Jeszcze dwie

Monday, December 03, 2012

Cześć ♥ Dzisiaj miałam na 10 do szkoły ale i tak się nie wyspałam -,- W sumie w szkole jak zwykle. Na dworze jest strasznie zimno a śniegu nie ma -,- Po przyjściu ze szkoły zobaczyłam, że na ławie leżą koperty do mnie. Otworzyłam i zobaczyłam jeszcze dwie kartki urodzinowe! ♥ To bardzo miłe! ; *

Od :
♥ 
A przy okazji gdy jeszcze mówimy o urodzinach to dziękuję bardzo WSZYSTKIM za życzenia! ♥
A osoby, które wspomniały o mnie w notce, mają mały bonus w postaci przekierowań na Wasze blogi ;)

Dziękuję! ; )


You Might Also Like

37 KOMENTARZE

  1. U mnie to nawet wujkowie składają mi życzenia przez facebooka! Stęskniłam się za kartkami.. :C

    ReplyDelete
  2. Ooo ! Ja również dziękuje :*
    Fajny post, podaj mi adres to na drugi rok ja Ci wyślę ;3

    ReplyDelete
  3. To miłe ze strony dziewczyn ; )

    ReplyDelete
  4. To miłe ze strony ludzi :)

    ReplyDelete
  5. Ojej, kochana, ode mnie spóźnione wszystkiego najlepszego :*

    ReplyDelete
  6. bardzo spoźnnienie ale ja również się dołączam do życzeń ! ;* 100 LAT ! kartki to super prezent ,bardzo sentymentalny :)

    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. To skarb mieć takich czytelników! :)

    ReplyDelete
  8. spóźnione Wszystkiego Naj :*

    ReplyDelete
  9. Uff, cieszę się że doszła ;)
    Mam nadzieję, że Ci się podoba :>

    ReplyDelete
  10. Jakie ładne kartki. : )

    ReplyDelete
  11. Świetne kartki i wspaniałe czytelniczki!

    Ja dzisiaj miałam na 12:20, ale już jutro na 8:35, a w środę to już w ogóle na 7:45, ale do 12:00 :P

    ReplyDelete
  12. Śliczne kartki :] Masz super przyjaciółki ^.^

    ReplyDelete
  13. ładne kartki :)
    Obserwuję?
    Wpadnij!
    http://amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Hej Jessi. :D Zrobiłabyś taki post o tym co chiałabyś dostać na gwiazdkę? Bo ja nie mam kompletnie pomysłu jak zapewne większość osób i pomgołabyś niektórym :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie też nie mam wgl. pomysłu ; C
      Ale może dodam, lecz nie obiecuję ; )

      Delete
  15. super są! ja już dawno żadnej nie dostałam w dobie smsów

    ReplyDelete
  16. jaka słodka ta druga karta :)
    no i spóźnione najlepsze życzenia :)

    ReplyDelete
  17. Śliczne kartki ; * ♥
    ja nigdy nie dostałam, raczej sobie nie przypominam ; )

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*