Moje urodziny! ♥

Saturday, December 01, 2012

Cześć kochani! Dzisiaj postanowiłam wejść z rana, bo potem muszę się ogarnąć i idę na pizzę z Adą i Patrycją. Na początku planowałam pizzę, kręgle i ok. 8 osób, ale potem zwlekałam z tym tak, że na ostatnią chwilę udało mi się zdecydować kogo zapraszam i gdzie. ; )
A w niedzielę z okazji moich urodzin, Weronika obiecała mi, że pojedziemy do Grudziądza, także weekend będzie naprawdę udany! Już od godziny 00:00 nie mogę odgonić się od życzeń! Na telefonach, na priv, na tablicy facebook'owej. Uwielbiam to święto. Wiem, że jestem jakby w centrum uwagi i pamięta o mnie wiele osób! ♥

Kartka od wspaniałej czytelniczki Julii! ♥
Ta kartka jest taka 'puszkowa' ; * Uwielbiam ją! ; )

Pozdrawiam i Miłego dnia kochani! ♥

Dziękuję za wspomiankę w notce. Odwdzięczę się! ;)

You Might Also Like

80 KOMENTARZE

  1. Dalszych sukcesów w prowadzeniu bloga ! :D

    ReplyDelete
  2. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i wszystkiego czego sobie tylko zapragniesz. :)

    http://beauty-fashion-life.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. wszystkiego najlepszego:*

    ReplyDelete
  4. Ja też Ci wysłałam kartkę urodzinową w środę i musiała nie dojść do Ciebie :C A tak chciałam żebu doszła na czas.
    A więc tutaj życzę Ci jeszcze raz wszystkiego najlepszego!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno dojdzie! ; )
      Nawet jeśli już będzie po rodzinach, to ucieszę się tak samo jakby doszła, równo w moje urodziny! ; *

      Delete
  5. Spełnienia marzeń, maleńka! :*

    ReplyDelete
  6. O masz urodziny w ten sam dzień co moja mama ^^

    Wszystkiego najlepszego♥

    ReplyDelete
  7. Wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, zero smutków i dalszych sukcesów na blogu ;))

    ReplyDelete
  8. Najlepszego :3 Zdrowia, szczęścia i żebyś jak najdłużej prowadziła bloga :3. Pozdrawiam i życzę udanego dnia ; D

    ReplyDelete
  9. Jess przede wszystkim spełnienia wszystkich marzeń, bo to najważniejsze (;
    Dalszych blogowych sukcesów, kocham Cię (;!

    ReplyDelete
  10. Ja już u Ciebie na facebooku napisałam ♥

    ReplyDelete
  11. Spełnienia marzeń, sukcesów w dalszym blogowaniu i wszystkiego co najlepsze Jessi ! ;*

    http://my-life-wiktoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Spełnienia maarzeń ! :*

    ReplyDelete
  13. No to wszystkiego najlepszego ! I spełnienia marzeń. :)

    ReplyDelete
  14. wszystkiego najlepszego :)

    ReplyDelete
  15. To ja zdrowia życzę, spełnienia marzeń i ogólnie wszystkiego najlepszego, Jess :) :*.

    ReplyDelete
  16. 100000 lat. 1000000 lat ..
    niech żyyje, żyyyje nam.

    100000 lat, 1000000
    niech zyyyyje, zyyyyyyje nam.

    Jezszce raz, jeszcze raz.
    niech żtje, żyje naaam.
    Nieeeeeech żyyyyyyyjeeeeeeeeeee naaaaaaaaaaam
    <3

    ReplyDelete
  17. Spełnienia marzeń, owocnego prowadzenia bloga, sukcesów szkole i nie tylko -.o I czego sobie życzysz ♥

    ReplyDelete
  18. ` Spełnienia marzeń :)

    ReplyDelete
  19. Wszystkiego najlepszego! ♥♥

    Jednak nie chcę byś umieszczała w następnym poście mojego bloga,składam Ci życzenia,bo chcę,a nie dla nagrody :)

    …………… () --- () --- () --- ()
    …………… || -— || — || — ||
    ………… .{*~*~*~*~*~*~*}
    ………@@@@@@@@@@@@@
    …… { ~*~*~*~*~*~*~*~ }
    … . @@@@@@@@@@@@@@@
    … .{*~*~*~* W DNIU *~*~*~*}
    …{ *~*~ URODZIN 100 LAT *~* }
    …{ ~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~ }
    …@@@@@@@@@@@@@@@@@
    ……………… … )---------(
    ………… ____ ,-----------, ___
    …… … /_________________\

    ReplyDelete
  20. Cieszę się że ci się podoba to zdjęcie ; * ♥

    ReplyDelete
  21. Będę bardzo nie oryginalna, ale chociaż coś♥
    Spełnienia marzeń, i wszystkiego wszystkiego dobrego :)♥

    ReplyDelete
  22. sto lat kochana Jessiko ♥
    http://kasia8724.pinger.pl/

    ReplyDelete
  23. najlepszego :)
    udanych urodzin Ci życzę ♥

    ReplyDelete
  24. Też się dołączę do życzeń . Wszystkiego najlepszego , zdrowia , kasy , fajnego męża , wesołych dzieci , żeby twoje marzenia się spełniły i że byś pisała do swojej śmierci bloga (do ok. 3000r) :* WSZYSTKIEGO DOBREEGO ^^

    ReplyDelete
  25. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !

    ReplyDelete
  26. Wszystkiego Najlepszego !

    ReplyDelete
  27. Wszystkiego Najlepszego!!!


    life-by-wiktoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Wszystkiego najlepszego! Powodzenia w blogowaniu i w realnym życiu :) Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  29. Wszystkiego najlepszego ! ;)
    PS zapraszam do mnie ;)
    justdoyourown.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Wszystkiego najlepszego. ;)

    ReplyDelete
  31. spełnienia marzeń! :)

    ReplyDelete
  32. wszystkiego najlepszego <3

    ReplyDelete
  33. Wszystkiego Najlepszego Jessi :* !

    ReplyDelete
  34. Wszystkiego Najlepszego Kochana ! 100 lat ! :) ♥

    ReplyDelete
  35. Wszystkiego Naaaaj!! ;**

    ReplyDelete
  36. Wszystkiego Najlepszego !!!
    1o0 lat :*

    ReplyDelete
  37. jeszcze raz: STOOOO LAAAAAT :D !

    ReplyDelete
  38. spełnienia marzeń! wszystkiego dobrego :)

    ReplyDelete
  39. Wszystkiego najelpszego! <3 Życze Ci żeby twoje wszystkie marzenia się spełniły i żebyś była taka jesteś i nigdy się nie zmieniła! <333

    ReplyDelete
  40. Sto lat i spełnienia marzeń :**

    (zapraszam do mnie http://confectioneryofinspration.blogspot.com/ )

    ReplyDelete
  41. Jessika wejdź na mojego bloga, masz ode mnie tam miło niespodziankę :)

    ReplyDelete
  42. Wszystkiego dobrego ! :*

    ReplyDelete
  43. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń! :)
    I aby dobrze i miło pisało ci się na blogu!

    ReplyDelete
  44. Wszystkiego Najlepszego :) Też dzisiaj świętuję tylko, że imieniny :)

    ReplyDelete
  45. wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  46. Najlepszego! :) Obyś długo prowadziła bloga :))))

    ReplyDelete
  47. wszystkiego naj! ;)

    zapraszam :3

    ReplyDelete
  48. Wszystkiego najlepszego . ;)

    ReplyDelete
  49. Zdrowia, szczęścia, pomyślności, niech uśmiech na twej twarzy wciąż gości ^^

    ReplyDelete
  50. Wszystkiego najlepszegooo ! ; *

    ReplyDelete
  51. wszystkiego najlepszego !

    ReplyDelete
  52. Zostałaś nominowana do ,,TAG MOJE BLOGOWE SEKRETY'' na moim blogu :)

    maaaupa.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. such a lovely style honey
    xoxo

    ReplyDelete
  54. spóźnione ale wszystkiego najlpeszego :)

    ReplyDelete
  55. w takim razie wszystkiego najlepszego! :D

    ReplyDelete
  56. spóźnione , ale szczere. Wszystkiego najlepszego!:) jako prezent - obserwuje bloga.

    ReplyDelete
  57. Wszystkiego najlepszego !
    Przepraszam, że takie spóźnione, ale nie miałam przy sb komputera wczoraj i nie miałam jak napisać

    ReplyDelete
  58. Najlepszego! Fajna kartka ;>

    ReplyDelete
  59. Trochę spóźnione, ale wczoraj zupełnie nie miałam czasu, żeby napisać. A więc wszystkiego najlepszego! ♥ ; )

    ReplyDelete
  60. Hejj. Też miałam urodziny w sobote ;D Sto lat ;*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*