Czasami ...

Sunday, December 23, 2012

Dzień Dobry! Dzisiejszy wyjazd niestety odwołany, bo koleżanka nie mogła. Wielka szkoda, bo zależało mi na tych zakupach, ponieważ na święta dostałam kasę i chciałam tak jakby sama sobie coś kupić na prezent. ;) No trudno pojadę po świętach! Pewnie wtedy będzie już każdy miał kasę, więc nie będzie takich problemów.

Czasami mam ochotę poczytać sobie dobrą książkę. Niestety mój zapał mija bardzo szybko, ponieważ podczas czytania strasznie męczą mi się oczy, a z resztą mówię sobie, że lepiej obejrzeć jakiś film.

Akurat w książkach fajne jest to, że nasza wyobraźnia się budzi i sami potrafimy stworzyć sobie obraz w głowie. Obecnie również mam ochotę poczytać sobie dobrą książkę, ale niestety żadnej ciekawej nie mam, głównie posiadam stertę lektur i nic poza tym. Może kiedyś wybiorę się do biblioteki. Także zaraz włączę sobie jakiś film, a na książkę znajdzie się kiedyś czas. Szczerze to jeszcze nigdy nie przeczytałam całej książki. W trakcie zawsze mnie coś znudziło i odkładałam, haha.
A Wy wolicie filmy czy książki?

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. preferuję książki ♥
    polecam "Piosenki dla Pauli" :)
    http://amadellaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. O wiele bardziej wolę książki. :D

    ReplyDelete
  3. różnie to jest ale wsumie to ja wole książki od filmów ;D

    ReplyDelete
  4. Ja kochaam czytać książki. Mam całą półkę fantasy i niemal każdą przeczytałam po dwa razy xd
    Niestety, jakoś nie kojarzę żadnej z tych zdjęć ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też nie kojarzę tych książek. Zdjęcia zrobione nie w moim domu ;D

      Delete
  5. Zdecydowanie wolę książki ;3

    ReplyDelete
  6. książki, kocham czytać :)

    ReplyDelete
  7. ja przeczytałam już wszystkie fajne książki w moim domu, muszę sobie jakąś kupić : )

    ReplyDelete
  8. Ja uwielbiam czytać książki <3 I wolę książki niż filmy. Szkoda tylko, że ludzie patrzą na kogoś kto lubi czytać jak na ''kujona'' według mnie jest to chore stereotyp, bo przecież książki, które czytam nie mając nic wspólnego z nauką -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. A gdzie tam! Jaki kujon!? Ja nie rozumiem niektórych ludzi...
      Po prostu inni nie mają się czym zająć, albo nie czytają bo nie potrafią sobie wyobrażać obrazów.
      Jeśli lubią, to niech sobie mówią, a Wy nie zwracajcie na to uwagi ;)
      Głowa do góry!

      Delete
  9. po świętach będzie jeszcze lepiej, bo będą wyprzedaże :D

    ReplyDelete
  10. Ja również wolę książki ;)

    ReplyDelete
  11. Zdecydowanie wolę książki <3
    dziękuje za miły komentarz .

    ReplyDelete
  12. ja zdecydowanie wolę książkę, filmy tylko jak jestem chora ;

    ReplyDelete
  13. Ja też chyba zaraz włączę jakiś film!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, może znowu ten sam film włączymy nie wiedząc o tym, hah ; 3

      Delete
  14. ja zawsze czytam książki do końca, może ze 4 nie przeczytałam bo mi się nie chciało (chodzi o lektury). A tak poza lekturami to nie czytam za wiele, ale parę książek się znajdzie.

    ReplyDelete
  15. Zdecydowanie książki :D.

    ReplyDelete
  16. ja nigdy nie miałam takie uczucia żeby mieć ochotę aby czytać XD wolę filmy, zdecydowanie hah XD

    ReplyDelete
  17. mnie też coś naszło, żeby jakiś film obejrzeć :))

    ReplyDelete
  18. ja lubię czytać książki i zawsze je czytam do końca. zawsze jak obejrzę fajny film to chcę później przeczytać książkę, na podstawie której zrobiono film.

    ReplyDelete
  19. Ja kocham czytać ^^ Czytam nałogowo i zresztą bardzo szybko. ; D

    ReplyDelete
  20. kiedyś jak byłam młodsza to przeczytałam wszystkie 5 części "Kroniki Spiderwick"
    uwielbiałam to <3 jedyny tom książek, który przeczytałam z własnej woli xd

    ReplyDelete
  21. Mi tez się męczą oczy przy czytaniu , a chociaż lubię książki to wolę obejrzeć jakiś film ; )

    ReplyDelete
  22. Ja lubię i czytać i oglądać :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Mi się też szybko oczy męczą przy książce, ale czasami lubię sobie poczytać ;)

    ReplyDelete
  24. ja lubię książki ;)

    a po świętach lepiej są wyprzedaże

    ReplyDelete
  25. I to i to :) Nie umiem wybrać między książkami a filmami ;p

    ReplyDelete
  26. zdecydowanie książki, choć filmy tez lubię :))

    ReplyDelete
  27. Wole filmy ;-). ale.od czasu do czasu ksiazke fajnie przeczytac...

    ReplyDelete
  28. film to przegrywa z książką w przedbiegach ;)
    tez kiedyś męczyły mi się oczy od czytania, ale się okazało, że potrzeba było okularów.

    ReplyDelete
  29. lubię czytać, ale tylko wtedy, kiedy to ja mogę wybrać sobie książkę, a niem kiedy ktoś mi karze :)

    ReplyDelete
  30. Ja jakoś wolę filmy, ale książki są czasem bardziej zaskakujące :*
    Zapraszam do mnie na konkurs!

    ReplyDelete
  31. U mnie jest różnie, czasami wolę filmy a czasami książki ... ^^

    ReplyDelete
  32. Dodasz dziś jeszcze jedną notkę?
    Czy przygotowujesz jakies potrawy świateczne lub ubierasz choinkę?
    Fajna by była taka notka.
    Ja dzis cały dzień spędzam z mamą na robieniu potraw światecznych itp..
    mam nadzieję , że dzis zrobisz taka notke.

    ReplyDelete
  33. Omom. Uwielbiam książki ♥

    ReplyDelete
  34. wolę książki dają nam więcej satysfakcji no i emocji ja czytam teraz o upadłych aniołach polecam nawet mam o tym bloga

    ReplyDelete
  35. Ile książek ^O^
    Ja i oglądam, i czytam, ale wole oglądać ^^

    ReplyDelete
  36. Ja lubię czytać książki jak i również oglądać filmy♥

    ReplyDelete
  37. Ja lubię filmy ale książki też czasem czytam tylko wiesz film jest krótszy a książkę będzie się dłużej czytać niż oglądać film

    ReplyDelete
  38. Uwielbiam książki, ale wiadomo, że na czytanie potrzeba więcej czasu niż oglądanie, dlatego często wybieram filmy :)

    ReplyDelete
  39. Kocham czytać książki, najczęściej te o wampirach albo cos w tym stylu :) Ale kocham też oglądać filmy takie jak lol . :)
    Wesołych świąt ! <3

    ReplyDelete
  40. Miałam kiedyś podobne zdanie do ciebie , ale czytam coraz więcej ;))

    ReplyDelete
  41. Ksiazki <3 chociaż zalezy od humoru ; )

    ReplyDelete
  42. ja tam lubie i filmy i książki :)

    ReplyDelete
  43. ksiazki! :)

    fajny blog!
    zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Zazwyczaj mam tak, że jak obejrzę ciekawy film na podstawie jakiejś książki, to czytam również i książkę. Bardzo wciągającą książką jest książka "Zmierzch", ma 4 tomy ;) Tak wciąga, że dziennie czytam po 200 stron :D I zapraszam: pamietnik-agnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Warto czytać, to rozwija naszą wyobraźnię i tworzy tarczę, która broni nas przed złem tego świata. Postanowiłam kolekcjonować książki. I teraz czytuję sobie Harry'ego Pottera i Insygnię Śmierci. Ciekawe, dostałam od chrzestnej. Zapraszam do siebie: kibel-zwierzen.blogspot.com
    P.S. Wolę książki! :D

    ReplyDelete
  46. Zdecydowanie książki. ;)
    Chociaż lubię po przeczytaniu obejrzeć sobie film i zobaczyć jak bardzo podobny jest do książki ;P

    ReplyDelete
  47. Oczywiście, że KSIĄŻKI!
    To cząstka mojego życia ; )

    /Ola.

    ReplyDelete
  48. Też tak mam, że chcę przeczytać i potem mnie oczy bolą ;c

    ReplyDelete
  49. Ja wolę książki, ale i filmy też lubię ; )

    ReplyDelete
  50. Szczerze mówiąc, to wolę filmy ale książką nie pogardzę : )

    ReplyDelete
  51. Nie lubię ksiązek :D
    Ale szanuję tych, ktorzy je czytają ;)
    Wesołych ! :)

    ReplyDelete
  52. ja lubię i to i to :D

    ReplyDelete
  53. ja też nie lubie xddd

    Wesołych świąt!

    Zapraszam do mnie ; D
    +dołączyłam do witryny; D

    ReplyDelete
  54. Wolę książki, ale filmy również lubię :)

    ReplyDelete
  55. Wolę książki, ale dobrze od czasu do czasu obejrzeć film:)

    ReplyDelete
  56. EEE tam za szybko się zniechęcasz. Ja dużo czytam i powiem ci szczerze, że każda książka ma jakiś nudny moment ale to mija, bo akcja się rozkręca:)

    ReplyDelete
  57. I to i to lubię, ale wolę książki!

    ReplyDelete
  58. To i to, ale książki lepsze ;P

    ReplyDelete
  59. ja uwielbiam czytać książki z gatunku fantasy - wampiry, duchy, wilkołaki...

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*