zbyt ponuro :)

    ReplyDelete
  9. świetny wygląd bloga,lepszy od tamtego.

    ReplyDelete
  10. pomijając nagłówek i tytuły gadżetów jest ok!;) ale szczerze, to wcześniejszy nagłówek (ten od czytelniczki) był lepszy- taki delikatny. ale to już moje zdanie:)

    ReplyDelete
  11. Wszystko mi się podoba, oprócz układu postu. Wolałam, gdy był bardziej po środku ;3
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się z tobą Narumi mi też bardziej podobał się post po środku.

      Delete
    2. Cześć Jessika, no niestety dzisiaj z anonimka bo coś mi się blogger tnie. Fajnie że zmieniasz wygląd adekwatnie do pory roku, ale jak dla mnie teraz jest tu za zimno < brrrr...>. Chodzi mi głównie o stronę postu bo nagłówek jest super:) Może dodaj jakieś tło z płatkami śniegu czy coś bo ta biel kojarzy mi się troszkę ze startowym wyglądem bloga:)

      Delete
  12. jakoś według mnie nie pasuje taki kolor do Cb :) Podobał mi się ostatni i jest przed ostatni ;> Ten, nie za bardzo ale to kwestia gustu i przyzwyczajenia . Nic nowego nie zaszkodzi ;)

    ReplyDelete
  13. mi się podoba, ale przyzwyczaiłam się do brązu i kolumny za postami na środku, a nie po prawej stronie :) cóż, do wszystkiego można się przyzwyczaić.

    http://pennbury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Świetny jest ten nowy wygląd!
    Wreszcie posty porządnie sobie 'stoją' po lewej stronie xd
    Nagłówek jednak mi się nie za bardzo podoba ;)

    Zapraszam do mnie na konkurs-wygrywają 3 osoby:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Hm , myślę że blog nabrał troszkę poważniejszego i dojrzalszego wyglądu .
    jak dla mnie jest to na plus , podoba mi się :)

    ReplyDelete
  16. Śliczny nagłówek !
    Ja także zmieniłam wygląd bloga :D

    ReplyDelete
  17. mi sie podoba ale lepiej układ był taki sam bo nie mogę się przyzwyczaić reszta jest ok ; )

    ReplyDelete
  18. Czuć taką zimną atmosferę, która mówi "WYJDŹ". Wcześniej blog miał cieplutki odcień, który aż zachęcał do zajrzenia, w zimny dzień. Nie podoba mi się nowy wygląd.

    ReplyDelete
  19. Mi się bardzo podoba, ale chyba dałabym inną czcionkę w nagłówki ;>

    ReplyDelete
  20. A będzie dzisiaj jeszcze jakiś post?

    ReplyDelete
  21. Pamiętam Twój, stary wygląd i ten też jest fajny, tylko taki zimny . Choć w sam raz do pory roku . :)

    ReplyDelete
  22. Aha, chciałam jeszcze dodać, że te śnieżynki przy tytule posta i ogólnie tytuł posta są naprawdę świetne! :> Szkoda, że nie wiem jak to się robi ;c

    ReplyDelete
  23. Mi się bardzo podoba. ; )

    ReplyDelete
  24. A mnie się podoba :P Ja osobiście nie ogarniam bloga, przyzwyczaiłam się po kilku latach do blogów z oneta i tam byłam opsykana a tutaj to dla mnie jakaś czarna magia :P

    ReplyDelete
  25. Hmm a mnie sie podoba ;-)

    ReplyDelete
  26. Mi się baaardzo podoba! *.*

    ReplyDelete
  27. Oczywiście, że mnie sie podoba. Jest przejrzyście, ładnie, czytelnie. Bardzo ładny nagłówek :)

    ReplyDelete
  28. Świetny jest ;)
    Ja bym tylko wyśrodkowała karty ;p

    ReplyDelete
  29. jest spoko.;)
    Zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  30. Prawie wszystko okej, podoba mi się nagłówek, po prawo wszystko świetnie. Zmieniłabym czcionkę tych zakładek pod nagłówkiem i szczerze...trochę odstrasza mnie czcionka tytułu postu i ta wieeelka śnieżynka. :)

    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  31. Jest okej , tylko trochę za smutnawo jak dla mnie , ale to moje zdanie ; *
    Kochana ważne aby ci sie podobało, i miło posty dodawało<3
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  32. świetny :D na prawde :D szczerze to lepszy niż poprzedni ;]

    ReplyDelete
  33. ja też dzisiaj zmieniłam wygląd bloga :D

    ReplyDelete
  34. Fajny ! Mam pytanie . Jak zrobilas takie duze zdjecie po prawej stronie . To w opisie o tobie ;)
    Odpisz prosze ;)

    ReplyDelete
  35. Mis ię podoba.
    ale b=nagłówek nie jest zbyt ładny.
    ta czcionka na nim i kolory.
    On mis ię wogóle nie podoba.
    Jestem poprostu szczera.
    reszta jest super.
    Bardzo podobaja mi sie te snieżynki.

    ReplyDelete
  36. widać, że dużo wysiłku w to włożyłaś.
    Jestem na tak, tylko mam wrażenie, że czegoś tu brakuje...może nie ma tej przytulności co dawniej?

    ReplyDelete
  37. Śliczny jest ♥
    http://sowka-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Wolałam poprzedni wygląd.

    ReplyDelete
  39. Świetny jest ten nowy wygląd :)

    ReplyDelete
  40. świetny jest nowy wygląd bloga! :) podoba mi się bardzo nagłówek :D

    ReplyDelete
  41. mi podoba się tak na 50% ;p

    ReplyDelete
  42. Ładnie :) Bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  43. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;))


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    ReplyDelete
  44. mnie się podoba !:)
    sama muszę coś wymyślić u mnie

    ReplyDelete
  45. Mi bardzo się podoba :)

    ReplyDelete
  46. mi się podoba, zimowe :3

    ReplyDelete
  47. mi sie bardzo podoba :)
    też muszę pomyśleć nad nowym wyglądem ;)

    ReplyDelete
  48. ojejku jaka zmiana! :o nie było mnie troche na blogerze a tu proszę :)
    zmiana bardzo fajna, ale jakoś wolałam poprzedni wygląd, ale co tam, przyzwyczaję się! :*

    ReplyDelete
  49. Może trochę ponuro, ale jest dobrze;) Niezła kolorystyka.

    ReplyDelete
  50. jest tak... inaczej... nie wiem, czy na lepiej czy gorzej..

    ReplyDelete
  51. Kiedy dodasz wyniki Pytania&Odpowiedzi i co z listami?

    ReplyDelete
  52. szczerze... nie podoba mi się :(

    ReplyDelete
  53. Teraz jest tak trochę smutno w moim odczuciu, ale nie źle. Trzeba się tylko przyzwyczaić i będzie git ^^

    ReplyDelete
  54. świetny nagłówek : >

    ReplyDelete
  55. Mi się bardziej podobał wcześniejszy wygląd ; )

    ReplyDelete
  56. Mi się podoba, lecz zabrakło takiego spisu notek z tego miesiąca, za którym przepadałam ;) Ale spokojnie, poradzę sb ;D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*