Mikołajki

Thursday, December 06, 2012

Cześć ♥ Wczoraj nie miałam ochoty tutaj wpadać, ale dzień w sumie był udany! Zależy dla kogo, bo dla mojego kolegi... nie zbyt, haha ; )

A dzisiaj mikołajki! ♥ I na dodatek leci Kevin w Nowym Jorku. Znowu zebrało mi się na inspiracje ; )
Wszystkiego najlepszego Wam życzę ; * Dużo słodkości ; )

W szkole udało mi się wszystko ogarnąć co do wigilii klasowej! W końcu zapanował porządek ; ) Wystarczyła chwila cierpliwości i udało się wszystko uzgodnić. Postanowiłam, że będziemy już dziś losować karteczki. Pewnie Wy też wymieniacie się prezentami w klasie ; )
Ja wylosowałam całe szczęście koleżankę, ale robi mi prezent taki jeden kolega. Ja chyba jako jedyna nie panikuję, że mam taką czy siaką osobę, a jakaś tam ma mnie. Przecież to nasi koledzy, musimy się dogadać! Musimy wprowadzić dobrą atmosferę na wigilii klasowej. Musimy być jedną klasą! ; *


Udało mi się znaleźć fajne inspiracje ♥ ; )
Jutro dowiem się czy poprawiłam sprawdzian z fizyki! Uczyłam się, ale Pan dał takie trudne ułamki -,-


Kevin, Kevin, Kevin, Kevin ♥


You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. kevin jest już przereklamowany, jak dla mnie.

    ReplyDelete
  2. Świetne inspiracje ♥

    U nas nie ma losowania, było w klasach 1-3, a szkoda ;(

    ReplyDelete
  3. My zdecydowaliśmy, że jednak prezentów nie będziemy sobie robić, bo nam byłoby ciężko,byłyby nieporozumienia itp. ;p fajne inspiracje, tworzą klimat <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie potrzebna jest osoba choć jedna w klasie, która wyrazi chwilę cierpliwości i postara się dojść do porozumienia z całą klasą. Wiem, ze jest to ciężkie. Moja klasa np. jest bardzo niezgodna. A jednak wymyśliłam plan by dogodzić każdemu i się sprawdził ; ) Bez krzyku się da wszystko! ; ]

      Delete
    2. jaki plan? opowiedz :D

      Delete
    3. U nasto samo, jedni chcą inny nie i tak w kółko -.-

      Delete
    4. Wystarczyło kilkanaście minut na rozwiązanie niby trudnej dla każdego sytuacji. Niektórzy dobrali się w pary i chcieli parami robić sobie prezenty. Inni krzyczeli : niech wszyscy losują,
      - co za chora klasa
      - to ja nie biorę udziału

      Podeszłam do każdego i spytałam się, czy są dobrani z kimś w parze czy chcą losować?
      Osoby z parami zapisały się po rubryczką - pary
      a osoby do losowania pod - losowanie

      Zrobiłam karteczki osób którzy losują i od razu postanowiłam zrobić to losowanie. Nagle zapanował w klasie spokój i każdy jest zadowolony. Obyło się bez krzyków. Jeszcze uzgodniłam co kto może przynieść na stół wigilijny. Nie chciałam za dużo, by dodatkowo kogoś nie obciążać. Spytałam się po prostu czy dadzą radę coś przynieść ;)

      Delete
  4. Świetne inspiracje :) Ja dopiero teraz dowiedziałam się o Kevinie, a już za późno :(

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne inspiracje :)
    My jutro mamy Mikołajki, już się nie mogę doczekac ; PP

    ReplyDelete
  6. Z moją klasą to chyba się tak nie da.. :c

    Kevin ♥ :D

    ReplyDelete
  7. piękne inspiracje. :)

    ReplyDelete
  8. aa ja nawet nie mam wigili klasowej :c

    ReplyDelete
  9. Tobie również wszystkiego najlepszego : )
    Ah, lubię takie świąteczne posty z inspiracjami : )

    ReplyDelete
  10. u mnie w klasie wymienialiśmy się prezentami już wczoraj :) niestety w tym roku nie będziemy mieć wigilii klasowej ...

    ReplyDelete
  11. Ja oczywiście oglądałam Kevina:D

    ReplyDelete
  12. Ja Wigilię klasową będę miała 21 i to razem z Mikołajkami :) super zdjęcia ♥ zapraszam ;))

    ReplyDelete
  13. Kevin <3 Ogladałam wczoraj i poczulam sie jakby byly juz swieta ;)

    ReplyDelete
  14. Ja Kevina niestety nie oglądałam :(

    ReplyDelete
  15. inspiracje zimooowe <3 my jeszcze nie planujemy wigilii ; p

    ReplyDelete
  16. My zamiast tego poszliśmy do kina. Wigilii nigdy nie obchodzimy, ponieważ nasza wychowawczyni nie chce. Świetne inspiracje :)

    ReplyDelete
  17. Cudowneee ^^
    U nas na Wigilię się składamy i rodzice nam kupują, bo wątpię, że wszyscy by kupili prezenty -,-

    ReplyDelete
  18. Fajne inspiracje ;> Mnie też wylosował taki jeden kolega, ciekawe co mi kupi ;>

    ReplyDelete
  19. u mnie losowało się w połowie listopada, a prezenty rozdawaliśmy w środę :)

    ReplyDelete
  20. wkręciłam się w tę magię świąt przez Kevina ;)

    ReplyDelete
  21. śliczne inspiracje!
    Moja klasa nie robi sobie prezentów, my pieczemy wspólnego torta :)

    ReplyDelete
  22. Super blog obserwujemy?
    http://www.the-paula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetne inspiracje ;) Ja przegapiłam Kevina po raz kolejny :(

    -wiikuuu.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Życzę powodzenia :)
    My a razie jeszcze nic nie ustaliliśmy co do wigilii klasowej :P



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. nie obejrzałam kevina !:(
    oj te wigilie klasowe

    ReplyDelete
  26. Fajne inspiracje :)
    http://allegro.pl/wyprzedaz-kozaki-koturny-kalosze-buty-41-017-i2841069291.html
    Tak czy Nie ???

    ReplyDelete
  27. haha ułamki to proste gorzej będziesz miała w 3 klasie *pierwiastki* mmmm super Omi jest normalnie super ;<
    w srode pisze pierwszy raz spr jak mi zada jakies ciezkie pierwiastki to polegne ;o

    ładne zdjecia ! ;)

    Karolina D.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*