Wyczekiwanie

Sunday, November 11, 2012

Cześć ♥ Dzisiaj byłam na sesji z najlepszą Martyną i z niecierpliwością wyczekuję za zdjęciami. Podeśle mi je jakoś w tygodniu, także naprawdę nie mogę się doczekać, tym bardziej, że będą one użyte do nagłówka na blogu. Mają być typowo jesienne ; ) Znalazłyśmy odpowiednią scenerię do tych zdjęć ; ]

Po sesji z Martyną poszłam z Weroniką na jakieś zwyczajne zdjęcia, chciałam po prostu, by było coś do notki ; )

Zdjęcie prawie nieprzerabiane także, dlatego mój kolor oczu wyszedł taki jaki mam naprawdę.
 samowyzwalaczowe ; 33
Niedawno wyszła ode mnie Weronika.
Jeju, jak ja bym sobie zjadła pizzę z Da grasso. Niestety nie ma chętnych ; D

Jeszcze tak patrząc na zdjęcia .. widać moje ombre, choć były zafarbowane. ; c

No nie mogę, noo. Dopiero ok. 17 a już tak ciemno jak w lato o 23 ; o
Wyszłabym sobie z kimś na dwór, na wieczorny spacer ; 3

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. jaka ty jesteś śliczna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakie obie są śliczne <3

      Delete
  2. Śliczne zdjęcia. Dałabym wszystko żeby się dzisiaj ruszyć z domu ale niestety nikt nie ma czasu. A co do ściemniania się to mnie też to przeraża . Wracam sobie nieraz ze szkoły atu już ciemno. Masakra ...

    ReplyDelete
  3. Ale masz oczyska *.*


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetne zdjęcia.
    Ciekawi mnie nagłówek i zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. ładne zdjęcia, szczególnie ostatnie :D CUUDOWNE <3

    ReplyDelete
  6. ładne zdjęcia:) ja właśnie za chwilę będę jadła pizzę:)

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyszła wam ta sesja :)

    ReplyDelete
  8. pytanko - masz taka nieskazitelną cere czy coś z tym robisz ;p ? Ja niby nie mam żadnych problemów z syfami a jednak jak zrobi sie zdjecie to zawsze się okaze że coś nie tak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie robię nic szczególnego ze swoją twarzą. Normalnie jak każdy myję ją oraz kremuję na noc ; )

      Delete
  9. i ja również nie mogę się doczekać tych zdjęć, bo bardzo pięknie wyglądasz i na pewno są świetne ;d tak jak te z resztą

    ReplyDelete
  10. cudne masz włosy ! e tam , mało widać te ombre ;3

    ReplyDelete
  11. Już nie mogę się doczekać aż wstawisz zdjęcia z sesji :O
    ładnie wyglądałaś, podoba mi się kurtka. po za tym bardzo ładnie Ci w kreskach :) http://deleks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. też mam niebieskie oczy :)

    ReplyDelete
  13. śliczna jesteś, ale masz śliczne włosy :)

    ReplyDelete
  14. jeejku, jaka ty ładna jesteś^^!
    w ogóle śliczne zdjęcia..:)
    czekam na zdjęcia od Martyny :)
    Też bym sobie pizzę zjadła...

    ReplyDelete
  15. Ale się zmieniłaś... Jeszcze rok temu wyglądałaś w ogóle inaczej. Ale ładne ;)
    A ja tak bardzo chce Gwiazdkę! Mam zgrane ok.50 świątecznych piosenek i ich ciągle słucham. A kiedy będziesz dostępna na gg, bo w wakacje wysłałam Ci kartkę i nie doszła, a niedługo jadę na wycieczkę i chciałabym znać Twój nowy adres?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już będę na tym gg codziennie ; )
      Z resztą można pisać nawet jeśli nie jestem dostępna ; )

      Delete
  16. Ale śliczne jesteście :)

    ReplyDelete
  17. jesteś śliczna , nominowałam Cię w Liebster Blog Award , zapraszam do mnie ;)

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładne z was dziewczyny, a Tobie jest naprawdę fajnie w tych włosach! Wydają się takie puszyste i miękkie ;* Zapraszam na nowy post z okazji święta niepodległości ;)

    ReplyDelete
  19. To nie przerabiaj więcej zdjęć,bo masz super kolor oczu ;o :)
    Ładnie masz pomalowane oczy :)

    ReplyDelete
  20. No to czekamy na nowy nagłówek ;>

    ReplyDelete

  21. Twój blog został nominowany do Liebster Award, gratulacje :) Bardzo mi się podoba.

    http://kluskiwnosie.blogspot.com/2012/11/liebster-award.html

    ReplyDelete
  22. to ja już czekam na zdjęcia z sesji :D:D
    jejkuu jakie ty masz długie włosy!:*

    ReplyDelete
  23. Moim zdaniem nie powinnaś robić tych kresek, strasznie postarzają :C ale cóż, Twój wybór ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie lubię się bez kresek ; )
      Wyglądam śmiesznie ; ]

      Delete
    2. A ja się nie zgadzam;) Moim zdaniem strasznie fajnie wygląda w kreskach. ♥

      Delete
  24. Ale ty ładnie na zdjęciach wychodzisz! : )

    ReplyDelete
  25. Cudowne włosy, piękne oczęta i wiesz co? Przypominasz mi na tych zdjęciach Reese Witherspoon :D

    ReplyDelete
  26. Śliczneee ^^ Piękny masz kolor oczu ♥

    ReplyDelete
  27. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)
    Kurteczka jest piękna! Włosy masz cudowne <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post

    ReplyDelete
  28. Ale ty ładna :3

    Też lubię pizzę z Da Grasso <3

    ReplyDelete
  29. czy mogłabyś w którejś notce pokazać tą kurtkę/marynarkę, którą masz na sobie, bo b. mi się podoba i z jakiego sklepu ją masz i ile kosztowała? ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pokażę ją potem, bo miałam ją na sesji, więc wtedy o niej napisze ; )

      Delete
  30. Śliczne zdjęcia , czy kurteczka była wcześniej na blogu ?

    ReplyDelete
  31. jakie włosy...ODDAJ <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Jeny jaka jesteś śliczna :O Naprawdę masz 14 lat? Wyglądasz na więcej. Piękne.

    ReplyDelete
  33. Śliczne zdjęcia:)) Obserwuje i zapraszam do mnie:))

    ReplyDelete
  34. ale Ty masz śliczne, długie, geste włosyy. *.* <3
    no to czekamy, na nowy nagłówek! ^^

    ReplyDelete
  35. jakie długie włosy! też chce takie! ;d

    ReplyDelete
  36. ładna jesteś! i bardzo ładne oczy :3
    zapraszam do sb. :*

    ReplyDelete
  37. Ale masz piękne włosy!
    Poza tym, wyglądasz doroślej niż tylko 98. ;D
    I to w pozytywnym sensie :3

    ReplyDelete
  38. piękne włosy, świetnie wyglądasz :) pozdrawiam i zapraszam do siebie

    www.madmedeluxe.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Super! I te włosy <3 :)

    ReplyDelete
  40. Oryginalny blog! :) Podoba mi się Twoje podejście do mody! :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie - www.obecny.pl

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*