Kierunek - Alfa

Saturday, December 08, 2012

Cześć. Wczoraj dzień był po prostu wspaniały! Ale zaczekam na zdjęcia może jakieś i wtedy troszeczkę powiem.

A dzisiaj wybieram się do Alfy w Grudziądzu, zobaczyć czy może są jakieś wyprzedaże? Lub po prostu odwiedzić KFC, tak bardzo się stęskniłam! ; 3
Jadę tam z Weroniką, mam nadzieję, że spędzimy fajnie dzień. Niestety jedziemy dopiero po 14, bo Weronika dzisiaj ma wolontariat w sklepach. Zapewne zbiórka żywności. ; )

Haha, kto lepi ze mną bałwana?
( z tamtego roku )
 Ehhh nie mogę znaleźć godziny autobusów! ; C Co teraz? ; CC
Masakra -,- Muszę coś wykombinować ; )

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. Fajny bałwanek. :_)
    Udanego wyjazdu. ^^

    ReplyDelete
  2. Ale wielki bałwan :D Ja nie pamiętam kiedy ostatnio lepiłam :<

    ReplyDelete
  3. Super blog .
    + Obserwuje już długo liczę na rewanż ☺

    ReplyDelete
  4. Świetny bauwannnnnnnnnn...po prostu wymiata ;) .U mnie śniegu prawie co nic więc mogę sobie tylko pomarzyć o takim białasie ;)

    demordie.blogspot.com/ Wejdziesz??????

    ReplyDelete
  5. Ale super bałwan ;D
    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Miłego wypadu!

    Ja dzisiaj planuję wybrać się do Łukasza i kolegi Jakuba :P

    ReplyDelete
  7. haha, też wybieram się dzisiaj na zakupy i nie mogłam znaleźć rozkładu autobusów -.- ale w końcu też jadę o 14 xD

    ReplyDelete
  8. baw się dobrze z Weroniką;)

    ReplyDelete
  9. Ja wczoraj byłam na wolontariacie :D

    ReplyDelete
  10. ładny, ładny bałwan. Szczególnie żółte plamy na dole hehe :D

    ReplyDelete
  11. Super bałwan , lol ; )
    Umnie nie ma tyle śniegu , szczęściara . <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie też tyle nie ma. Napisałam, że z zeszłego roku xd

      Delete
  12. Ja dziś próbowałam ulepić bałwana, bo śniegu u nas dużo, oj dużo ;D, ale się nie lepi..
    Pozdrawiam cieplutko.
    http://veronicas-bloggg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Jaaa mam dzisiaj wolontariat w Biedronce. ;D
    I wgl to fajny bałwanek . ;33

    ReplyDelete
  14. Swietny balawanek ;)
    U mnie snieg nie nadaje sie do lepienia a i moje lenistwo daje sie we znaki ;)

    ReplyDelete
  15. Udanych zakupów ! Fajny bałwanek ♥

    ReplyDelete
  16. Ale fajny bałwan ;)


    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. genialny bałwan. dzięki za przypomnienie- muszę w tym roku ulepić jakiegoś:D

    ReplyDelete
  18. oo! jaki fajny bałwanek <3
    Zapraszam : http://memoweek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. ale fajnie, ja dzisiaj cały dzień siedze w domu :/
    fajny bałwann:P

    ReplyDelete
  20. u mnie by się nie dało ulepić bałwana :/

    ReplyDelete
  21. żółty śnieg ಠ_ಠ

    ReplyDelete
  22. Ja mogę ulepic z Tobą bałwanka ; PP

    ReplyDelete
  23. Ja z tobą lepię ! :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Super zdjęcie i blog :)
    Obserwujemy :)

    ReplyDelete
  25. Fajny bałwan. :D
    U mnie sporo śniegu dosypało. Przyjedź i razem ulepimy bałwana. :D

    ReplyDelete
  26. Super bałwan ;D U nas jeszcze się nie da lepić ;<

    ReplyDelete
  27. Świetny bałwan ;pp

    Też ostatnio miałam lepić ;>>

    ReplyDelete
  28. lepimy! nie wiem z czego, ale ja chcę! :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*