Z sesji ; )

Saturday, November 17, 2012

Cześć. W końcu dostałam trochę zdjęć! ; ) Jestem zadowolona z niedzielnej sesji, miałam użyć tych zdjęć na nagłówek bloga, ale w sumie stwierdzam, że nie ma sensu robić konkursu na nagłówek bo gdybym rozstrzygnęła ten konkurs, byłaby zima. Także pozostawiam wygląd taki jaki jest, ale gdy będzie śnieg od razu wybieram się na kolejną sesję i już na początku zimy postaram się o nowy, lepszy wygląd bloga. Chcę byście mile spędzali tutaj czas ; )

 Jedno ze zdjęć widzieliście już w poprzedniej notce ; )
Wiecie .. pomyślałam, że nie dodam wszystkich zdjęć na raz. Pozostawię sobie je na awarię. Czyli wtedy kiedy nie będę miała co dodawać w danym dniu, a np. działo się coś ciekawego ; ]

czapka - sklepik w mieście / komin - pepco / naszyjnik - allegro, japan Style / bluzka - Orsay / bokserka - cayman / Kurtka - sheinside /spodnie - chińczyk / buty - ibuciki.pl /

Uwielbiam tą kurtkę z sheinside! ; )
Doszła do mnie akurat w halloween, ale nie miałam okazji pokazać ; )

You Might Also Like

84 KOMENTARZE

  1. Zdecydowanie pierwsze zdjęcie najładniejsze :)

    ReplyDelete
  2. Drugie zdjęcie przecudne <3

    ReplyDelete
  3. pięknie ci w tych kolorach !!<3
    fajny outfit

    http://usia12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Piękne zdjęcia. Jestes baardzo fotogieniczna.

    ReplyDelete
  5. Pasują Ci włosy do jesieni :)
    Ślicznie wyszło.

    ReplyDelete
  6. Uwielbiam tą czapeczkę

    ReplyDelete
  7. Powiem tyle:
    jestes śliczna <3
    Ta czapka.
    Ta kurtka
    Cud!
    W przysłości chciałabym tak wyglądać

    ReplyDelete
  8. jejku jak ty śliczna jesteś ;p :)

    ReplyDelete
  9. to ty nie ścięłaś włosów?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super!:)Jak modelka:)Zapraszam na mojego bloga.Pozdrawiam:)

      Delete
    2. w jednym poście miałaś warkoczyk i twoje włosy wyglądały na krótkie ;p

      Delete
    3. Wtedy byłam akurat po ścięciu. Zdjęcia jak widziałaś były z poprzedniej zimo ; )

      Delete
  10. wstawisz jakis filmik?? dawno nie wstawiałaś. może na przykłąd swój codzienny makijaż czy cokolwiel innego ;p

    ReplyDelete
  11. śliczne zdjęcia! masz rację z tym zostawieniem zdjęć zawsze kiedy nie będziesz miała zdjęć możesz je dodać ;)

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach ;*

    ReplyDelete
  13. Ślicznie zdjęcia i stylizacja. Kurtka mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete
  14. Śliczneeee ^^ taka prawdziwa jesień ;D

    ReplyDelete
  15. UWIELBIAM TE ZDJĘCIA ! EVER <3

    SĄ NAJLEPSZE ! :*

    ReplyDelete
  16. Jesteś prześliczna,ale powinnaś się wiecej uśmiechać ;)

    ReplyDelete
  17. Jejku, zdjęcia są mega śliczne *.* A no i Ty jesteś bardzo ładna i fotogeniczna :)

    ReplyDelete
  18. w jakim programie przerabiasz zdjęcia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te zdjęcia robiła wspaniała, młoda fotografka ; )
      Ona je przerabiała w fotoszopie ; D

      Delete
  19. prześliczne zdjęcia. fajna kurtka. też takiej szukam ;)

    ReplyDelete
  20. gdzie kupiłaś taką cudną parkę ? ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. no takie kurtki nazywa się parkami

      Delete
    2. no czy tam tą kurtkę, narzutę czy cokolwiek to jest xD

      Delete
    3. Aha, dzięki za wiadomość, hehe ; )

      Jest napisane - http://www.sheinside.com/
      ; )

      Delete
    4. aha no tak, nie zauważyłam :)

      Delete
  21. Genialna sesja ;)
    I kurtka..

    ReplyDelete
  22. fajna czapka :) mam zamiar sobie taką kupić :D

    ReplyDelete
  23. śliczne zdjęcia :> :*

    ReplyDelete
  24. trzecie zdjęcie <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Super! Bardzo podoba mi się kurteczka :D

    ReplyDelete
  26. Masz przepiękne zdjęcia, nie dość, że idealna jakość, to ty jesteś piękna:) Ubóstwiam Twoją kurtkę, włosy, czapkę i komin. Strasznie chciałabym mieć taką kurtkę, chyba poszperam na Allegro, jeśli pozwolisz? Też kiedyś miałam takie długie, błyszczące włosy jak ty, ale kiedy miałam jakieś 7-8 lat obcięłam i teraz mam pod ramiona <3 Boskie zdjęcia i ciuszki :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam spytać, czy byłabyś tak miła i wzięła udział w moim konkursie ? pod drugim postem powinien być do niego link ?<3

      Delete
  27. Ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  28. Cudne zdjęcia ♥ ! Masz fajnego fotografa. ; )

    ReplyDelete
  29. Jesteś prześliczna ! Oddaj trochę urody! ; ))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. O BOŻE, JAKI PIĘKNE ZDJĘCIA Z PROFILU. *_________*

    ReplyDelete
  31. przepiękne zdjęcia!♥♥

    ReplyDelete
  32. Trzecie zdjęcie jest boskiee! <333333

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia!
    Bardzo ciekawa/jesienna sesja.

    Ja również mam taką parkę :-)

    A jakim aparatem wykonywane byłe te zdjęcia?

    Zapraszam do mnie-niedługo będzie rozdanie!
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. świetna stylizacja! :) / http://murphose.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Świetna sesja ;) Zdjecia wyszły mega. XD Ja też wybieram się na sesję zimową, gdy tylko spadnie śnieg.

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia <333
    A ty się ślicznie ubrałaś , te kolory !

    ReplyDelete
  37. Ale Ty jesteś Śliczna O.o A jakie masz Piękne Włosy ^^

    Obserwuję !

    ojeju-mika.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. jakim aparatem robiłaś tę zdjęcia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ich nie robiłam ; ))
      Zdjęcia robione były lustrzanką olympus ; ]

      Delete
  39. masz piękne włosy !
    zazdroszczę ci ich cholernie !
    to najlepsza twoja sesja < 333


    welovebaranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Pierwsze i trzecie zdjęcie jest super!!

    ReplyDelete
  41. o Boże, jaka śliczna jesteś *__________* i fajna czapa! :>
    obserwujemy? :3

    http://pogrzebanemysli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Przepiękne te zdjęcia, ale jesteś śliczna! :o

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  43. wow, świetne zdjęcia. Ma talent dziewczyna ;)

    ReplyDelete
  44. ale jesteś śliczna;) mogę wiedzieć jakim aparatem/obiektywem robione są te fotki ;)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! ; )
      Olympus e-520 obiektyw 40-150mm :))

      Delete
  45. ślicznie wyszłaś , zdjęcia też są świetne ;)

    ReplyDelete
  46. jesteś prześliczna! ; )

    ReplyDelete
  47. na drugim zdjęciu wyszłaś najlepiej :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*