Kinolive.pl

Saturday, December 29, 2012

Kiedy spotykają mnie takie dni, kiedy nigdzie nie wychodzę z domu ... z różnych powodów, to najczęściej włączam sobie kinolive.pl lub rozmawiam ze znajomymi na skype. Ostatnich kilku dni stałam się oglądaczką dramatów, nie wiem dlaczego lubię je oglądać. Dwa ulubione dramaty powiązane z romansem to z pewnością The Last Song z Miley Cyrus w roli głównej, oraz The Perks of Being a Wallflower w rolach głównych Logan Lerman oraz znana każdemu Emma Watson. Naprawdę w oby dwóch filach wspaniała rola aktorska. Oby dwa filmy są warte obejrzenia.

Lecę wykopać jakiś film.

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. Mamy takiego samego laptopa. Ja też jak jestem chora oglądam filmy ;D

    ReplyDelete
  2. Ja lubię filmmex.pl ;)

    ReplyDelete
  3. The Perks of Being a Wallflower muszę zobaczyć ;P
    Kocham dramaty ;>

    ReplyDelete
  4. Nie dodawaj tyle zdjęć tego laptopa z lampkami. To już wychodzi powoli bokiem.. :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z kinolive dodałam pierwszy raz, ale wiem, że powoli to nudne ;D
      Akurat nie miałam żadnego zdjęcia do tematu ;)

      Delete
    2. Popieram Hatred or Evil :)

      Delete
  5. ja nie lubię oglądać filmów na laptopie :/

    ReplyDelete
  6. oo muszę obejrzeć ten pt : Perks of Being a Wallflower.

    ReplyDelete
  7. Miłego oglądania ;)
    Też często oglądam filmy na lapku :D

    ReplyDelete
  8. nie wiedziałem, że jest tak taka stronka z filmami. Muszę tam kiedyś zajrzeć. A filmów, które wymieniłaś nie oglądałem.

    ReplyDelete
  9. Ja też lubię dramaty, ale przeważnie oglądam na kinomaniaku. The last song-uwielbiam ♥

    ReplyDelete
  10. mam zamiar obejrzeć the last song :)

    ReplyDelete
  11. Ja uwielbiam oglądać filmy na http://www.films-online.pl/
    Też tak lubię oglądać, gdy nudy w domu ;P

    ReplyDelete
  12. Też oglądam na tej stronce filmy :)

    ReplyDelete
  13. Ja oglądam na zalukaj, ale już dawno nie wchodziłam bo nałogowo oglądam Pretty Little Liars ;)

    ReplyDelete
  14. ja rzadko kiedy wychodze, zdecydowanie jestem typem lenia który od ludzi trzyma się z daleka :D naprawde, takie spotkania bardzo mnie męczą.

    Ale strone ogarne, ja korzystam z ekino, ale nie zawsze jest tam to na co mam ochote, więc dzieki :)

    ReplyDelete
  15. Ooo, ja też chcę obejrzeć The Last Song! ♥

    ReplyDelete
  16. ostatnia piosenka to świetny film :)

    ReplyDelete
  17. ja oglądam na zalukaj.pl :)

    ReplyDelete
  18. jak malowałaś wtedy włosy to prawdziwą farbą czy juz ci sie zmyło?.:)

    ReplyDelete
  19. wolę zalukaj.pl :D
    The Last Song ! <3 uwielbiam ten film ;) dramaty są najlepsze ;)

    ReplyDelete
  20. dasz swoja jedna fotke bez makijazu ?

    ReplyDelete
  21. musze obejrzec jakis film ;D

    ReplyDelete
  22. The Last Song piękny film :)

    ReplyDelete
  23. Uwielbiam oglądać dramaty bo często się na nich wzruszam :)

    ReplyDelete
  24. ja właśnie planuję sobie coś obejrzeć ;)

    ReplyDelete
  25. obejrzę sobie ten z Miley Cyrus ;d :)
    pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  26. nie oglądałam żadnego z nich, chociaż do last song zbieram się dość długo.. :)

    ReplyDelete
  27. oglądałam te filmy są świetne :)

    ReplyDelete
  28. the last song jest jednym z moich ulubionych

    ReplyDelete
  29. ostanio tez zrobilam sobie taki maly seansik :D

    ReplyDelete
  30. Mam zamiar obejrzeć The Perks of Being a Wallflower:>

    ReplyDelete
  31. oo a ja szukałam wszedzie The Perks of Being a Wallflower z napisami i nigdzie nie mogłam znaleźć! Sprawiłaś mi wielką radość i gdy zobaczyłam link do tego filmu ! Kocham Cię za to haha

    zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Też tutaj oglądam filmy :)
    Wspaniały blog. Dodaję do obserwowanych

    ReplyDelete
  33. Ja oglądałam Last Song, fajny film :) I dzięki za kolejną stronkę z filmami do oglądania :)

    ReplyDelete
  34. oglądałam The Last Song! świetny.♥

    ReplyDelete
  35. The Last Song ♥♥
    genialny film !!!
    uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam !
    zapraszam do mnie na : http://aleksandra-gawel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Ja oglądam na KINOMANIAKU :d Zapraszam na króciutki post, z moim chłopakiem w roli głównej :D
    Będzie mi bardzo miło!

    ReplyDelete
  37. ostatnią piosenkę oglądałam. Poryczałam się przy scenie, jak okazało się, że ojciec ma raka i rozmawiał wtedy z córką i okazało się, że to nie on podpalił kościół. Piękne ;)

    ReplyDelete
  38. czytałam obie książki i oglądałam ostatnią piosenkę, a za drugi film muszę się niedługo zabrać ;)

    ReplyDelete
  39. uwielbiam The Last Song, jeszcze fajny film z Miley to LOL :)

    ReplyDelete
  40. Ja też oglądałam The Last Song, naprawdę świetny :)
    A o tej stronie nigdy nie słyszałam. ;)

    ReplyDelete
  41. Świetnie
    Zaobserwowałam twojego bloga
    Liczę na to samo! <3
    http://willbefineee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. zostałaś nominowana u mnie na blogu do Liebster Award :P

    ReplyDelete
  43. jak mi się nudzi to oglądam z rodzicami filmy czasem :D

    ReplyDelete
  44. Też ostatnio lubię pooglądać dramaty. Polecam "Szczęściarza", "Charlie St. Cloud" i "Wciąż ją kocham" . Jak oglądałaś coś ciekawego to daj znać, bo już coraz trudniej się szuka. :D

    ReplyDelete
  45. też zawsze oglądam tam filmy :D

    ReplyDelete
  46. ja planuję coś obejrzeć :D

    ReplyDelete
  47. Dramat to nie to u mnie...
    No chyba, że to Dziewczyna z perłą... Kocham ten film ♥

    ReplyDelete
  48. również oglądałam "Ostatnią piosenkę", po przeczytaniu książki, muszę przyznać, że się wzruszyłam :D

    ReplyDelete
  49. Świetny blog!
    Zapraszam do mnie. Może mój blog ci się spodoba :)
    http://clara-klariss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. ja też chętnie oglądam filmy siedząc w domu :)

    ReplyDelete
  51. Last sing obejrzany <3 jeszcze z Miley ' Lol' mi się podoba ;)

    im-noemi.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*