Czas na zdjęcia makro

Wednesday, December 26, 2012

Przeglądając foldery, wpadłam na kilka letnich zdjęć makro. Nie wyszły one najgorzej, jednak że mogłoby być lepiej. Jutro więc postanowiłam wybrać się na zimowe zdjęcia makro! Z własnego doświadczenia wiem, że jest ciężej niż latem czy wiosną. Na szczęście na dworze jest naprawdę ciepło jak na zimę, więc muszę wykorzystać ten czas na fotografowanie. Bynajmniej nie wrócę szybko, zmarznięta do do domu. ;)

 Także jutro pojawią się zimowe zdjęcia! ;)
~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ 
Aha! I chciałabym oficjalnie pozdrowić genialnego anonima, który stwierdził, że nie wiem co to jest chyba aparat i co to zdjęcia, bo robię zdjęcia do kitu, że lepsze może zrobić amator telefonem komórkowym. Dlaczego nie opublikowałam komentarza? Nie dlatego, tak jak napisałeś/aś - Prawda boli?
Głupota Ciebie boli a mnie śmieszy kochany/a. 

 A z resztą trening czyni mistrza, nie muszę być od razu fotografem.
Wystarczy mi to, że większości podobają się moje zdjęcia i mi samej. 

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. Zdjęcia robiłaś swoim aparatem ?
    To drugie ma śliczny bokeh.

    ReplyDelete
  2. Czekam na zdj makro ♥
    Boziu, niektóre anonimy mnie tak wkurzają że szkoda gadać .. skoro są tacy mądrzy to niech się ujawnią! -.-
    Zapraszam do mnie na bloga, trwa konkurs w którym do wygrania jest bon 50 zł do wykorzystanie w sklepie ;*

    ReplyDelete
  3. Czekam na zimowe makro :D

    ReplyDelete
  4. zdjęcia makro zimowe są boskie *,* czekam :) a co do anonima, to czysta zazdrość -,-.

    ReplyDelete
  5. HAHAHAHA anonimki mnie zawsze rozśmieszały♥
    Choć co druga blogerka ma lustrzankę, to Twoje zdjęcia mają w sobie "to coś" i właśnie na nie lubię patrzeć najbardziej ♥
    dlatego nie zgodzę się z tą osobą.

    ReplyDelete
  6. Ładne zdjęcia Ci wyszły :)
    Robiłaś je aparatem FUNJIFILM ?

    ReplyDelete
  7. jakiego aparatu używasz?

    ReplyDelete
  8. te zdjęcia są świetne :o

    ReplyDelete
  9. mi się bardzo podobają <3

    ReplyDelete
  10. Nie ma to jak hejterzy :)
    Czekam na zdjęcia.

    ReplyDelete
  11. zawsze tacy się znajdą, pozdrawiamy :D

    ReplyDelete
  12. Anonimki, och, kocham ich!
    śliczne makro.

    pzdr.

    ReplyDelete
  13. I po co lustrzanka, ja się pytam!?
    Robisz takie piękne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com -WYWIAD Z GUMIJAGODĄ !!!

    ReplyDelete
  14. też lubię zdjęcia makro - zwłaszcza kwiatów (co widać zresztą po ikonce):)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam makro! ^^
    Nie przejmuj się nim! :)

    ReplyDelete
  16. nie znam się na zdjęciach,ale Twoje są bardzo ładne;))
    jeżeli interesujesz się pielęgnacji włosów lub chcesz się czegoś dowiedziec zapraszam;*

    ReplyDelete
  17. Nie przejmuj się anonimem. Robisz bardzo ładne zdjęcia, a nie każdy jest przecież idelany ^^
    Imagine-Day.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Zdęcia są bardzo ładne, a anoinimem to się nie martw ; )

    ReplyDelete
  19. zdjęcia są boskie!

    zapraszam

    ReplyDelete
  20. A mi tTwoje zdjecia sie bardzo podobaja ;)

    Http://pennbury.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam takie zdjęcia :)

    ReplyDelete
  22. mi sie także twoje zdjęcia podobają

    ReplyDelete
  23. Świetne są :)
    zimowe makro są śliczne <3
    a hejtami się nie przejmuj ^^

    ReplyDelete
  24. hhaha cieszy się opinia ludzi, którzy kompletnie nic nie wiedzą o fotografii hahah no to powodzenia!
    I na te zdjęcia patrzeć się nie da bo są zbyt prześwietlone i przerobione !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skąd wiesz czy ktoś z nich nie zna się na fotografii?
      Ja osobiście lubię kolorowe, wyraziste zdjęcia. Więc daj sobie już spokój, wiedz że Twoja opinia mało mnie interesuje. Podeszłabym do tego inaczej gdybyś spokojnie napisał/a : Myślę, że te zdjęcia są zbyt przerobione, aż trudne na nie patrzeć.

      A z takim Twoim podejściem niestety nic nie zdołasz. Pozdrawiam Serdecznie, cieszę się, że Twoja wiedza o fotografii jest obszerna, skoro możesz każdemu dawać komentarze ;)

      Delete
    2. oo matko, robisz te zdjęcia dla siebie czy innych? pewnie dla siebie, ale jak je pokazujesz publicznie to nie myśl, że każdemu spodoba się tak strasznie przerobione zdjęcie Bitch pleas!
      I daj sobie to wiadomości , że 13,15 - latko mało wie o fotografii a wszyscy piszą o jej świetnie, cudnie.! To chyba logiczne, że nie mają co napisać, twoich wypocin nie chcą czytać to napiszą taki komentarz hahah ;d
      a mojego poprzedniego nie opublikowałaś dlaczego?
      Bo był prawdą ?

      Delete
    3. Akceptuję negatywy, le nie tolerują takich anonimowych gierek, bo to jest naprawdę strasznie żałosne i nawet jeśli masz 17 lat, to wiedz, że Twoje zachowanie zniża się do poziomu 9 latki. Żeby chociaż...
      Nie muszę być wychwalana przez każdego, chcę szczerą opinię i nie będę się kłóciła, jeśli ktoś wyrazi mi szacunek a nie tak jak Ty w tej chwili. Wiedz, że traktuję ludzi tak jak oni traktują mnie. No dobra trochę lepiej, bo nie bulwersuję się i nie spamuję na czyiś blogach z anonima. Jeśli mam coś do powiedzenia to piszę to ze swojego konta i w taki sposób by nikogo nie dotknąć w żaden negatywny sposób. Warto się tego nauczyć naprawdę.

      Pisząc, że 13-15 latki nie mają zielonego pojęcia o fotografii robisz wielki błąd. Znam pewną dziewczynę w wieku 13 lub 12 lat, której zdjęcia są naprawdę zniewalające i lepszych nie widziałam. Jesteś naprawdę mało tolerancyjną osobą, bo nie patrzy się na kogoś z góry.

      Napisałam dlaczego nie opublikowałam Twojego komentarza, bo był na tyle śmieszny i upokarzający dla Ciebie, że wolałam się pośmiać sama i zaliczyłam go do spamu, bo to naprawdę 'wypociny' tak jak Ty to nazywasz. Więc nie powracaj już do mnie na bloga, jeśli patrzenie na me fotografie sprawia Ci wielki ból. Po co masz się męczyć? Zamknij kartę z moim blogiem i po problemie.

      Delete
    4. szkoda, że ta osoba nie ma odwagi się podpisać
      a te zdjęcia oczu mi nie wypaliły więc patrzeć się da, osobiście lubię nasycone i przerobione zdjęcia, są wtedy bardziej wyraziste

      Delete
    5. Agrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................

      Tu mnie uraziłeś anonimie, bo ja Jessiki posty bardzo, bardzo lubię czytać!!!
      I piszę to z mojego normalnego konta, żeby nie było.......

      Delete
  25. Najważniejsze, to trenować, z czasem będzie coraz lepiej. Mi się Twoje zdjęcia podobają, zwłaszcza to drugie :)

    ReplyDelete
  26. Twoje zdjęcia są super !!! Wiesz anonimy chcą cię tylko wkurzyć -,-

    ReplyDelete
  27. piękne zdjęcia:)
    a jakimiś anonimami się nie przejmuj:*

    ReplyDelete
  28. fajne zdjęcia :)
    zapraszam,
    www.imcarlaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Jakie śliczne zdjęcia :D Masz na dodatek taki sam aparat jak ja! :D Mogłabyś napisać mi na mój blogu [ bo jak odpiszesz na swoim ja zapomnę wejść i sprawdzić tak gapa ze mnie xD] jak uzyskujesz takie zdjęcia? Chodzi mi jak ustawiłaś aparat xD Z góry dziekuję!:)

    ReplyDelete
  30. bardzo ładne zdjęcia <33
    +zapraszam do mnie na nową notatkę ;)

    ReplyDelete
  31. Anonimy nie są warci wspominania o nich w notce z takimi ładnymi zdjęciami ;*

    ReplyDelete
  32. Każdy ma swój styl przerabiania zdjęć i każdego gusta są odmienne także nie przejmuj się, opiniami innych. Najważniejsze, że dobrze się bawisz i robisz kolejne zdjęcia. Pamiętaj, trening czyni mistrza ;)

    ReplyDelete
  33. Każdy ma swój styl przerabiania zdjęć i każdego gusta są odmienne także nie przejmuj się, opiniami innych. Najważniejsze, że dobrze się bawisz i robisz kolejne zdjęcia. Pamiętaj, trening czyni mistrza ;)

    ReplyDelete
  34. Boski blog *.* Zapraszam do mnie :*
    Obserwuje , liczę na rewanż <3

    ReplyDelete
  35. zdjęcia są baardzo ładne ale zgodze sie troche z wcześniejszym anonimem że są troszke za bardzo prześwietlone i kolory są za bardzo nasycone to dodaje sztuczności zdjęciu :). bez urazy :D to świetnie zdjęcia ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo za subiektywną opinię ;)
      Postaram się zmienić moje nasycenie i rozjaśnienie zdjęć ;D

      Delete
  36. Bardzo fajny blog :) Zdjęcia są bardzo ciekawe ;)
    Jak coś to zapraszam do mnie ... zupelnie-inna-bajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. nie przejmuj się anonimami.. ja miałam wiele podobnych akcji, ludzie, którzy mnie nie znali, pisali te popieprzone komentarze i wiesz, najpierw się przejmowalam, teraz mam to w dupie :D ważniejsze dla mnie jest zdanie przyjaciół, niż jakiś zazdrośników.

    ReplyDelete
  38. Fajne zdjęcia : )
    Czekam na te z dziś : D

    ReplyDelete
  39. jakie śliczne !

    zapraszam;)
    [ marikja.blogspot.com ]

    ReplyDelete
  40. Znowu zmieniasz wygląd? Jezu! Opanuj się!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kilka dni temu zmieniłam.
      Po prostu nie mogę znaleźć odpowiedniego wyglądu, który będzie mi się podobał.
      I proszę się nie bulwersować. Jestem takiej opinii, że jeśli komuś się nie podoba tu, to naprawdę nie musi wchodzić. Czytanie ma być przyjemnością a nie torturą. Więc jeśli jest tak źle, to wyłącz kartę tego bloga.

      Delete
  41. masz skype? podasz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam, ale jest on głównie dla realnych znajomych ;D

      Delete
  42. To pierwsze zdjęcie jest cudowne :3

    ReplyDelete
  43. ładne zdjęcia, mi zimą nie wychodzą, raczej latem :D

    ReplyDelete
  44. I tak ładnie wyszły ;)

    ReplyDelete
  45. piękne są te zdjęcia :)
    mnie także te anonimy wkurzają, jako anonimy piszą wszystko, dupę obrabiają jak nie wiem co, ciekawe czy by napisali w swoim imieniu, ze swojego konta. czemu nie mogą napisać normalnej opinii, rady wręcz, przecież nie każdy świetne zdjęcia robi. ech ... wkurzyłam się xD ;p
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  46. Mi się podobają twoje zdjęcia. : )
    A jestem ciekawa - jest u ciebie śnieg? Bo sama chętnie porobiłabym zimowe zdjęcia, ale teraz u mnie to pozostają kałuże do fotografowania. :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie patrze za okno i zero śniegu O,o
      Jak to możliwe? ;C
      Pewnie przez to, że ciepło.

      Delete
  47. Weronika zmienila nazwę bloga, czy coś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie próbuję się z nią skontaktować. Naprawdę nie wiem co zrobiła, czy usunęła czy co ; o

      Delete
  48. Jejjjj :) Jak ja tęsknie za latem :)

    ReplyDelete
  49. Uwielbiam zdjęcia makro ♥

    ReplyDelete
  50. wow jakie piekne zdjecia :)
    zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  51. Pozdrawiamy anonimowych hejtów ;)
    A fotografem to jesteś świetnym ^^

    ReplyDelete
  52. Mm cię dosyć : O. FEEE !. IDĘ Z TĄD ! .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że w końcu podjęłaś taką decyzję, bo Twoje anonimowe, chamskie komentarze były tu zbędne. ;)

      Delete
  53. ALE JESTEŚ ŚLICZNA ! ♥

    Zapraszam do mnie < 3 - http://strange-lucky.blogspot.com/ Welcome ♥ !

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*