Matematyka

Thursday, December 13, 2012

Hej. Po moich przemyśleniach postanowiłam wziąć się naprawdę za siebie. Nauka ruszyła pełną parą. Obecnie zrobiłam sobie chwilę przerwy na laptopa, by za bardzo nie zaniedbać bloga. Zrobiłam też dzisiaj porządki w szafie. To też od dłuższego czasu było ma mojej liście w głowie. Teraz będę wszystko zapisywała w specjalnym zeszycie. Przynajmniej będę mieć pewność, że o niczym nie zapomnę, ponieważ zawsze będę mieć go przy sobie.


Wolałabym już uczyć się z historii czy biologii, niż obliczać setki zadań z matematyki by opanować to, bez większych trudności przy obliczeniach. Mam nadzieję, że jakoś pójdzie. Miałam pisać ten sprawdzian dzisiaj, ale chyba jednak piszę na jutrzejszej lekcji matematyki. Stresik >,<

A dzisiaj zawitało po długim czasie ładne słoneczko ; )
No do przejrzę jeszcze Wasze blogi i wracam pilnie do nauki. Koniec tego dobrego...

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. jakim aparatem robisz zdjęcia ? dokładnie model :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam też ten sam aparat i robi gowniane zdjecia.

      Delete
    2. Raczej to nie aparat ma w tym winę.. ; )

      Delete
  2. pole i długośći okręgu nie należą do łatwych :/ na szczęście udało mi sie to opanować ,ale mogło być lepiej :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. a geometrię to wręcz uwielbiam :D

      Delete
  3. Mam to samo wydawnictwo matematyki:D

    ReplyDelete
  4. Nie na widzę matematyki -,-



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ile ja bym dała za takie tematy na matmie ehh ;

    ReplyDelete
  6. U mnie też dziś było słonecznie ;> Ja na jutro też muszę pouczyć się matmy :c

    ReplyDelete
  7. Ja również nie lubię matematyki, mój ulubiony przedmiot to historia, bo znamy z rodzicami Panią i jej siostrę :D

    ReplyDelete
  8. miłej nauki :) i powodzenia na sprawdzianie :)

    ReplyDelete
  9. Matematyka! :D
    Ale ładne zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  10. Ja nie lubię uczyć się matmy, chociaż nauczycielkę mam SUPER ♥ Ale to wszystko przez to, że jak byłam w podstawówce to miałam głupia nauczycielkę, która zamiast uczyć nas tego co było w podręczniku to dawała własne sposoby, których nie rozumiałam. I jak się napisało inaczej na sprawdzianie to dawała mi 1.

    ReplyDelete
  11. ahh mamy ten sam podręcznik!
    U mnie też cały dzień świeciło słońce :D

    ReplyDelete
  12. To powodzenia w nauce matematyki ;)

    ReplyDelete
  13. Też mam takie książki tylkodo 6kl.

    ReplyDelete
  14. to ostatnie foto fajne ;D
    współczuję matmy ale ja bym wolała już ją niż mój niemiecki ;c

    ReplyDelete
  15. powodzenia w nauce :D ja nie mam problemów z matematyką :)

    ReplyDelete
  16. powodzenia z matmą :)
    cudne zdjęcia *.*

    ReplyDelete
  17. Już miałam sprawdzian z tego działu ; )

    ReplyDelete
  18. No pewnie że warto spróbować azjatyckiej kuchni :D! no chyba że nie lubi się ryżu i nori

    ReplyDelete
  19. Czyżby matematyka z plusem? skąd ja to znam... ;33

    ReplyDelete
  20. Nie lubię matematyki, a jestem w klasie w technikum z rozszerzoną, także muszę jakoś ją polubić prędzej czy później :)

    ReplyDelete
  21. a ja mam na odwrót- już wolę matmę niż biologię, czy chemię. a historia to już naprawdę zarąbisty przedmiot, zwłaszcza, że nauczycielką tego przedmiotu w mojej szkole to moja sąsiadka xd :)
    ja też bym chciała, żeby mój aparat robił takie zdjęcia... :D

    ReplyDelete
  22. Miałam ten podręcznik :P
    Ja tam lubię matme, miałam spoko nauczycielke która zadawała konkretne zadania na lekcji a że jako był one śmiesznie proste to czytałam sobie tematy/ciekawostki z innych działow lub z nudów cykałam kolejne zadanka :D

    ReplyDelete
  23. Ooo słoneczko , u mnie też trochę świeciło .

    ReplyDelete
  24. ojj jak ja nienawidzę matmy, choć już 2 lata nie muszę się jej uczyć to nadal czuję ściskanie w żołądku na myśl o tym bezsensownym liczeniu. A najgorsze jest to że jeszcze nigdy nie przydały mi się ułamki, funkcje, najwyżej to procenty. Eh szkoła.
    Ale zdjęcia masz piękne!! :) Całuję :*

    ReplyDelete
  25. chcę takie zadania, matematyka ♥♥♥

    ReplyDelete
  26. Nie cierpię matematyki, a ten semestr całkiem zawaliłam, jestem leniem >.<
    Ale od teraz muszę się uczyć, bo inaczej będzie kiepsko..

    ReplyDelete
  27. Też w końcu chciałabym zobaczyć u siebie słońce ...

    ReplyDelete
  28. Świetne zdjęcia, powodzenia na sprawdzianie :)

    ReplyDelete
  29. świetne zdjęcia,powodzenia w nauce.

    ReplyDelete
  30. trzymam kciuki żebyś dostała 5 :D
    U mnie też dzisiaj słoneczko było !:D

    ReplyDelete
  31. przeczytaj sobie : http://bynajmniej.pl/bynajmniej-to-nie-przynajmniej
    nie pisze tu tego w celu negatywnym tylko po prostu chcę ci uświadomić, ze to nie jest tak jak piszesz :)
    (jeśli źle zrozumiałam kontekst zdania to przepraszam:)

    rok temu męczyłam się na tymi samymi zadaniami z matematyki ;

    pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę dziękuję, rzeczywiście używa się tego słowa wcale nie myśląc. Większość myśli, że to znaczy to samo. Wielkie dzięki, mam nadzieję, że od dzisiaj nie popełnię tego błędu! ; )

      Delete
  32. Ja na szczęście matematykę rozumiem :)

    ReplyDelete
  33. Powodzenia na matmie. ; )

    ReplyDelete
  34. Dasz radę, trzymam kciuki ♥

    ReplyDelete
  35. oo, chyba mamy takie same podręczniki;p 3 klasa? :) miałaś już próbne ?

    obserwuję,wpadnij do mnie jeśli zechcesz:) www.ffashioninspiration.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. nienawidze matematyki.. :d
    a u mnie deszczowo..tak jak zawsze. xd

    ReplyDelete
  37. Jessi jaka jest nazwa tej czcionki którą piszesz na zdjęciach Pamiętniki Jessiki ... ? XD bo mi się strasznie podoba a nie mogę znaleźć XD

    ReplyDelete
  38. a dobra znalazłam XDD

    ReplyDelete
  39. Ha, widzę, przerabiacie teraz to co my, jakaś masakra! ;)
    Ale życzę powodzenia w matematyce na pewno się przyda
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie

    ReplyDelete
  40. oh ta matma...... nie lubie........ wole biologie :D

    ReplyDelete
  41. powodzenia w tej matmie :)
    ładny widoczek :)

    ReplyDelete
  42. Powodzenia w matematyce ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  43. Powodzenia w nauce. :)

    ReplyDelete
  44. Ehh też nienawidzę matmy :C
    cheesecake-corner.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Mam te same książki do matematyki ;)

    ReplyDelete
  46. Pamiętam jak robiłam takie zadania z matematyki, i chociaż narzekałam chętnie bym do nich teraz wróciła, matma w liceum to już zupełnie inna, ciężka zwłaszcza dla mnie, jako że jestem humanistką :(
    http://remnantsofthesoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Pamiętam jak robiłam takie zadania z matematyki, i chociaż narzekałam chętnie bym do nich teraz wróciła, matma w liceum to już zupełnie inna, ciężka zwłaszcza dla mnie, jako że jestem humanistką :(
    http://remnantsofthesoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Pamiętam jak robiłam podobne zadania, i choć wtedy narzekałam teraz chętnie bym do nich wróciła. Matematyka w liceum to zupełnie inna bajka, ciężka zwłaszcza dla mnie, jako że jestem humanistką ;)
    http://remnantsofthesoul.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ooo.. widzę znajomy podręcznik od matmy ;d

    ReplyDelete
  50. Matma- mój ukochany przedmiot!

    ReplyDelete
  51. Jess, Ty sobie nawet nie wyobrazasz jak ja nienawidze matmy :D

    ReplyDelete
  52. O niedawno mieliśmy to na matematyce.xd
    Bardzo fajny blog.:D..Obserwujemy.?;)

    ReplyDelete
  53. ooo, miałam to z miesiąc temu, NIENAWIDZĘ -.-'
    życzę powodzenia :*

    ReplyDelete
  54. Och, matematyka - nie znoszę ;ss
    Też pracuję z tym podręcznikiem, tylko jestem klasę niżej ;d
    Powodzenia i zapraszam do siebie: www.sa-sza.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. nienawidzę tego działu, na szczęście napisałam sobie na sprawdzian ściągę i dostałam 4 :D niby jedna czwórka, ale dzięki niej mam 4 na półrocze :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*