Moje pretensje do aparatu

Monday, December 24, 2012

Witam! Jeszcze raz pragnę Wam życzyć zdrowych, radosnych świąt!
Niestety nie mam dla Was żadnego ciekawego zdjęcia, ale chociaż ... jest coś do ubarwienia tej notki.

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥
Ostatnio coraz częściej aparat plata mi figle. A to nie chce złapać ostrości, a to strasznie zamuli... Na dodatek nawet po największych staraniach, nie otrzymuję chcianego efektu.
Dlatego moją zachcianką jest z pewnością lustrzanka, która ułatwiłaby mi życie. Zbierać mi się nie chce na nią kasy. Czasem żałuje, że np. gdy miałam pieniądze i brakowało mi zaledwie kilkaset złoty, to ja wydałam to na coś innego. Grrr.. chciałabym, żeby te co najmniej 2 tysiące spadły mi z nieba, bo na rodziców w tej sprawie nie mogę liczyć. Nadal twierdzą, że mam dobry aparat i nie potrzebuję lustrzanki bo nie jestem fotografką, więc nie wydadzą 2 tys. na "głupi" aparat. Helloł, no właśnie nie mam jak się spełniać! Cyfrówka mi nie wystarcza! Mając cyfrówkę nie zostanę fotografem, to chyba wiadomo.
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥
Wiem, że niektórzy z Was się oburzą i napiszą mi : to nie aparat robi zdjęcia tylko człowiek.
Powiem tak... osiągnęłam już najlepsze zdjęcia jakie mogłam z moim kochanym aparacikiem, ale moja wyobraźnia na niektóre fotografie nie wystarcza. Po prostu cyfrówka jest ze mną sprzeczna i nie daje rady już na taki poziom jaki chciałabym osiągnąć. Np. fotografie 'bokeh'. Cyfrówka może i zrobi ten efekt, ale jest on naprawdę niewyraźny, jakość przerażająca a efekt i tak bez porównania z lustrzanką.
A z resztą, jeśli sądzicie, że to człowiek robi zdjęcia, to proszę bardzo pokazać jak umiecie robić zdjęcia bez aparatu. ;) Mogłabym tak narzekać cały dzień! Chcę lustrzankę! Powiedzenie "Chcieć to móc" w tym przypadku nie jest trafne. Naprawdę chcę, ale nic mi nie wychodzi! Grrr...

Pozdrawiam Ciepło!

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. śliczne zdjęcie ^^
    wesołych ♥

    ReplyDelete
  2. fajna notka, też kiedyś miałam taką zachciankę, aby dostać lustrzankę, ponieważ plany na przyszłość miałam związane z fotografią, miałam nawet wybraną szkołę fotograficzną. niestety, wszyyyystko się zmieniło :)
    wesołych świąt i zapraszam do odwiedzenia mojego bloga- www.makesomethingof.blogspot.com
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Oh. Jessiko ;c. Jakie Ty masz wymagania <3

    ReplyDelete
  4. śliczne zdjęcia :)
    ja też bym chciała lustrzanke , chociaż jakąś tańszą :))

    ReplyDelete
  5. Śliczna buźka.. :*
    Wesołych Świąt .. ;p

    ReplyDelete
  6. Też mam cyfrówkę i muszę nieźle się namęczyć, by zdjęcia były jak najbardziej zbliżone do wymarzonego efektu... Ale zdjęcia wyszły Ci naprawdę cudne!! ;)
    Pozdrawiam ^^

    ReplyDelete
  7. Lustrzanka to naprawdę duży wydatek i czasem lepiej się zastanowić czy jest naprawdę potrzebna? Czy nie lepiej kupić po prostu jakąś dobrą cyfrówkę ? Ale skoro naprawdę jej potrzebujesz to warto ją kupić :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę jest potrzebna.
      Ja mam niby dobra cyfrówkę, ale naprawdę nie spełnia moich oczekiwań... ;C

      Delete
  8. marzenia kiedys sie spelniaja :-)
    Wesołych Świąt.

    ReplyDelete
  9. Tak, to ja robiłam :) Nikon D3100 .

    ReplyDelete
  10. Ja też marze o lustrzance ;c Wesołych :*

    ReplyDelete
  11. Wesołych Świąt :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    ReplyDelete
  12. Też chcę lustrzankę, nawet już zaczęłam zbierać pieniądze, lecz Święta i musiałam kupić prezenty :)
    Wesołych Świąt :*



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Nie ma co się oburzać :) Też chciałabym mieć lustrzankę :) Wiadomo, że im większe możliwości, tym lpsze zdjęcia... Obserwuję;)

    ReplyDelete
  14. Moi rodzice też nie chcieli mi pomóc bo uważali,że lustrzanka zaraz mi się znudzi. Tak więc przez cały rok odkładałam pieniądze no i mam ! I ku zdziwieniu rodziców nie znudziła mi się :D

    ReplyDelete
  15. Ja to bym chciala lustrzankę no ale jakoś sobie radze z cyfrówką i photoscape ;d

    ReplyDelete
  16. Tobie rowniez wesolych i rodzinnych swiat bozego narodzenia ! :)

    Co do aparatu faktycznie masz racje, co do cyfrowki to nie spelniala wgl. moich oczekiwac i jakosc zdjec byla tragiczna, liczne szumy itp. fufu :D

    ReplyDelete
  17. Ja mam lustrzankę Nikon. Bardzo fajny sprzęcik :). Cyfrówka - mój pierwszy aparat. Mhmm:D
    Fajne zdjęcia ;)


    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jezeli chodzi o moj szablon to juz nawet nie pamietam bo dosc dawno go robilam.
    Ale to jest przerobiony szablon " rewelacja "

    ReplyDelete
  19. Wesołych Świąt i lustrzanki pod choinką:)

    ReplyDelete
  20. U mnie to nie jest nagłówek, tylko zdjęcie :)

    ReplyDelete
  21. Śliczny masz wygląd bloga ;)
    Generalnie śliczne fotki i wiem, jak sie czujesz... chcesz się realizować a to nie takie proste.
    A rodzice mają kase, a żałują nam.

    ReplyDelete
  22. Śliczna jesteś!
    Ja również jak miałam cyfrówkę to bardzo chciałam lustrzankę, ale moi rodzice również chcieli, bo mówili abym się spełniała w fotografii :-)

    A ty nie na Wigilii? ;3
    Bo ja z komórki piszę :D

    ReplyDelete
  23. jaka piękna pani Mikołaj:) Tb również wszystkiego dobrego na te święta;0 J.

    ReplyDelete
  24. Ja jestem zadowolona z mojego Fuji ale potrzebuje czegos lepszego . Od styczni zaczynam oszczedzac na lustrzanke ^ ^ Rok i bedzie ze mna ;)

    ReplyDelete
  25. Nie aparat robi z ciebie fotografa. ;) Zdjęcia masz dobre, więc nie masz się czym przejmować. :)
    Moja lustrzanka ma już 4 lata i zdecydowanie odstaje od nowszych, ale daje radę. (:

    obserwuję.

    http://paranoje-moje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. dziękuję i wzajemnie :)!

    ReplyDelete
  27. Nie mam niestety żadnych pomysłów, jak można szybko uzbierać pieniążki..;C
    też bym chciała lustrzankę.

    ReplyDelete
  28. Też mam cyfrówkę i rodzice nie chcą słyszeć o żadnej lustrzance.Od nowego roku oszczędzam na nią !;d♥

    ReplyDelete
  29. łądna jestes, i wydaje mi sie, jedną z nielicznych którzy nie wyglądaja wulgarnie w czerwonej szmince ;pp

    ReplyDelete
  30. hehe...też bym chciała lustrzankę;)

    ReplyDelete
  31. a masz już wybraną jakąś lustrzankę? Jeśli nie to polecam ci firmy canona, bo kiedyś gdzieś czytałam, że ta firma jest jedną z tych najlepszych co produkują aparaty.

    ReplyDelete
  32. Wesołych Świąt!

    nie rozumiem ludzi, którzy dzielą wszystkich na : biednych i bogatych - istnieją tacy, którym starcza na to na co ma starczać i jest ok, a takie podziały to ... ehhh

    ReplyDelete
  33. ja miałam tak samo, u mnie namawianie rodziców trwało rok, ale zgodzili się, jestem im bardzo za to wdzięczna, bo na prawdę, nie był to tani wydatek... 3,5 tys. nie leży na ziemi...

    ReplyDelete
  34. Ja również marzę o lustrzance a dokładnie Nikon 3200 i kupuję w przyszłym roku bo narazie mieliśmy dużo wydatków na mieszkanie:)

    ReplyDelete
  35. mając lustrzankę tez nie będziesz fotografem :P sorry, ale jakś ktoś umie to sobie poradzi. Parenaście lat temu też byly fotografowie którzy robili niezłe zdjecia o czymś takim jak lustrzanka nawet nie myśleli, wiec gadanie że tylko tym aparatem można robić dobre zdjecia uważam za załosne...

    ReplyDelete
  36. Aczkolwiek też zbieram teraz kase na aparat, ale to tylko jakieś 2-3 stówy, wiec praktycznie żadne pieniądze. A dokładniej chodzi mi o aparat Instax :P Od zawsze lubiłam polaroidy bo kręciło mnie to ze drukowały zdjęcia ale nie mam ochoty na bawienie się w szukanie takiego który działa a tu proszę, mniej wiecej taki aparat tylko w nowej wersji :)

    ReplyDelete
  37. Wesołych świąt ! :*

    ReplyDelete
  38. ja też bardzo chcę lustrzankę ale na razie mam moją kochaną cyfrówkę i rodzice twierdzą, że ma mi wystarczyć.

    ReplyDelete
  39. mam to samo.. współczuje sobie i ci! chce lustrzanke! :D

    ReplyDelete
  40. Jakbym słyszała samą siebie.. :c Może złożymy się na lustrzankę? :D

    ReplyDelete
  41. moja ukochana cyfrówka (coolpix) ostatnio też coś, wszystko zamazane, żółtawe, a na lustrzanke szkoda mi pieniędzy, raz mam czas żę właśnie tak myślę, po co i w ogóle, a innym razem mam straszną ochote polansic się takim aparatem :P

    ReplyDelete
  42. Jakbym słyszała siebie... Ahh! Też mam FujuFilm i właśnie w zeszłym tygodniu się po prostu ZRYPAŁ, że tak dziwnie się wyrażę. To chyba dość felerne aparaty.. Ahh... W sklepie wybierałam pomiędzy dwoma fajnymi kompaktami- właśnie fujifilmem i canonem.. Dzisiaj zastanawiam się dlaczego ja nie wzięłam canona... O boże. Może i mi uda się uzbierać na lustrzankę. Canon 5D to moje marzenie ^^ Brat mnie nakręca, bo ciągle mówi, że mi ją kiedyś kupi a ja już nie mogę czekać! Czuję się taka niespełniona w tym co robię(zdjęcia). Wspierajmy siebie na wzajem i może nam się uda :)

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*