Białe dachy

Tuesday, December 04, 2012

Cześć ♥ Dzisiaj nie mam przygotowanej żadnej specjalnej notki, ale niebawem dodam coś ciekawszego. Pisząc "niebawem" ... mam na myśli ...nie mam pojęcia kiedy, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie ;) A dzisiejszego dnia, ponownie zaskoczył nas śnieg! Mam nadzieję, że już cały czas będzie padał. Znając to szczęście.. na pewno na święta śniegu nie będzie.. a zastaniemy ewentualnie straszną pluchę -,-
Nie, nie! Bądźmy dobrej myśli. ; )

A u Was padało dzisiaj? ; )

Wczoraj obejrzałam świetny film - "LOL", który wielu z Was chwaliło. Naprawdę świetny film i jeżeli jeszcze ktoś nie oglądał to czym prędzej proszę skierować się na kinolive.pl 

A dzisiejszy wybór padł na "Ted'a" Pewnie niektórzy z Was kojarzą tego misiaka? ; D

http://lubiefilm.pl/wp-content/flagallery/ted/seth-macfarlane-ted.jpg

*Jeżeli znacie jakieś fajne filmy to zostawcie je w komentarzu! ; ) Na pewno coś wybiorę!

You Might Also Like

57 KOMENTARZE

  1. U mnie też padał śnieg :)
    Oglądałam oby dwa filmy, naprawdę świetne ♥

    ReplyDelete
  2. śnieg, śnieg wszędzie ^^
    LOL jest świetny ^^ A ten film z misiem jeszcze nie widziałam :D

    ReplyDelete
  3. Monte Carlo
    Cztery gwiazdki
    Legalna Blondynka 1 i 2 xd
    Zapowiedź xd

    ReplyDelete
  4. oglądałam lol i bardzo mi się spodobał :)

    ReplyDelete
  5. u mnie śnieg nie pada, ale jest :D

    ReplyDelete
  6. Dobry dzisiejszy wybór!
    Oglądałam to wiele razy i idzie się uśmiać :)

    Niestety u mnie brak śniegu. ;c

    ReplyDelete
  7. Też oglądałam LOL, ale to jeszcze we wakacje <3 był świetny :)

    ReplyDelete
  8. Oglądałam Teda i LOL ;)

    ReplyDelete
  9. u mnie rano było troszkę snieszku na ulicach, ale malutko xd

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. ten film jest ze zboczonym misiem !!!!

    ReplyDelete
  11. Oglądałam juz teda ale LOL jeszcze nie :d
    ale fajnie u mnie jeszcze nie ma śniegu :<

    ReplyDelete
  12. Ja dzisiaj oglądałam po raz -etny Galerianki i Opowieść Wigilijną :) LoL też oglądałam :)
    A ted obejrze na pewno !!

    ReplyDelete
  13. To Twój widok z okna?
    U mnie też dzisiaj śnieg padał, ale właściwie już od wczoraj :-)

    Ja polecam Ci filmy:
    -Sposób na teściową,
    -Samotna matka i seks,
    -Biała orchidea-ten w szczególności Ci polecam!
    Ja oglądałam Teda, jest git, ale LOL to muszę obdejrzeć przy okazji!

    ReplyDelete
  14. Ale masz fajnie, u mnie jeszcze nie spadł śnieg ;/
    Polecam Ci film " I że Cię nie opuszczę aż do śmierci " ;3

    ReplyDelete
  15. Trzy metry nad niebem to całkiem fajny film, może już oglądałaś :> LOL widziałam, bardzo mi się podobał, Ted'a jeszcze nie, ale mam w planach :3

    ReplyDelete
  16. u mnie też trochę śniegu ;)

    ReplyDelete
  17. U mnie duużo śniegu ;D
    Polecam Igrzyska śmierci ;p

    ReplyDelete
  18. Po Tedzie już domyślam się, że lubisz komedie, no to:
    O nastolatkach:
    ~ Elita
    ~ Angus, stringi i przytulanki
    ~ Bratz
    Inne:
    ~ Kac Vegas
    ~ Spadaj, tato

    Fajne filmy też to: "Szklana pułapka" lub "LOL".

    Mam nadzieję, że pomogłam ♥

    ReplyDelete
  19. u mnie tylko troche padało :D
    LOL świetny !

    ReplyDelete
  20. oglądałam te filmy;)

    ReplyDelete
  21. u nas też pełno sniegu, i mam nadzieję, że twoje proroctwo na temat chlapy w swięta nie spełni się :D:D:D A ja polecam , może nie komedię ale dwa takie filmy " Coco" o Coco Chanel i " La vie en rose " o Edith Piaf - trudno powiedzieć, który mi się bardziej podoba. pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  22. Polecam Ci Monte Carlo , to naprawdę świetny film. Poza tym Igrzyska Śmierci, oraz rzecz jasna Zmierzch . ; )

    ReplyDelete
  23. Nom LoL to fajny film. :)
    U mnie nie ma śniegu :/

    ReplyDelete
  24. mi się LOL nie podobał, ale TED to dobry wybór ! :)

    ReplyDelete
  25. u mnie padało i to mocno ;)

    _____________
    zapraszam ;)

    ReplyDelete
  26. Nie długo też to obejrzę ! ♥
    A u mnie padało dzisiaj w nocy ale nie za wiele ; >
    Obserwuje i pozdrawiam : *

    ReplyDelete
  27. A u mnie też jest pełno śniegu !♥

    ReplyDelete
  28. Ja polecam:
    -jeszcze dłuższe zaręczyny,
    -igrzyska śmierci
    - Harry Potter ( wszystkie cz.)
    - Podróż na tejemniczą wyspę
    - zmierzch
    -Hotel transylwania ( chyba, że nie lubisz takich bajek)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Igrzyska Śmierci' ♥
      'LOL' i 'Ted' to jedne z wielu pozycji na mojej liście 'do obejrzenia', jak skończę oglądać 'Teorię Wielkiego Podrywu' :)

      Delete
  29. Musze jak najszybciej obejrzeć "LOL" ;D

    ReplyDelete
  30. Nie oglądalam tych filmów, ale dużo osób je poleca ;D



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. u mnie od boadajże poniedziałku utrzymuje sie śnie ;p
    no i po raz kolejny motywuję się, aby obejrzeć 'LOL'. :D

    ReplyDelete
  32. Lol świetny <3
    teda niestety nie ogl.

    ReplyDelete
  33. akurat u mnie kilka postów związanych z filmami - wejdź w zakładkę Filmy i seriale - na pewno coś dla siebie znajdziesz :)

    ReplyDelete
  34. Swietna notka. Też ostatnio oglądałam LOL i strasznie mi się spodobał :) Teda też chciałam oglądnąć, ale ja zawsze oglądam na zalukaj.tv i tam jest czytany, więc chyba wolę poczekać aż będzie z lektorem. Dziś oglądnę film, o którym czytałam na jakimś blogu- Nazywa się 'October Baby ' :)

    ReplyDelete
  35. Lol to naprawdę świetny film, jesden z resztą z moich ulubionych ;DD pozdrawiam!

    ReplyDelete
  36. A u mnie sypie śnieg w nocy, a w dzień topnieje itd. :D
    A Teda nie oglądałam :D

    ReplyDelete
  37. Ja ostatnio jestem pod wielkim wrażeniem igrzysk śmierci które są po prostu super!!!

    ReplyDelete
  38. u mnie już niestety też jest śnieg :c

    ReplyDelete
  39. świetne zdjęcie ;)
    Też oglądałam LOL fajny film ;)
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  40. świetny blog :)

    oglądałam film lol mogła bym go oglądać w kółko i tak by mi się nie znudził.

    ReplyDelete
  41. U mnie śnieg się już topi ;/

    ReplyDelete
  42. LOL muszę pooglądać!

    ReplyDelete
  43. jeśli poszukujesz fajnych filmów,to zapraszam do mnie.Staram się raz na tydzień wstawić przegląd tych,które obejrzałam w najbliższym czasie.Wystarczy wejść w zakładkę "filmy".Moim zdaniem na prawdę warto:)

    a co do śniegu,to u mnie trochę jest,ale się tobi.jednam samo padanie już powoduje miłą atmosferę:)

    ReplyDelete
  44. Widziałam oba te filmy ; p

    ReplyDelete
  45. też mi się podobał LOL :)

    ReplyDelete
  46. ''The last song'' - bardzo poruszający i wzruszający ale warty obejrzenia . ;)

    ReplyDelete
  47. oglądałam ostatnio Ted'a, fajny film :)

    ReplyDelete
  48. Oglądałam Teda, spodziewałam się czegoś lepszego, średniak.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*