Musiałam...!

Sunday, December 23, 2012

Naprawdę musiałam powrócić do jasnych kolorów na blogu. Czułam się strasznie z tamtymi ciemnymi kolorami! To było najgorsza zmiana w istnieniu bloga. Istna tragedia, która na szczęście się skończyła. Niestety teraz mój blog też nie wygląda tak jakby bym chciała.

Mam do Was prośbę Moi Drodzy.

Czy ktoś z Was umie tworzyć szablony bloga, poprzez kody html? 

Blogerzy mają ciężko... tym bardziej jak nie znają się na kodach html oraz grafice. Na szczęście jakoś mało wiele sobie z tym radzę, a czasem mi ktoś pomoże za co naprawdę dziękuję.
Wiem, ze ten wygląd, który zastosowałam teraz będzie ruchomy. Tzn. że jeszcze wiele razy zdążę go zmienić zanim będę zadowolona.

Okropne, ale nie mam innego.
A o jakości aż szkoda wspominać...
Dobranoc

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. Fajny blog ! : )
    I bardzo ładne zdjęcie. : )
    Obserwuje i Zapraszam do siebie : )
    Może mój blog Ci się spodoba ; )
    Zapraszam i Wesołych Świąt ; )

    kammage12.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. teraz jest świetnie♥ co ci się znów nie podoba ? :D

    ReplyDelete
  3. Tamten mi się nawet podobał, ale to dla Ciebie musi być idealnie :)
    Niestety, kody HTML to dla mnie czarna magia.

    ReplyDelete
  4. ojej, strasznie podoba mi się nowy wygląd bloga :O <3

    ReplyDelete
  5. Wielka szkoda, bo tamten wygląd był naprawdę świetny i taki zimowy, no ale to ty musisz się dobrze czuć :-)

    Polecam Ci bloggerkę Weronikę-weeronika-blog.blogspot.com bo robi ona świetne wyglądy poprzez kody html.

    ReplyDelete
  6. ten wygląd jest o niebo lepszy ! Milej i przytulniej jest teraz na blogu. Nie znam się zbytnio na tych wszystkich kodach ;/

    ReplyDelete
  7. jesteś taka śliczna, oddaj trochę urody ;c

    ReplyDelete
  8. chętnie bym pomogła ale sama nie umiem:( buziaki :*

    ReplyDelete
  9. Najbardziej podobał mi się stary wygląd .

    ReplyDelete
  10. Ja też zmieniam i zmieniam i dojść nie mogę ;/

    ReplyDelete
  11. ja tam nic nie miałam do poprzedniego wyglądu bloga no ale jak już tam uważasz
    ten też jest ładny <3
    ja sie wql nie znam na tych kodach html chociaż chciałabym sobie też zmienić wygląd ale nie mam pomysłów :<

    ReplyDelete
  12. te i tamte wygląd bloga jest super ;d ja też cały czas kombinuję ;) zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  13. Mi bardziej się podoba jak jest tak jasno. : )

    ReplyDelete
  14. Nagłówek jest uroczy ♥
    Też mam problem bo również nie znam się na tych kodach html i wgl. ;/

    ReplyDelete
  15. śliczna jesteś <3

    branoc <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jaśniejsze kolory na blogach są przyjemniejsze :)

    ReplyDelete
  17. ładne zdjęcie i nagłówek

    ReplyDelete
  18. Też mam problem z html

    ReplyDelete
  19. też dzisiaj zmieniałam wygląd bloga i nie jestem co do niego przekonana ;d

    ReplyDelete
  20. ja chyba nigdy nie będę zadowolona z wyglądu bloga ;x

    ReplyDelete
  21. Teraz jest lepiej, niż wcześniej, jednak gdy było beżowe/brązowe tło było najlepiej :)
    Wesołych Świąt! Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  22. nie okropne tylko fajne. I wygląd bloga i zdjęcie mi się podoba :)

    ImNoemi.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Niestety nie znam się na szablonach z kodami HTML ;<
    Zdjęcie ładne !
    Wesołych Świąt !

    ReplyDelete
  24. lubię zdjęcia ze świątecznymi lampkami :)

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki

    ReplyDelete
  25. Zjadłąbym frytki z Twojego nagłówka ;C

    ReplyDelete
  26. Ale ładnie tu u Ciebie :) Tez bym musiala troche 'odpicowac' mojego bloga, ale jakos nie mam do tego glowy :) A lampeczkowe zdjecia mam ochote sobie zrobic od dawna :D
    Wesolych Swiat, Jess :) ;*

    ReplyDelete
  27. Mi też się podoba jaśniejszy wygląd bloga :)



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. TEn wygląd jest genialny .

    ReplyDelete
  29. Ten wygląd bloga mi się najbardziej podoba ;3

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcie i ten wygląd chyba też mi bardziej do gustu przypadł :>

    ReplyDelete
  31. Mnie się podoba, trochę drobnych poprawek i będzie naprawdę fajnie ;>

    ReplyDelete
  32. śliczny nagłówek :>

    ReplyDelete
  33. Bardzo ładne zdjęcie! Wesołych Świąt! :)

    ReplyDelete
  34. ładny jest ten wygląd bloga;)

    ReplyDelete
  35. Wygląd jest lepszy od tego ; * Świetny ♥
    Z okazji Świąt, życzę Ci aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły. Oraz sukcesów w prowadzeniu bloga.

    ReplyDelete
  36. Cieplej tu faktycznie :D
    Ładny nagłówek *-*

    ReplyDelete
  37. nowy wygląd jest piekny :D

    ReplyDelete
  38. bez urazy ale beznadziejny nagłówek ;x. nie wiadomo na czym sie skupić. takie to całe porozrzucane. lepiej wróć do brązu jak wcześniej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja właśnie sądzę, że jest delikatny i dobrze widać na czym się skupić ponieważ jest na nim mało elementów ;)
      Ale dzięki za opinię! ;3
      Wesołych Świąt!

      Delete
  39. Przecież jest świetnie tak jak teraz masz, faktycznie tamten wygląd był okropny! ♥

    ReplyDelete
  40. wygląd trochę lepszy od poprzedniego♥ ale muszę przyznać, że jeden z nagłówków od czytelniczek był naprawdę świetny i szkoda, że tak szybko z niego zrezygnowałaś:c
    wesołych świąt!

    ReplyDelete
  41. Cieszę się że powróciłaś do jasnych kolorów ; *
    Śliczne zdjęcia; *

    ReplyDelete
  42. Jasniejsze kolory bardziej mi sie podobaja ;)

    ReplyDelete
  43. opanować html na blogu jest ciężko -.- coś o tym wiem bo jestem na rozszerzonej infie i właśnie mam te tematy ;d
    wesołych! jasno tutaj zawsze pięknie:*

    ReplyDelete
  44. wesołych, zdrowych i spokojnych świąt <3

    ReplyDelete
  45. Masz rację w jaśniejszych ładniej :)
    Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*