Ponury, nudny dzień

Sunday, November 18, 2012

Cześć. Nienawidzę się budzić, ze świadomością, że to ostatni, częściowo wolny dzień. Dlaczego częściowo? Ponieważ gdy chcę zaplanować sobie czas, znajomi twierdzą, że muszą przygotować się do szkoły i takie tam. Co za tym idzie? Uczniowie mają tylko sobotę w pełni wolną, ja niestety swojego weekendu nie wykorzystałam nawet w 50 %, ale brawo, że chociaż wczoraj ruszyłam tyłek i wyszłam na dwór z koleżankami.Gdyby one nie przyszły po mnie to na pewno siedziałabym w domu, a właściwie leżała z laptopem w łóżku, tak jak teraz.

Musiałam przerobić te zdjęcia na nieco bardziej ponury klimat, by skomponowały się z tytułem i treścią notki.  ; )
  ( Znalazłam linka do kurteczki - KLIK )
Dzisiaj jest taki ponury, zniechęcający dzień do wszystkiego. Mam ochotę rozchmurzyć atmosferę w klimatyczny, świąteczny sposób, ale zostawię sobie to na świąteczne dni lub przed świąteczne ; )  Ohh już powoli zaczynam czuć ten klimat, a gdy dojdzie choinka i strojenie jej .. ♥ Nie mogę się doczekać! ; )
Miłego dnia, choć już się ściemnia no ale ... 3'majcie się ; ) 
I od jutra znowu się zacznie - Byle do piątku! ♥

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. Też u mnie jest ponuro, nic mi się nie chcę ;/
    Gdy wróciłam z Kościoła poszłam spać o 9 a obudziłam się po 15 -,- A jeszcze nauka mi zostaję :(

    ReplyDelete
  2. O tak dzisiejszy dzień faktycznie ponury i smutny mimo, że za oknem przynajmniej u mnie słoneczko :)

    ReplyDelete
  3. Masz piękne nogi, kto się ze mną zgadza!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Osobiście .. nie jestem ich fanką ; D

      Delete
    2. Ja się zgadzam. Cudne, jeśli nie chcesz oddaj mi :)

      Delete
    3. albo mi też możesz je oddać . zamiana ? ;D

      Delete
  4. Zgadzam się z tobą. Tylko sobotę mamy wolną bo niedziela to taki zamulający dzień ;/

    ReplyDelete
  5. Pierwszy raz tu jestem, ale na pewno będę wpadała częściej. Piszesz tak fajnie, że aż chce się czytać. I masz takie cudowne długie włosy.
    Dodaję się do obserwatorów i zapraszam do siebie : brakwenybiczys.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. zgadzam się z tobą.
    fajne zdjęcia:3

    ReplyDelete
  7. a u mnie dziś piękne słoneczko było. a teraz jaśniutko na polu, bo księżyc i gwiazdeczki świecą;D

    ReplyDelete
  8. weekend jest za krótki, niestety :(

    ReplyDelete
  9. Świetne zdjęcia . Dokładnie BYLE DO PIĄTKU <3 Ten weekend minął tak szybko. :c

    ReplyDelete
  10. Ja też nienawidzę niedziel! :/

    ReplyDelete
  11. też nie mogę się doczekać świąt ;)
    śliczne zdjęcia

    ReplyDelete
  12. śliczna kurteczka ^^
    zdjęcia świetne;d

    ReplyDelete
  13. weekend jest zdecydowanie za krótki ;( świetnie się prezentujesz na tych zdjęciach !!

    ReplyDelete
  14. BYLE DO PIĄTKU! Zgadzam się! :)

    ReplyDelete
  15. a u mnie dziś słonecznie ;p :)

    ReplyDelete
  16. Mam pytanie : czy jesteś zadowolona ze swojej figury ?
    (nie pytam się złośliwie tylko z ciekawości - jeśli nie chcesz odpowiadać - zignoruj ten komentarz)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie znam osoby, która byłaby zadowolona ze swojej figury ; D
      Ale chyba każdy powinien docenić swój wygląd ; )

      Delete
  17. O tak, ten dzień był strasznie ponury i nudny, jeszcze do tego chora jestem to już w ogóle :D

    ReplyDelete
  18. teraz zdjęcia bardzo nawiązują do twojego dnia ;)

    ReplyDelete
  19. ładna :)
    podoba mi się twój blog :D

    ReplyDelete
  20. jesteś śliczna! :O obserwuję i liczę na rewanż <3
    http://szaciik.blogspot.com/ wpadaj ;))

    ReplyDelete
  21. śliczne zdjęcia !:) ja sobotę prze leniuchowałam ale niedzieli już nie :D

    ReplyDelete
  22. Mnie jak na złość zawsze w sobotę coś bierze, a w niedzielę cudownie zdrowieję więc.. -,-

    ReplyDelete
  23. Tak - oby do piątku! :D
    Ja też nie mogę się doczekać świąt.. : )

    ReplyDelete
  24. Bardzo ładne zdjęcia ;) .

    +obserwujemy?

    ReplyDelete
  25. ja też się nie mogę doczekać strojenia choinki ;*

    ReplyDelete
  26. Genialny blog. Od razu rzecz jasna obserwuję :) Śliczne zdjęcia.

    ReplyDelete
  27. ja ten weekend wykorzystałam w może 10% ;D
    śliczne zdjęcia !!

    ReplyDelete
  28. ja też nie wykorzystałam go w 100% ;(
    ładnie wyszłaś:* masz śliczne długie włosy!;o:)

    ReplyDelete
  29. Jaka jesteś śliczna ; **
    No, strijenie choinki, i ta atmoswera < 3
    śliczne zdjęcia : )

    ReplyDelete
  30. Hej Jess!
    Czy pisałaś już gdzieś o swoim aparacie? Jeśli tak, to podasz linka? Czy jest to lustrzanka? Czy zdjęcia z tej sesji były wykonane twoim aparatem? Gdzie przerabiasz zdjęcia? ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2012/11/moj-aparat-moje-zdjecia.html

      Nie, to nie lustrzanka ; )
      Zdjęcia z tej sesji były wykonywane jakąś lustrzanką olympus. Nie wiem, bo robiła je fotografka. Ja przerabiam zdjęcia w photoscape, ale to pisze w tamtej notce ; )

      Delete
  31. A ja choraaa , więc nudy !!
    Śliczne zdj.

    ReplyDelete
  32. Ja przez cały weekend przygotowywuje sie na następny tydzien szkoły, więc dla mnie weekend nie ma jako takiego znaczenia :(




    ____
    Zapraszam do mnie, blog w nowej odsłonie, po przerwie ;)

    ReplyDelete
  33. czego ty jestes taka piękna :c
    zmeiniłas sie dużo dużo ! na lepsze !

    ReplyDelete
  34. I tak śliczne zdjęcia ;D
    Coraz bliżej Święta <3



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. U mnie też była zamulająca niedziela D:
    Ładne zdjęcia! ;3

    ReplyDelete
  36. swietne zdjęcia ;D. tak z ciekawości zapytam : ale masz cm. wzrostu? ;p tak od czapy pytanie xd

    ReplyDelete
  37. oby jakoś przeleciało ;d
    śliczne zdjęcia :p

    ReplyDelete
  38. sliczne zdjęcia, jak zawsze :) : *

    ReplyDelete
  39. nadal jestem zdania, że zdjęcia z tej sesji są genialne :3

    ReplyDelete
  40. super wyglądasz jesteś moim wzorem do naśladowania jeśli chodzi o styl:)
    Ej ile ty masz wzrostu?

    ReplyDelete
  41. ajajajaj! *.* ♥♥♥♥

    u mnie konkurs- do wygrania dowolne buty ze sklepu :)
    http://modnaaa.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    ReplyDelete
  42. Ja zawsze żałuję, że nie wykorzystuję dobrze weekendów.
    Piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  43. mnie na szczęście udało się wykorzystać przynajmniej 50 % weekendu, niestety drugie 50 % musiałam poświęcić na naukę ;/

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjecia
    zapraszam do mnie.
    czarne-obcasy.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Uhh, nie lubię takich ponurych dni! A zdjęcia śliczne. ♥

    Jess (i nie tylko :D ), zapraszam cię na konkurs u mnie!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Super wyglądasz i fajne zdjęcia.Zapraszam na mojego bloga.Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  47. mrr . <33 ślicznotka . wbij do mnie http://nieogarnietaja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. ile masz cm wzrostuu? ;pp

    ReplyDelete
    Replies
    1. mierzyłam się dawno ale chyba 165 lub może teraz z cm więcej ; D

      Delete
  49. Piękne zdjęcie<33 obserwuję i liczę na to samo:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*