Przerwy

Thursday, November 08, 2012

Cześć kochani ♥ Ostatnim czasem nie mam po co zaglądać na bloga. Chcę już rozpocząć ten remont, ale czekam po pierwsze na sesję, bo potrzebne mi są zdjęcia do nagłówka! ; ) A o nagłówek poproszę Was. Wymyślę jakieś ciekawe nagrody. Mam nadzieję, że się zgłosicie. Bo zależy mi nad jak najszybszym remontem bloga. Wtedy już postaram się tak bardzo niezaniedbywań bloga. Za każdym razem jak nie pisałam notek to klikałam automatycznie "blogger" w zakładkach. Choć nie wiem czemu, ale coraz ciężej jest mi pisać bloga.
Obecnie mam taki czas, że nie mam na nic czasu. Szkoła, dom. To na tyle. Jest to takie uciążliwe, ponieważ wgl. nie widzę sensu w tym wszystkim, bo przecież marnujemy sobie życie szkołą. Moglibyśmy mieć lekcje chociaż do 13. A nie do 15 minimalnie xd Nieraz wracamy ze szkoły gdy już jest ciemno, także często nie mam czasu na zdjęcia. Nie wiem w końcu co będzie z blogiem, jak sama nie mam czasu dla siebie. Najlepiej byłoby zrobić sobie przerwę od życia..

Moje blogowanie bywa skomplikowane .. nie wiem co będzie dalej. Nie wiem czy jutro się odezwę. Zobaczymy .. a obecnie boli mnie głowa, że nie mogę wytrzymać... to jeszcze bardziej sprawia, że nie mam humoru.

Przepraszam. 
Do napisania! ; )

You Might Also Like

44 KOMENTARZE

  1. Też nie mam dziś zbytniego humoru ;/
    Mam nadzieję że ból głowy minie ♥

    ReplyDelete
  2. Lepiej żebyś odzywała się i pisała co jakiś czas niż w ogóle. Masz tyle obserwatorów i fanów, że szkoda by było to wszystko zaprzepaścić :)

    ReplyDelete
  3. szkoła zabiera nam mnóstwo czasu :(

    ReplyDelete
  4. Ja ostatnio mam podobnie ;c

    ReplyDelete
  5. no nieee :(((
    Rozumiem,że masz swoje życie .. mam nadzieję,że nie długo tu wrócisz z podwojoną energią :))
    Trzymaj się !! ;*

    ReplyDelete
  6. Ja też mam masę roboty w szkole. Dlatego zawiesiłam bloga na pewien czas. Ale staram się znowu "wtoczyć" w rytm pisania. Pisanie sprawa mi wielką frajdę i poprawia humor, dlatego piszę. Jak odnowisz swojego bloga łatwiej Ci będzie pisać ;). Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie. Będzie mi bardzo miło jak odwiedził mojego bloga. Ja już od dawna obserwuję ;). Zależy mi, żeby moje grono obserwatorów się powiększało. Na razie nie mam dużo odwiedzin, komentarzy, ani obserwatorów. Ale wiem, że jak będę pisać ciekawe notki to się zmieni. Bardzo proszę napisz co myślisz, wszelkie wskazówki mile widziane :)

    ReplyDelete
  7. Fajne zdjęcie :)

    + obserwujemy,hmm ?
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Proooosze nie koncz z pisaniem
    Obserwuje...
    naaatka-natiii.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Przetrzymamy to :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. mnie od poniedziałku (ciągle zaczyna się ból, jak kończy sie szkoła, czyli około 15) boli głowa. obecnie jakoś żyję, z zimnym kubkiem przy czole.

    ReplyDelete
  11. też mam masę obowiązków ale bloga nie opuszczę o nie :)

    ReplyDelete
  12. Popieram aby lekcje były do 13!! Oni myślą, że my nie mamy własnego życia. Swoich pasji,hobby itp.

    ReplyDelete
  13. Ja mam dużo nauki w szkole :/

    ReplyDelete
  14. rozumiem Cie, chociaż w moim przypadku jest zupełnie inaczej! mam nadzieje, że jednak nie przerwiesz blogowania.

    jeśli masz czas i chciałabyś dołączyć do jakiegoś forum, to zapraszam tutaj: https://rajnastolatkow.fora.pl/ a przy okazji jeśli napiszesz tamprzynajmniej 20 postów, to proszę Cię, napisz tutaj (http://www.rajnastolatkow.fora.pl/forumowe-konkursy,69/sprowadzam-ludzi-na-forum-xd,1021.html) że Cię ściągnęłam, to bardzo ważne! a jeśli nie interesuje Cię pisdanie na forum, to po prostu pomiń to;)

    ReplyDelete
  15. ważne, żeby to nie była dla Cb kula u nogi, tylko zabawa;D
    http://rybcia1661-inspiracje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ale ten nagłówek jest faajny :<

    ReplyDelete
  17. Też mam takie chwile zwątpienia. Jess, nie poddawaj się! :) Jesteśmy z tobą. ;*

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. też mam czasem takie przerwy w pisaniu/ ;d

    ReplyDelete
  19. Eh..;/ dobrze, że weekend nadchodzi :)

    ReplyDelete
  20. Pozdrawiam jesteś otagowana!
    Szczegóły na mym blogu!

    ReplyDelete
  21. Też mam takie chwile zwątpienia. Jess, nie poddawaj się! :) Jesteśmy z tobą. ;*

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Rozumiem, co czujesz ;) Też mnie przygnębia to uczucie, że mam tyle do zrobienia, a tak mało czasu ;<

    ReplyDelete
  23. me wczoraj bardzo głowa bolała :/ powodzenia

    ReplyDelete
  24. Boli mnie głowa i nie mogę spać

    ReplyDelete
  25. ja niestety słaba jestem jeśli chodzi o nagłówki, a szkoda ;(

    ReplyDelete
  26. mam nadzieję że będziesz w miarę regularnie :)

    ReplyDelete
  27. mnie również przydała by się przerwa od życia :<

    ReplyDelete
  28. Genialny blog, obserwuję :)

    ReplyDelete
  29. niestety ja też nie mam czasu na codzienne pisanie na moim blogu : c szkoła wykańcza!

    ReplyDelete
  30. Strasznie późno kończysz szkołę. Ja albo o 13 albo 14. jeżeli o 13 to i tak my=usze czekać godz w szkole bo autobusu nie mam .

    http://kochajmniebejbs.blogspot.com/
    http://paulisia-paulinamojblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Proszę, pisz dalej bloga !!
    Zostałaś nominowana do zabawy liebster blog na moim blogu http://worldd-fashionn.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Witam nominowałam Cię do 'Liebster blog' - szczegóły u mnie, julka-bloguje.blogspot.com <3 Mam nadzieję, że odpowiesz na nominację <3

    ReplyDelete
  33. Myślę, że w ostatnim czasie brak czasu i dobrego oświetlenia do zdjęć to problem niejednej bloggerki. Nie martw się, na pewno jeszcze wróci Twój zapał do prowadzenia bloga. Powodzenia ;)

    ReplyDelete
  34. Ja też ostatnio nie mam na nic czasu , ale damy rade ;* Powodzenia! ;))

    zapraszam do mnie ;
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Nie pisz z przymusu, pis gdy masz wenę. Na pewno powrócą ci chęci do blogowania, a i czas w końcu się znajdzie :)

    xoxo

    ReplyDelete
  36. nie przerywaj pisania na blogu, pisz wtedy kiedy będziesz miała czas, nie rób tego z przymusem :(

    ReplyDelete
  37. Czekam na nowy wygląd bloga ; >

    ReplyDelete
  38. Replies
    1. W sumie nie pamiętam, ale sprawdź w necie po ile chodzą, dałam coś ok. jak pisze acer aspire 5738DG ;)

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*