Co by tu ubrać ...

Monday, December 31, 2012

Cześć kochani ♥ Grrr.. zaraz biorę się za szafę. Wysypię pewnie wszystkie rzeczy w poszukiwaniu czegoś na sylwestra. Naprawdę nie mam pomysłów. Nie mniej jednak, muszę coś znaleźć. Pomyślałam, ze raczej nie będę się nie wiadomo jak stroiła i nie będę zakładała cekinowych ciuszków, brokatu na oczach i innych  cudów.


Macie Już wymyślone swoje 'kreacje'? 
Są w klimacie sylwestrowym, czy raczej stawiacie na prostotę? ;)

Szalonego Świętowania! ♥

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. Byłam ostatnio na zakupach, więc na szczęście mam w co się ubrać. Nie stawiam na nic świecącego.
    Szczęśliwego ;)

    ReplyDelete
  2. Plan jest ale konkretnie nie wiem co założę :D

    ReplyDelete
  3. Ja stawiam na elegancję i czarna sukienka z "bufkami" na ramionach. ;) No i kok. :)

    ReplyDelete
  4. Na pewno uda ci się coś znaleźć. ;) Powodzenia w szukaniu! :D

    ReplyDelete
  5. ja nie wiem co ubrać, ale raczej na luzie :D

    ReplyDelete
  6. Ja tam ubieram dresy i wygodną koszulkę :D
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    ReplyDelete
  7. ja nie wiem co ubrać tak jak ty
    ale żadnego strojenia c:

    idę szukać tego outfitu c:

    ReplyDelete
  8. ja pozostałam przy luzie ;) ;d
    uda Ci się na pewno coś znaleźć :*

    ReplyDelete
  9. Szczęśliwego Nowego Roku! :-)

    ReplyDelete
  10. mam taki sam problem :>

    ReplyDelete
  11. Powodzenia w szukaniu odpowiedniego stroju !:D

    ReplyDelete
  12. Ja ubieram chyba koszulę czarną z cekinami i jeansy.:D
    Miłego sylwestra.:D
    Zapraszam do mnie: http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. A jak spędzasz sylwestra? :)

    ReplyDelete
  14. U mnie tak samo. Nawet napisałam posta o tym która stylizacja jest najlepsza haha :) nie mogę się zdecydować

    ReplyDelete
  15. Raczej siedzę w domu, ale pomimo to, żeby jakoś wyglądać zakładam tunikę raczej prostą,ale ładną! :D
    Szczęśliwego nowego roku.

    ReplyDelete
  16. Szczęśliwego! Ja też za chwilkę biorę się za poszukiwania stroju ;d

    ReplyDelete
  17. ja postanowiłam na luz . ;DD
    super blog i wzajemniee . ;D

    ReplyDelete
  18. Połączenie jednego i drugiego^^

    ReplyDelete
  19. Też nie wiem jeszcze co założyć.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  20. Ja spędzam sylwestra w domu z przyjaciółką, więc nie będę wydziwiać - T-shirt + jeansy. :3

    ReplyDelete
  21. stawiam na prostotę :D
    szczęśliwego ♥

    ReplyDelete
  22. ja stawiam na prostotę :)

    ReplyDelete
  23. Ja zakładam koszulę i spodnie :3 Stawiam na wygodne ciuchy.
    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    ReplyDelete
  24. Powodzenia, na pewno coś znajdziesz! ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku! ♥

    ReplyDelete
  25. ja zostaje w domu,więc no raczej na luzie;)

    ReplyDelete
  26. ja jeszcze tez nie wiem co założe xd

    ReplyDelete
  27. Ja stawiam na prostotę związaną z luzem. Nie lubię być ubrana w dopasowane ciuchy gdyż nie czuję się swobodnie. Lubię ubrać się wygodnie,aby mieć swobodę ruchu! Myślę że tobie też uda znaleźć się odpowiedni strój!
    Szczęśliwego Nowego Roku i oby ta 13 była Szczęśliwą 13'tką dla twojego bloga i dla ciebie ;-**

    ReplyDelete
  28. Żadnego brokatu, cekinów i tych wszystkich świecidełek. W tym roku stawiam na prostotę : )

    ReplyDelete
  29. mała czarna jak zwykle najlepsza, gdy nie wiadomo co na siebie wcisnąć :)

    Życzę Tobie udanego sylwestra i szampańskiej zabawy !!! A ponadto jeszcze więcej inspiracji i czasu, by je odkrywać :)

    ReplyDelete
  30. Skromnie ale jednak wystrzałowo. Taki misz-masz. Wreszcie założę moje upragnione kolczyki - niebieskie pióra ^^

    ReplyDelete
  31. znam ten ból -.- siedziałam dobre dwie godziny przy mojej szafie w poszukiwaniu czegokolwiek :D

    ReplyDelete
  32. ahh mój strój przebija wszystko, dresy, luźna bluzka i ciepłe skarpetki ♥

    ReplyDelete
  33. A ja cały dzień w piżamce :D

    ReplyDelete
  34. Udanego sylwestra. Ja założyłam błyszczące rajstopy, spódniczkę w kwiatki i zwykłą różową bluzkę. Nie będę się jakoś bardzo stroiła ;D

    ReplyDelete
  35. Raczej prostota. Zielona krótka spódniczka i łososiowa bluzka. Może do tego szeroki brązowy pasek. I żadnych cekinów!

    ReplyDelete
  36. ja nawet nie mam nic cekinowego :P

    ReplyDelete
  37. Wybrałam Cię do nominacji do Liebster Blog Award ;) Więcej informacji u mnie na blogu :)

    ReplyDelete
  38. No to udanego sylwestra! ; ) Bo mi plany się nie zmieniły i spędzę go w domu..

    Szczęśliwego Nowego Roku! ;*

    ReplyDelete
  39. Ja ubrałam się normalnie, jak na codzień, bo i tak siedzę w domu -,- Nie ma co się stroić na takie siedzenie

    ReplyDelete
  40. Szczęśliwego Nowego Roku! :3

    ReplyDelete
  41. Szczęśliwego nowego roku :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*