Blogi

Thursday, December 27, 2012

Cześć. Jak na początek wpadam do Was z notką o blogach moich koleżanek. Jedna z Was zainteresowała się, co stało się z blogiem Weroniki. Napisałam do niej i okazało się, że zachciało jej się zmieniać link.


~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ ♥ ~ 
A teraz blog, o którym dowiedziałam się przed chwilką. Moja koleżanka też Weronika, założyła sobie bloga. Wiadomo ... początki są ciężkie, więc postaram się, żeby dobrze zaczęła blogowanie ;)
 
 Mam nadzieję, że Tej Weronice, nie znudzi się tak szybko blog ;) Wytrwałości życzymy! ;)
 
* Potem wpadnę do Was. A co do wyjścia na zimowe zdjęcia makro - haha, nie ma śniegu. Pozdrawiam.

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. Blogi nie w moim guście, ale życzę im powodzenia.^^

    ReplyDelete
  2. u mnie też nie ma śniegu

    ReplyDelete
  3. Powodzenia dla mojej imienniczki :)

    ReplyDelete
  4. z chęcią zajrzę (:

    http://pennbury.blogspot.com/ <-- ZAPRASZAM DO MNIE!

    ReplyDelete
  5. Na pewno wpadnę na ich blogi ;d

    ReplyDelete
  6. Początki zawsze są trudne, pamiętam jak to bylo u mnie (; Na pewno zajrzę (;

    ReplyDelete
  7. z chęcią odwiedzę te blogi

    ReplyDelete
  8. Wytrwałość jest najważniejsza !

    ReplyDelete
  9. Fajne blogi życzę powodzenia koleżance ;)

    ReplyDelete
  10. Też się zastanawiałam co się stało z blogiem Weroniki ;p

    ReplyDelete
  11. fajne blogi ;) dziewczyny mają dodatkowego obserwatora ;p

    ReplyDelete
  12. Zajrzę do Weronik :D
    U mnie też nie ma śniegu tylko pada deszcz i jest jedna wielka plucha!

    ReplyDelete
  13. Weronikę od dawna obserwuję, a tą nową Weronikę zaraz zaobserwuję ;D

    ReplyDelete
  14. Powodzenia życzę koleżankom :)

    ReplyDelete
  15. Często do nich zaglądam :)

    ReplyDelete
  16. ślicznie, powodzenia :)

    ReplyDelete
  17. fajne blogi xd

    zapraszam do mnie':*

    ReplyDelete
  18. znam pierwszą Weronikę :)

    ReplyDelete
  19. Z którą Weroniką lubisz się bardziej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może nie, że lubię się bardziej, ale więcej czasu spędzam z Weroniką pierwszą ;D

      Delete
    2. A tę drugą skąd znasz?

      Delete
    3. Chodziłam z nią do przedszkola i potem 6 lat do klasy ;)

      Delete
    4. A myślałam, ze z gimnazjum ją tak znasz tylko.
      A lubicie się?

      Delete
    5. Ciekawy wywiad... ;)
      Ja ja lubię, a czy ona mnie. Nie wiem, nie potrafię czytać w myślach ;D

      Delete
  20. u mnie też nie ma śniegu ;c

    ReplyDelete
  21. obie są w Twoim wieku?

    ReplyDelete
  22. Chodziłaś z nimi do klasy? A z którąś jeszcze chodzisz do tej samej klasy Jessi?

    ReplyDelete
  23. Do pierwszej często zaglądam do drugiej zajrzę :D

    ReplyDelete
  24. Postaram się zajrzeć ;)

    ReplyDelete
  25. Ta druga śliczna jest. *-*
    też wejdę. :D

    ReplyDelete
  26. a jak nazywa się Ady blog ?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*