Oriflame

Wednesday, November 28, 2012

Cześć ♥ Wczoraj, u nas w szkole, odbyło się spotkanie z Paniami z Oriflame. Były pokazywane różne produkty i była wyświetlana prezentacja. Pod koniec był test. Najlepsze wypowiedzi były nagradzane. Ja miałam 4 miejsce razem z Moniką z mojej klasy. Podzieliłyśmy się nagrodą, bo akurat do zgarnięcia były dwie rzeczy. Ja wzięłam czerwoną pomadkę. Głównie dlatego, że od jakiegoś czasu polubiłam czerwień na ustach i myślę, że przyda się na niejedne zdjęcia.

 Z chęcią wyszłabym sobie na dwór! Może uda mi się kogoś wyciągnąć ; 33
Miłego wieczoru ; 33

You Might Also Like

36 KOMENTARZE

  1. swietne zdj z tymi swiatelkami ;)

    ReplyDelete
  2. Czerwona pomadka, cudo! :)

    ReplyDelete
  3. oo super :D
    haha widzę, że Jess wchodzi w świąteczny nastrój :D

    ReplyDelete
  4. a co dostała koleżanka?
    fajna ta szminka:)

    ReplyDelete
  5. Śliczna ta pomadka :D
    I zazdrościmy tego spotkania.
    Świetny Blog !!
    Zapraszamy do nas.

    ReplyDelete
  6. Fajne są takie spotkania . :)

    ReplyDelete
  7. o, czego u nas nie ma takich rzeczy...:/

    ReplyDelete
  8. zdjęcia z światełkami *.*
    przypominają mi święta :D
    Fajna pomadka, mam taką tylko inny kolorek ;)

    ReplyDelete
  9. co dostała twoja koleżanka?

    ReplyDelete
  10. uwielbiam zdjęcia z lampkami choinkowymi ! mają w sobie taki niesamowity klimat ♥ mam zamiar niedługo takie zrobić, ale jakoś nie mogę się zebrać.

    ReplyDelete
  11. Ej, też bym chciała takie spotkanie w szkole mieć. :D

    ReplyDelete
  12. Czerwone szminki zawsze wygladaja fajnie na zdjeciach ^ ^

    ReplyDelete
  13. Również ostatnio taką posiadam tyle, że z Avon.

    ReplyDelete
  14. Czemu u mnie w szkole nie ma takich spotkań ? :D



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Śliczne zdjęcia ^^ uwielbiam lampki świąteczne <3

    ReplyDelete
  16. Szkoda że je nie mam takich akcji w szkole ;c Fajna pomadka ;>

    ReplyDelete
  17. co dostała twoja koleżanka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najpierw mydełko ; D
      Ale potem załatwiłam jej krem ; D ; )

      Delete
  18. to fajne spotkanie:>

    ReplyDelete
  19. też chcę takie spotkanie w szkole! nie pogardziłabym taką pomadką, haha :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*