Mały koncert

Wednesday, December 19, 2012

Cześć. Dzisiaj wraz z szkolnym chórem odwiedziliśmy szpital, gdzie daliśmy dwa małe koncerty. Małym dzieciom, a potem na terenie szpitala zajrzeliśmy do domu opieki nad ludźmi starszymi... w sumie porzuconymi, którymi już rodzina się nie zajmuje. Obie grupy wiekowe bardzo miło nas przyjęli i byli naprawdę szczęśliwi! ;) Większości trudno było powstrzymać się od płaczu. U każdego w oczach można było zobaczyć samotność i smutek.


Jestem ciekawa czy można odwiedzać ich? Chciałabym co jakiś czas przyjść do nich, porozmawiać i pomóc. Jutro postaram się dowiedzieć, bo pomoc sprawia mi ogromną frajdę.
Miłego wieczoru. A ja muszę poduczyć się z niemca ;)

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. To bardzo miłe z twojej strony :)
    Ja na pewno bym się popłakała przy osobach starszych ;c

    ReplyDelete
  2. Lubie osoby takie jak Ty, którym pomoc sprawia przyjemność. ; )

    ReplyDelete
  3. Fajna czapka ♥
    Masz jakieś zdjęcia z dzisiejszego dnia ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zobaczę czy pojawią się na stronie szkoły ;)
      Bo widziałam były robione zdjęcia.

      Delete
  4. Powodzenia w nauce!
    Fajne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  5. zadziwia mnie twoje serduszko (; To bardzo dobrze , że jesteś wrażliwym człowiekiem i chcesz im pomóc, tak trzymaj <3

    ReplyDelete
  6. współczuję takim starszym osobom ...

    ReplyDelete
  7. Ja ostatnio z klasą robiliśmy koncert dla osób niepełnosprawnych. Bardzo fajne uczucie ^^
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.sa-sza.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. też właśnie muszę uczyć się na niemca ;d

    fajnie, że pomaganie sprawia ci przyjemność :)

    ReplyDelete
  9. Ja dzisiaj miałam podobne zajęcia , tyle tylko że byliśmy odwiedzić dom starców , ta wizyta mnie bardzo poruszyła .

    ReplyDelete
  10. to bardzo miłe z Twojej strony, że chcesz pomagać! :) ja bym chyba nie wytrzymała podczas wizyty w takich miejscach i poplakałabym się pewnie

    ReplyDelete
  11. byłam kiedyś w domu starców jako wolontariuszka, ale niestety wyszłam z łzami w oczach :c

    ReplyDelete
  12. moja siostra kiedyś pracowała w domu starców i mówiła, że normalnie można tam przychodzić i rozmawiać z tymi ludźmi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam z nimi kontaktu, ale chyba pójdę i sama się zapytam. Może jutro uda mi się! ; )
      Nie mogę się naprawdę doczekać.

      Delete
  13. Ja też się wtedy rozkleiam. Jak pojechałam do domu starców na dzień otwarty to smutno mi się zrobiło, aż się przytuliłam do dyrektorki tego domu, bo to dobra znajoma mojego taty ;D

    A ty znasz dyrektorkę czy nie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie znam. Tam opiekę sprawują siostry (zakonnice). ;)

      Delete
  14. fajnie jest pomagac, bo potem masz taką fajną frajdę, że mogłaś wywołac uśmiech na czyjejś twarzy ;)

    ReplyDelete
  15. super zdjęcia , ja też byłam , ale daaawno temu w domu starości , to aż kordu prawie beczałam , w sumie to jesteś meega twarda babka , ziomek ; )

    ReplyDelete
  16. Niesamowicie szkoda mi ludzi, których rodziny "odrzucają". Jak można wywieźć do domu starców własną chorą na przykład babcię? :C
    To świetnie, że masz ochotę pomagać! :)
    Mam pytanko, kto robi Ci zdjęcia na bloga?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam pojęcia, jak można oddać do domu starców kogoś kto np. Cię wychował... nie do pojęcia. Na moje za kare powinno ich to kiedyś spotkać. Zobaczyliby jak czuli się ich bliscy.

      A co do zdjęć to różnie. Akurat tę sesje robiła taka pewna fotografka ;)

      Delete
  17. To dobrze, że odwiedzacie takie osoby. Teraz na pewno mają lepszy humor :)

    ReplyDelete
  18. śliczna jesteś!
    bardzo miły gest z Twojej strony :)

    ReplyDelete
  19. jesteś niesamowita !!! Nie każdemu chciało by się tego co ty masz zamiar robić ^^

    ReplyDelete
  20. ciesze się, że jest ktoś taki kto chce pomagać innym chociażby dobrym słowem ;) sama należę do grona tych osób chociaż nie zawsze mam na to czas :< śliczna czapka do twarzy ci w niej ^^

    ReplyDelete
  21. miło z twojej strony, ja nie mam w okolicy żadnego domu starców, a taka pomoc pewnie bardzo ucieszylaby takich ludzi :)

    ReplyDelete
  22. Szkoda mi tych starszych ludzi. :( Nie chciałabym żeby mnie takie coś spotkało w przyszłości.

    + Podoba mi się drugie zdjęcie. : )

    ReplyDelete
  23. Jesteś śliczna . ♥ Zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  24. To super z twojej strony że lubisz pomagać!:)

    ReplyDelete
  25. ja bym na pewno się tam rokleiła

    ReplyDelete
  26. Oooo miło z twojej strony!
    Śliczna jesteś!

    ReplyDelete
  27. Ludzie pozbywają się kłopotu i tyle. Przykre.
    2 zdjęcie na profilowe!! :D

    ReplyDelete
  28. Uwielbiam te czapki! Są śliczne :)

    Dodałam do obserwowanych i będę częściej zaglądać.
    indywiidualne.blogspot.com
    Odwdzięczysz się tym samym? ;3

    ReplyDelete
  29. My też będziemy występować w domu opieki społecznej, ale akurat z jasełkami ;D

    ReplyDelete
  30. Pandusia *.*
    Ehh, to takie smutne, że osoby się nie chcą zajmować swoimi rodzicami, którzy zajmowali się nimi..

    ReplyDelete
  31. Ale ty jesteś śliczna ;* Też mam pandzię <3 Zapraszam do mnie :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  32. Ale ty jesteś piękna <3 Też mam pandzię :) Zapraszam do mnie ;d Pozdrawiam i Wesołych Świąt!!

    ReplyDelete
  33. Na pewno można im pomóc ;)

    ReplyDelete
  34. Jesteś naprawdę śliczna ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*