Małe, czarne pudełeczko

Friday, December 21, 2012

Podczas rozdawania prezentów, zdziwiłam się, że moja torebka z prezentem jest najmniejsza, zastanawiałam się hmm.. co to może być. Po otworzeniu torebki, zobaczyłam małe, czarne pudełeczko.

A w nim... biżuteria.
Biżuteria jest bardziej okazyjna, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się do czegoś ją dobrać. ;)
Akurat mi prezent robił kolega, więc myślę, że jak na chłopaka to i tak fajny prezent.
Do tego na osłodę dostałam smaczną niemiecką czekoladę! Mniam! ;3
Zdecydowanie niemieckie słodycze są najlepsze i zawsze będę tego zdania! ;)


A teraz spadam, umówiłam się na 18 z Anią.
* Jeśli wrócę, to może pojawi się jeszcze jedna notka, ale nie obiecuję. Dzisiaj wyjątkowo mam ochotę dodawać setki notek i w sumie mam kilka przygotowanych! 
Miłego wieczoru! ;*

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. Też mam tą biżuterię .. jest z Avonu :)

    ReplyDelete
  2. Śliczna biżuteria w świetnym opakowaniu ;)

    ReplyDelete
  3. Nowy wygląd bloga- cudowny *.*

    ReplyDelete
  4. mi się bardzo podoba (;

    ReplyDelete
  5. Jeej , świetny prezent ; ))
    Wesołych świąt; *

    ReplyDelete
  6. "na chłopaka" - ?!?!
    Czyli, że nas nie stać na dobry prezent dla dziewczyny..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chłopacy nie zawsze wiedzą co dziewczynom może się spodobać ;)
      I przeważnie nie trafiają w gust dziewczyny.
      Ale wiem, że są chłopacy z dobrym gustem ;)

      Delete
  7. śliczny prezent, ma chłopak gust :))

    ReplyDelete
  8. My też sobie robiliśmy prezenciki :)
    Ja też jestem zadowolona ze swojego prezentu :*

    ReplyDelete
  9. Bardzo ładna, ale faktycznie elegancka ;)

    ReplyDelete
  10. na chłopaka to całkiem niezły prezent! :)
    weronisiekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczne pudełeczko.;)

    ReplyDelete
  12. nie w moim stylu, ale wazne, ze tobie sie podoba :)

    ReplyDelete
  13. świetne to pudełeczko ;) zapraszam do siebie.

    ReplyDelete
  14. mam dostęp do niemieckiej czekolady ,ale stwierdzam że NAJLEPSZA czekolada jest ze Szwajcarii :3

    ReplyDelete
  15. Śliczny wygląd bloga ;)
    Te perełki są bardzo ładne

    ReplyDelete
  16. Urocze kolczyki♥

    Btw. świetny wygląd bloga ; D

    ReplyDelete
  17. Świetny blog :) Z pewnością będę tutaj zaglądać częściej :)
    Może Obserwujmy ? ; >

    ReplyDelete
  18. bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  19. Zawieszka z diamencikiem♥

    ReplyDelete
  20. o rany, jakie fajne :O
    ja dostałam jakieś tanie, brzydkie kolczyki... widać że komuś nie chciało sie latać po sklepach i kupił pierwsze lepsze cos.

    ReplyDelete
  21. mega! bardzo mi się podoba!

    ReplyDelete
  22. Fajny prezent ;) Napewno ktos mu pomagal wybrac ^ ^

    ReplyDelete
  23. uwielbiam niemieckie słodycze, na święta będę konsumować kolejną porcję^^

    ReplyDelete
  24. Mam coś podobnego, ale mniejszego;D Już dawno dostałam. I to jest świetne. Jedziesz gdzieś na jakąś specjalną okazję- ciach taka biżuterie i gotowe;d

    ReplyDelete
  25. dokładnie, niemieckie słodycze miażdżą <3

    ReplyDelete
  26. Bardzo ładne :) Szczególnie jak na prezent od chłopaka :P

    ReplyDelete
  27. Śliczna biżuteria !
    Obserwuję i liczę na rewanżyk
    zycie-wedlug-muzyki.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. niemiecka czekolada dobra? ja tam jednak wolę polską :) choć prawdziwa belgijska też jest dobra...
    pozdrowionka :)

    ReplyDelete
  29. bardzo fajny prezent zrobił ci kolega ;)

    ReplyDelete
  30. Śliczny prezent *.*
    I pudełeczko również ;3

    ReplyDelete
  31. swietne to pudeleczko !!:)

    ReplyDelete
  32. Wow bardzo fajny i pomysłowy prezent dostałaś ;)

    ReplyDelete
  33. też miałam dziś wigilię klasową :)
    ps; świetny wygląd bloga <3

    ReplyDelete
  34. i jaaak będzie ta trzecia notka?? ^^

    ReplyDelete
  35. Ładna biżuteria. : )
    Ja też dostałam najmniejszy prezent, ale o wiele gorszy od twojego. :c A patrząc na osobę, która mnie wylosowała wydawało się, że dostanę coś fajnego.

    ReplyDelete
  36. Cudowny prezent ;* Wiem, gdzie taki kupić ;D

    ReplyDelete
  37. taka biżuteria na pewno Ci się przyda:D fajny prezent, i no świetny jak na gust chłopaka;)

    ReplyDelete
  38. Super, bardzo praktyczne. Tym bardziej, że moje się właśnie zepsuło :(

    ReplyDelete
  39. do ilu złotych monet mieliście prezent?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*