Bursztynowa

Wednesday, December 12, 2012

Witam. Dzisiaj dla mnie jest to taki zamulający dzień. Chce mi się strasznie spać, że chyba zaraz spróbuję się zdrzemnąć na godzinkę, potem ruszam do książek, a dokładniej do matematyki bo jutro poprawiam sprawdzian. Pewnie już zauważyliście, że dzisiaj jest 12.12.12! ; ) Świetna data, niestety patrzymy na taką równą datę, po raz ostatni.

A ogólnie chcę Wam pokazać jedną z dwóch sówek, zamówionych na jubileo.pl. Jedną zdążyłam już pokazać jakiś czas temu >>TUTAJ<<, niestety z tą bursztynową miałam małe komplikacje, może ktoś z Was kojarzy, bo pisałam na >>panpejdżu<<.  Ta sówka została skradziona przez moją 'koleżankę', potem mi ją oddała jak narobiłam jej obciachu, że jest złodziejką, ujawniłam fakt. Tym bardziej, że dowiedziałam się, że nie mi pierwszej coś zakosiła potajemnie, udając koleżankę. Proszę tylko nie zadawać pytań co do tego tematu. Sprawa zakończona. ; )

Śliczna jest ta bursztynowa sówka ♥ 
Dzisiaj miałam ją ubraną. ;)
Podoba Wam się? ;*
Możecie znaleźć ją tutaj >>KLIK<<

Mam już, lub dopiero ... trzy rzeczy z jubileo.pl i jestem zadowolona. Cena jest naprawdę niska, ale biżuteria wcale nie jest tandetna! Wręcz przeciwnie! ; )

O niee... długo zajęło mi grzebanie w internecie, przeróbka zdjęć i notka, więc na drzemkę na pewno nie ma czasu. Za to zrobię sobie jakiś grzaniec i otworzę matematykę! Przełomowe odkrycie - Jessika z książką.
Ciepłego wieczorku! ♥

You Might Also Like

46 KOMENTARZE

  1. Ale piękna! Cudowna! *_*

    ReplyDelete
  2. troche dziwna sprawa, ale dobrze że się już wszystko rozwiązało. Sówka bardzo ładna! :)
    Powodzenia przy matmie :)

    ReplyDelete
  3. Ja się uczę do historii -,-
    Fajna sówka :)



    Zapraszam ^^ dopiero rozkręcam :)
    http://ewa-ewaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Z ta koleżanką to ci współczuję ^^ Ale jeśli chodzi o sówkę to bardzo fajna. :D

    ReplyDelete
  5. Swietny nagłówek! :)
    A sówka cuudowna! *.*
    Powodzenia w nauce :d Haha :D
    Obserwujemy? :)
    Wpadaj do mnie! :)

    ReplyDelete
  6. Świetna jest ta sówka ;D
    Ja jutro też mam matematykę, tylko, że próbny egzamin gimnazjalny... ;P
    Powodzenia ;D

    ReplyDelete
  7. ;o ahahah to ale "pszypał" z tą dziewczyną. też bym tak zrobiła, przy wszystkich, niech się nauczy. :D

    ReplyDelete
  8. Śliczny nagłówek! Sówki są ostatnio strasznie modne, a jeśli coś jest modne... ja tego nie noszę :) chociaż ta jest bardzo ładna

    ReplyDelete
  9. Trochę już śledzę twojego bloga i powiem, że naszyjnik jest w twoim stylu ^^

    ReplyDelete
  10. Współczuje takiej koleżanki, ale ważne że odzyskałaś ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ważne, że poznałam jej prawdziwą twarz.

      Delete
  11. śliczna sówka, a co do sprawdzianu z matematyki to powodzenia :)

    ReplyDelete
  12. jaka ładna :o :)
    + zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  13. Czyżby nowy nagłówek? Cudowny, klimatyczny ;3 Zapraszam na nowy post z dużą ilością zdjęć ;*

    ReplyDelete
  14. Pamiętałam o tej sprawie. Cieszę się, że odzyskałaś sówkę ;P Jest cudowna *,* Miłego uczenia się :D

    ReplyDelete
  15. Świetna ♥

    Miłej nauki! :D Co ja gadam?! Nauka przecież nie może być miła..

    ReplyDelete
  16. 12.12.12 to moje urodziny xd :D:D

    ReplyDelete
  17. jak ja bym chciała umieć się zdrzemnąć w ciągu dnia ;o xD

    ReplyDelete
  18. Śliczna! Czekam aż znajdzie się na outficie :)

    ReplyDelete
  19. Motyw sowy jest super ale ta to już rewelacja! :)

    www.2bloggirls.pl

    ReplyDelete
  20. Ładnie tu *-*
    Zapraszam do mnie: http://my-feelingsx.blogspot.com/

    P.

    ReplyDelete
  21. Super!Masz ciekawego i fajnego bloga.Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    ReplyDelete
  22. Jaka śliczna sówka ! *.*
    Zapraszam w wolnej chwili. ;)

    ReplyDelete
  23. Piękna <3
    Widziałam wszystkie trzy rzeczy z tego sklepu.
    Przed sekunda tam weszłam , i poprostu cudne sowy , a ceny genialne.
    10zł góra.
    Widziałam takie fioletowe i chyba czerwone.
    Już mam pomysły na prezenty =]
    Osbiste POLECAM - z mojej strony , ten sklep

    ReplyDelete
  24. Piękna <3
    Widziałam wszystkie trzy rzeczy z tego sklepu.
    Przed sekunda tam weszłam , i poprostu cudne sowy , a ceny genialne.
    10zł góra.
    Widziałam takie fioletowe i chyba czerwone.
    Już mam pomysły na prezenty =]
    Osbiste POLECAM - z mojej strony , ten sklep

    ReplyDelete
  25. mimo, że nie przepadam za wisiorkami-sowami, to ten jest uroczy ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*