Ostateczne pożegnanie chóru

Friday, November 23, 2012

Cześć. ; ) Wczoraj ostatecznie pożegnaliśmy chór Niemiecki. W sumie dzień minął mi całkiem dobrze. Po szkole, przyszła po mnie Ada i poszłyśmy na chwilę do naszej szkoły, zobaczyć, czy rzeczywiście Niemcy są na hali. Niestety ich nie było, ale przy okazji spotkaliśmy kolegów i poszliśmy z nimi na pizzę, choć tak naprawdę my stawiałyśmy. Potem poszliśmy z nimi do Kauflanda i kupiliśmy picie, ale niestety zaczął mnie boleć brzuch od tego wszystkiego. Jakoś z lądowaliśmy na boisku szkolnym a następnie inni koledzy powiedzieli, że Niemcy są na sali. Chłopacy szybko pobiegli w sumie nie czekając na nas. Było dosyć śmiesznie, ponieważ na początku patrzeliśmy przez drzwi a na dworze było automatyczne światło na czujnik ruchu. Potem w-f'ista zaprosił nas byśmy weszli na sale. Trochę im pokibicowaliśmy bo grali w mecz siatkówki. Po grze poszli się przebrać i wyruszyli autokarem do Chełmna. Udało nam się z nimi pożegnać i każdy do nas pokiwał! ; )

A tak w ogóle dostałam resztę zdjęć. W sumie mam ich 75! ; o

 Teraz siedzę sobie z Moniką. Zamówiłyśmy pizzę z Da grasso i zostały jeszcze cztery kawałki.
Ktoś chętny? ; )

Więc po dzisiejszym i wczorajszym dniu zyskałam 20 kuponów do Da grasso. W sumie jeden zrealizowałam przy dzisiejszym zakupie ; ) Bony można wykorzystać do 31 grudnia. ; )

Nareszcie weekend! ♥

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. Śliczne to pierwsze zdjęcie :) ♥

    ReplyDelete
  2. A Ty miałas jakąś sesję zdjęciową, że piszesz, że "dostałas zdjecia"? bo taki... profesjonalne te foty. W sęsie, ze jakosc.. i wgl..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, normalną sesję zdjęciową z bardzo uzdolnioną fotografką ;)
      Myślę, że Martyna spisała się perfekcyjnie! ; )

      Delete
  3. Tak ja jestem chętna na te 4 kawalki :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. pierwsze zdjęcie cudowne! <3

    ReplyDelete
  5. fajnie spędzony dzień ;)
    bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  6. To fajnie miałaś w szkole ;) Wow aż 20 kuponów,oddaj trochę xd Super zdjecie!

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. noo ja chcetna na pizze <33
    hehe . Zapraszam : )

    ReplyDelete
  8. Jak można zdobyć takie bony?;o ♥

    ReplyDelete
  9. Śliczne masz buty. :*
    Smacznego ja tam nie przepadam za pizzą. :D

    ReplyDelete
  10. ale ładne zdjęcie ♥ dobija mnie Twoja uroda :c
    u mnie nowy post, wpadniesz? ;)

    ReplyDelete
  11. ładne zdjęcie:)
    sporo tych kuponów;)

    ReplyDelete
  12. ach.. też chcę kupony :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  13. Dawno nie jadłam pizzy ;>

    ReplyDelete
  14. Dawaj mi tą pizze ♥♥

    ReplyDelete
  15. fajnie tutaj : )
    + http://darsii-diksa.blogspot.com/ Zapraszam : )

    ReplyDelete
  16. śliczna jesteś <333

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. To pierwsze zdjęcie jest cudowne! *_*

    ReplyDelete
  18. ależ masz włoski <3
    kupony rabatowe *.* To trochę zaoszczędzisz na prezentach gwiazdkowych ;]
    buziaki ;*

    ReplyDelete
  19. o mniam pizza.. Super zdjęcia :D Zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  20. Omg o.O ile masz kuponów na tą pizzę ;D

    Wyślij jeden kawałek pocztą ;D

    ReplyDelete
  21. Czekam na więcej zdjęć. : )
    Chętnie zjadłabym kawałek pizzy. :D

    ReplyDelete
  22. ja chetna ale pizzy z da grasso to nie lubie :<

    ReplyDelete
  23. świetne zdjęcia :3
    omomomoomo, ja chcę pizze ! :D
    obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  24. Ja wczoraj jadłam pizzę, a obecnie mój brzuch jest pełny :)

    ReplyDelete
  25. narobiłaś mi smaka na pizzę! :o :)
    śliczne zdjęcie! :*

    ReplyDelete
  26. Cudne zdjęcie przy tym drzewie, jednak jesień jest piękna!

    ReplyDelete
  27. kochana pięknie wyszłaś na pierwszym zdjęciu, masz piękne włosy :)

    ReplyDelete
  28. Oj chętnie bym zjadła :)

    ReplyDelete
  29. Bony.. przydałoby się. Uwielbiam pizze z Da Grasso ; ))

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    www.everybody-s-perfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. jeju uwielbiam Twoje włosy!

    ReplyDelete
  31. fajnie, że udało się Wam ich jeszcze zobaczyć :)
    ja się chętnie poczęstuję!:p i oddawaj te kupony! :>

    ReplyDelete
  32. Śliczne masz te zdjęcia ; )
    Pozdrawiam ;* i Serdecznie zapraszam do siebie ;*

    ReplyDelete
  33. łohoho kupony rabatowe . :D

    ReplyDelete
  34. pierwsze zdjęcie śliczne *_*

    ReplyDelete
  35. No to będziesz miała co dodawać, ładne buty! ;)

    ReplyDelete
  36. jestes mega fotogeniczna

    Lubisz pastelowe sweterki ? U MNIE DO WYGRANIA ! miętowy, pleciony

    http://paulinaablog.blogspot.com/2012/11/konkurs.html

    ReplyDelete
  37. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    ReplyDelete
  38. Ile kuponów , podziel się ^^ . Masz bardzo ładne buty ♥ .
    Zapraszam do mnie :
    http://szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Masz super bloga i styl.Zapraszam na mojego blga.Pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  40. szkoda, że najbliższe Da Grasso mam w Katowicach ;<
    co do sesji - bardzo ładnie wyszłaś ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*