Powrót Ady

Monday, November 12, 2012

Cześć ♥
Pisałam Wam, że przed wczoraj byłam na zdjęciach, a chodziło głównie o to, by zrobić Adzie zdjęcia na powrót do sfery blogowej. Cieszę się, że udało mi się powtórnie zachęcić Adę do prowadzenia bloga. Mam nadzieję, że będzie systematycznie pisać! ; )

Chciałabym abyście dodawali się do obserwatorów, może w ten sposób trochę zmobilizujemy Adę! ; ))
My-Beautiful-Fashion ♥
 U Ady możemy zaobserwować typowo jesienny wystrój.
Jest kolorowo i przyjemnie ;)
Oczywiście na zimę to się zmieni, także nie martwcie się, że już zawsze będzie tak 'pstrokato', teraz wygląda to fajnie.

Serdecznie zapraszam ; )


Będziecie zaglądać? ; )

You Might Also Like

42 KOMENTARZE

  1. u Ciebie jest większy porządek :D.

    ReplyDelete
  2. Heheh, właśnie przed chwilą napisałam jej kom.
    Fajnie z ewróciła :)

    ReplyDelete
  3. chętnie zajrze na jej bloga ;3

    ReplyDelete
  4. Fajnie, że Ada wraca :P
    Postaram się komentować i obserwować:)

    ReplyDelete
  5. już wchodzę na bloga koleżanki :)

    ReplyDelete
  6. Do Ady Ady też będę zaglądać .

    ReplyDelete
  7. Ja chętnie będę zaglądać ♥

    ReplyDelete
  8. Masz dar przekonywania xD

    ReplyDelete
  9. Ada wróciła! ;p
    To się nazywa dar przekonywania, Jessiko :D

    ReplyDelete
  10. sam nagłówek mnie zachęcił żeby odwiedzić bloga ;*

    ReplyDelete
  11. Śliczny nagłówek twojej koleżanki, pozdrawiam! <3

    ReplyDelete
  12. Na pewno do niej wpadnę ;)

    ReplyDelete
  13. Na pewno będę często wpadać :)

    ReplyDelete
  14. To super, że Ada znów bloguje <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ja na pewno będę zaglądać póki ci obserwuję :)

    ReplyDelete
  16. super, wpadnę do niej. ;)

    ReplyDelete
  17. Ja obserwuję jej bloga od początku ;>
    41 dni do Wigilii!

    ReplyDelete
  18. Napewno odwiedzę ;) Cieszę się, że namowiłaś koleżnkę do kontynuacji bloga ^^

    ReplyDelete
  19. Dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na nowy post ;)

    ReplyDelete
  20. Ładne zdjęcia :) Fajny strój, a najlepsza czapka! Sama zamierzam sobie taką kupić :3
    Zapraszam cię so mnie http://kimikano.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  21. nominowałam Cię do Liebster, szczegóły u mnie na blogu ;)

    ReplyDelete
  22. lovely! would you like to follow each other? let me know!

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia z chęcią odwiedzę jej blog a co do cb to zazdroszczę ci urodu jesteś taka śliczna <3

    ReplyDelete
  24. mam identyczną czapę <3 zapraszam: http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Hej! Nominuję Twojego bloga do Liebster Award! (: Więcej informacji na moim blogu (:

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*