Lustrzanka?

Wednesday, December 26, 2012

Dzisiaj obudziłam się przed 13, a w sumie to mama obudziła mnie, wchodząc do pokoju z pytaniem czy idę na obiad. W nocy nie mogłam spać, wierciłam się i przekładałam się z boku na bok. Co jakiś czas zerkałam na godzinę ... było to naprawdę irytujące -,- Planowałam dzisiaj dużo zrobić a wylądowałam przed laptopem. Jutro naprawdę się pozbieram i zamierzam nie marnować żadnej wolnej chwili.

~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ 
Miałam jechać do Bydgoszczy - do Focusa, ale zdałam sobie sprawę, że lepiej będzie gdy zacznę zbierać pieniądze na coś czego strasznie pragnę, a mianowicie na lustrzankę! Jestem taka zła, że gdy miałam naprawdę kwotę prawie do lustrzanki to ja wolałam chodzić sobie codziennie na pizze -,- Tak to się mówi, a co te 25 zł! Takim oto sposobem wydałam naprawdę sporą kwotę. No ale lepiej późno zacząć zbieranie, niż wcale. Mam nadzieję, że w końcu stanę się posiadaczką lustrzanki. Cóż ... potrzeba mi tylko silnej woli, by nie wybierać się co tydzień do galerii i nie planować żadnego dużego shoppingu. Dam radę, dam radę - muszę!


Jak myślicie, uda mi się? ;)

* Chcesz być na bieżąco? Polub mnie na facebooku! ;)

You Might Also Like

91 KOMENTARZE

  1. Też zbieram na lustrzankę ;d

    ReplyDelete
  2. pewnie ze tak trzymam kciuki żeby ci się udało

    ReplyDelete
  3. myślę, że się uda :) 3mam kciuki
    też chciała bym mieć tyle wiary i zacząć zbierać bo przyda mi się lustrzanka
    pozdrawiam

    zmienił mi się adres bloga na:
    http://im-noemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Uda ci się :) Tylko wiesz, jak ktoś zaprosi cię na pizze to nie idź, no chyba, że rodzice dadzą kasę :)
    A jak będziesz sumiennie oszczędzać to rodzice będą ci dawać kasę na shopping :)
    Wierzę w ciebie ♥

    ReplyDelete
  5. hahaha , to widzę ,że nie tylko ja tak na lustrzankę zbieram ,że uzbierać nie moge xD

    ReplyDelete
  6. Jeśli Ci się uda uzbierać na lustrzankę i kupisz ją tylko i wyłącznie za swoje pieniądze ,to zyskasz nie tylko lustrzankę ,ale także wielką satysfakcję :)

    ReplyDelete
  7. Uda Ci się! Rozumiem Cię doskonale. Też bardzo marzyłam o lustrzance, bardzo długo i wiesz co? Przedwczoraj to marzenie się spełniło. Więc warto marzyć, czekać, zbierać pieniądze. Powodzenia!
    Ja zaczęłam dzisiaj przygodę z blogiem. Zapraszam http://greedines.blogspot.com/ i jeszcze raz POWODZENIA!

    XOXO

    ReplyDelete
  8. Mam nadzieję :) powodzenia

    ReplyDelete
  9. Też musze zacząć oszczędzać , to może za rok , dwa sobie kupie lustrzankę.

    Pierw pójdę kupić jakąś fajną skarbonkę !!

    ReplyDelete
  10. Też kiedyś chciałam zbierać pieniądze na coś ważnego dla mnie. Jednak nie zdołałam ;) Trzymam kciuki, aby Ci się udało.

    ReplyDelete
  11. Ja też bym chciała lustrzankę, ale nie mam silnej woli.

    ReplyDelete
  12. Ja miałam identycznie jak ty! Ale w końcu się zmobilizowałam, dzięki czemu kupiłam nowy keyboard oraz dołożyłam połowę kwoty do laptopa :) Zawsze dla rodziców lżej finansowo, no a ja mam satysfakcję. :)

    ReplyDelete
  13. napewno jakoś uzbierasz.. :p

    ReplyDelete
  14. ja teraz po świętach planuje duże zakupy ;) pieniądze się mnie nie chcą trzymac ;xd

    ReplyDelete
  15. powodzenia ;] wierzę w Ciebie ;)

    mam pytanie : jak ustawić baner danej firmy na blogu ? . pomożesz ? ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. w 'projekcie' w układzie masz rzeczy które chcesz dodać. Jeśli firma dała Ci kod html to dodajesz gadżet - html do którego zwyczajnie wklejasz otrzymany kod i zapisujesz.

      Jeśli jednak firma nie dała Ci kodu html tylko zwykły obrazek, to musisz również wejść w 'projekt' następnie 'układ' i dodaj gadżet - obraz. Ładujesz obraz z komputera i tam też pisze 'link', w który musisz wkleić link do sklepu, po zapisaniu gadżetu, będzie można jednym kliknięciem na obrazek, przenieść się na stronę sklepu ;)

      Delete
    2. dziękuję Ci serdecznie ;*

      Delete
  16. uda,uda (; dla chcącego nic trudnego (;!

    ReplyDelete
  17. Ja też zbieram na telefon albo na lustrzankę ale zawsze zdąży się jakaś książka, którą akurat muszę mieć. I tak o to wydam 40 zł. Potem jeszcze dojdą jakieś drobne wydatki i po kasie -,-

    ReplyDelete
  18. uda się, musisz tylko niczego nie kupować :D

    ReplyDelete
  19. 25zł na pizzę? U nas kosztuje nie całe 19 zł i jest pyszna♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zawsze zamawiam największą pizzę i zależy jakie wymagania mam co do dodatków. ; )
      Własna kompozycja kosztuje - 25zł ;3

      Delete
  20. to trzymam kciuki, żeby udało Ci się uzbierać na lustrzankę!:)
    również jest takim moim małym marzeniem, ale jednak na trochę dalszą przyszłość, ponieważ swój aparat mam dopiero od roku i też trochę mnie kosztował.. ;)

    ReplyDelete
  21. Uda ci się ! Wierze w ciebie ;)

    Ja się nie mogę doczekać aż moja lustrzanką wróci z naprawy *_*

    ReplyDelete
  22. Musi się udać, ja też mam zamiar zacząć zbierać pieniądze od nowego roku również na lustrzankę^^

    ReplyDelete
  23. Ja mam lustrzankę Nikon. Polecam ją ;). Robi super zdjęcia ;).
    ---
    uda Ci się, zobaczysz ;).


    Oliwkaaja.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. moje marzenia - lustrzanka... Eh może kiedyś ;D

    + obserwuję
    Zapraszam do mnie :D
    Komentarz mile widziany

    ReplyDelete
  25. uda, uda :) tylko nie chodź do pizzeri codziennie XD

    ReplyDelete
  26. Na pewno wytrwasz, trzymam kciuki!

    A jak byś chciała lustrzankę? ;3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakiegoś Canona ;)
      Ale co do modelu konkretnie to jeszcze nie wiem. Wolę się nie napalać zbytnio ;D

      Delete
    2. O tak bardzo polecam Ci Canona, sama mam i jest świetny!

      Delete
    3. mój tato ma Canona Eos 500d i naprawdę go polecam, ale z tego co wiem nie ma go już na rynku, ale jego następcy (550d, 600d, 650d) są nieźli :))

      Delete
  27. Dzięki za radę. Na pewno kiedyś spróbuję jak ty mi mówiłaś ;)

    ReplyDelete
  28. Nie poddawaj się, zbieraj i na pewno nie pożałujesz ! : ) Powodzenia w zbieraniu :)

    ReplyDelete
  29. Masz świetny wygląd bloga! Fajne zdjęcia z tymi światełkami :)

    ReplyDelete
  30. też zbieram na lustrzankę :)

    ReplyDelete
  31. ja tez zbieram na lustrzanke :D

    ReplyDelete
  32. Na pewno Ci się uda ! ;3
    Ja również zbieram na lustrzankę, więc obie jesteśmy w tej samej sytuacji ;D Heheh... :P

    ReplyDelete
  33. Jeśli uwierzysz w siebie to Ci się na pewno uda :)

    ReplyDelete
  34. Ja jak już uzbierałam 400 złotych to wydałam na koszulki z zespołami.Ahh to było silniejsze ode mnie.Teraz odkładam każde pieniądze żeby uzbierać na Nikona.: D
    Bardzo fajny blog, oczywiście obserwuje liczę na t samo i zapraszam do mnie :D

    ReplyDelete
  35. Ja też bardzo chciałam mieć lustrzankę, ale doszłam do wniosku, że potem będzie trzeba dokupić obiektywy, a one wcale tak mało nie kosztują... Dodatkowo taki aparat jest trochę ciężki, więc nie zabierałabym go wszędzie. Dlatego od Wigilii zbieram na aparat cyfrowy Nikon Coolpix l810 , nie jest to lustrzanka, ale odpowiada moim wymaganiom :)
    Mam nadzieję, że dasz radę uzbierać na swój wymarzony aparat, trzymam kciuki! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z dobrych cyfrówek polecam Ci fujifilm ;)

      Dziękuję! ;)

      Delete
  36. to ty nie masz lustrzanki? ; oo

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jeśli piszę, że chciałabym lustrzankę, to chyba znaczy, że nie mam? ;)

      Delete
  37. uda ci się, wierzę <3!

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Uda się! :)
    Zapraszam do mnie na bloga, trwa konkurs w którym do wygrania jest bon 50 zł do wykorzystanie w sklepie ;*

    ReplyDelete
  39. fajny wpis.Też bardzo chcę mieć lustrzankę <3333 Ale mam pytanie czy ten aparat co masz teraz to nie lustrzanka?i jak możesz podaj model tego aparatu bo ma bardzo fajną jakość zdjęć <333
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  40. ja również chcę zbierać na lustrzankę . I mam pytanie jaki masz teraz model tego aparatu ?bo robi bardzo fajne zdjęcia.

    ReplyDelete
  41. a ja mam lustrzankę ;D
    tylko jest stara i chcę nową xd Mam nikona a teraz chcę canona ;)

    ReplyDelete
  42. Właśnie się często zastanawiałam dlaczego kupowałaś ciągle pizzę, ale myślałam, że jest tam jakaś tania za jakieś 9zł ;D Ja bym tak ciągle kupować nie mogła bo by mi rodzice zabraniali. Nawet jak chciałam sobie drugi raz w tygodniu hot-doga (za swoje) kupić, to nie mogłam. A lustrzankę niedługo kupisz tylko musisz regularnie grać w LOTTO. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, generalnie lubiłam sobie chodzić na coś na co tylko miałam zachciankę, typu sałatka grecka, pizza, kebab ... a na blogu to pisałam o.. co siódmych moich zamówieniach, pójściach do baru i takie tam, haha ;D Moi rodzice też już twierdzili, że za dużo na to wydaje, ale to było silniejsze ode mnie. Teraz muszę trochę przystopować ;D

      Delete
  43. Chyba jestem jedyną osobą na świecie, która nie ma / nie zbiera na lustrzankę :O

    ReplyDelete
  44. Też mam zamiar kupić sb lustrzankę..

    ReplyDelete
  45. ja dostałam lustrzankę na święta.

    ReplyDelete
  46. a ja mam już połowę kwoty na lustrzanke a w Kwietniu w moje urodziny dostane , rodzice mi dołożą i w końcu będę miała Kochany Nikon D40 <3
    Miłego zbierania ! ;*

    Karolina D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. a za ile go kupujesz?

      Delete
  47. Też chciałam zbierać na lustrzankę, ale jak miałam większą kwotę to od razu szalałam na zakupach. Chyba nie mam silnej woli :) Wystarczy tylko trochę samozaparacia, a uda ci się! :)

    Jakim aparatem robisz zdjęcia? Ładne są :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fujifilm finepix s2960 ;)

      A te dwa zdjęcia w notce zrobione lustrzanką Nikon - koleżanki.

      Delete
  48. w takim razie 3mam kciuki :D

    http://pennbury.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. uda ci się, wierzę w cb!

    ReplyDelete
  50. też mam zamiar zbierać na lustrzankę;)

    ReplyDelete
  51. Powodzenia w zbieraniu :) Ja dostałam na gwiazdkę od rodziców nikona d3200, do którego musiałam dołoyć moje 300 zł, ale jest świetny polecam :) A jaką ty chciałabyś lustrzankę? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja z pewnością jakiegoś Canona! Ale jakiego to jeszcze nie wiem ;)

      Delete
    2. ale zależy ci na dobrym sprzęcie, czy jak najtańszej dobrej lustrzance? bo ja bym polecała eos 600 lub 650d, ale one są w sumie dosyć drogie, bo schodzą po ponad 2500zł, ale z tego co czytałam to 1100d jest dobry i tani :))

      Delete
  52. Ja też chcę kupić lustrzankę, ale czekam na moją osiemnastkę, którą mam za 10 miesięcy...muszę czekać, ale warto ! :D

    ReplyDelete
  53. ja skomentowałam niedawno że zacznę zbierać kase na aparat instax. Ale poszperałam w necie i jak zobaczyłam cene wkładów to się rozmyśliłam :<

    ReplyDelete
  54. ja też zaczynam zbierać :) wątpię , żeby udało mi się uzbierać na tą wymarzoną lustrzankę , ale trzeba mieć nadzieję ;)

    jak robisz takie dobre zdjęcia cyfrówką ? :P

    ReplyDelete
  55. tez chciałabym lustrzankę aale jak to ja rozrzutna jestem -.-

    ReplyDelete
  56. Jestem z toba ! Od stycznia ja tez zbieram na lustrzanke ! :D Na jaka oszczedzasz ? Canon czy nikon ;P

    ReplyDelete
  57. Dasz radę.! Wszyscy w Ciebie wierzą : )

    ReplyDelete
  58. Trzymam kciuki! : ) Ja chyba też muszę zacząć zbierać jak ty. ; )

    ReplyDelete
  59. jestem pewna że się uda. : )
    ja czekałam rok i w sumie i tak dostałam od mamy, ale co tam :D

    ReplyDelete
  60. Ja pod choinkę dostałam Canona Eos 1100d Polecam!

    ReplyDelete
  61. Myślę, że CI się uda ;P Powodzenia

    ReplyDelete
  62. śliczne zdjęcia :)
    Trzymam kciuki :D

    ReplyDelete
  63. powodzenia, uda się ;)
    mam pytanie: jaki szablon masz zastosowany na blogu?

    ReplyDelete
  64. ja też postanowiłam zbierać na lustrzankę :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*