Od Justyny ; )

Sunday, November 04, 2012

Cześć kochani ♥ No i niestety już po 'długim' weekendzie. Prawdę mówiąc, nie odczułam tego. W 50 % zmarnowałam ten wolny czas na siedzenie w domu, choć wczoraj i przed wczoraj wybrałam się na dwór, pobłąkać się trochę po mieście. Nie wiem czemu, ale wolę chodzić na dwór gdy jest już ciemno, a jeśli będzie grudzień to tym bardziej będzie mi się chciało wychodzić na wieczorne spacery, ponieważ wtedy miasto jest trochę ozdobione różnymi świecidełkami. U nas pewnie to i tak 'nic', w porównaniu do większych miast. Tam to dopiero musi być pięknie. Chętnie się wybiorę przed świętami na jakieś zakupy do Bydgoszczy, wtedy może pozwiedzam trochę to miasto wieczorem, ponieważ jedna z blogerek jest właśnie z Bydgoszczy i myślę, że byśmy fajnie spędziły czas wspólnie, a przy okazji mogłybyśmy porozmawiać trochę o naszych blogach ; )

Taka już moja natura, że za szybko się rozgaduję, a w blogowym przypadku - rozpisuję. Zapominam wtedy o temacie głównym. A więc ... pamiętacie może gdy pokazywałam Wam zeskanowany rysunek od Justyny? Już spory czas temu otrzymałam jego oryginał! Nie pozwolę mu się gdzieś zapodziać.

Nie wiem jak podziękować Justynie za ten rysunek. ; )
Zapraszam Serdecznie na jej bloga. 

Rysunek jest na formacie A4. Podkleiłam go różkami delikatnie na tekturkę, by nie pogiął się, choć muszę się ruszyć i iść po antyramę. Na tekturce przykleiłam taką wstążeczkę prezentową. Automatycznie przypomina mi się, że to prezent od pewnej blogerki ; )
No i już jutro do szkoły... Nie będę zadawała pytań, czy się cieszycie ; 3 
Nie pora na żarty ; ))

Dopiero przez 16 a już robi się buro ; C

Zapraszam na aska. - http://ask.fm/Jessis98

You Might Also Like

38 KOMENTARZE

  1. bardzo ładny ten rysunek :)

    ReplyDelete
  2. Świetne < 3
    Serdecznie zapraszam ; *
    http://fotografiiia.blogspot.no/

    ReplyDelete
  3. Niektórzy to mają talent :)

    ReplyDelete
  4. Ładny rysunek dostałaś ♥

    ReplyDelete
  5. taki rysunek to świetna sprawa ;)

    ReplyDelete
  6. Bardzo ładny rysunek dostałaś :)

    ReplyDelete
  7. a nawet mi nie przypominaj że jutro już poniedziałek :/
    super ten rysunek :D

    ReplyDelete
  8. dostałaś cudowny prezent! ;) zawsze chciałam, żeby mnie ktoś narysował.
    Co do moich włosów, to nigdy nie byłam z nich do końca zadowolona. Od zawsze są bardzo cienkie.. no ale za to szybko rosną. coś za coś

    ReplyDelete
  9. nie musisz dziękować ! :) Miło że dodałaś go na bloga, a ja mam znowu dla ciebie małą niespodziankę! I to też będzie rysunek! :>
    U mnie też już się ściemnia ;c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolejna niespodzianka? ; O
      Nie wierzę! Nie mogę się doczekać, aż go zobaczę! ; )

      Delete
  10. Ładny rysunek. ; )
    Jak mi się nie chce iść jutro do szkoły.. ;c

    ReplyDelete
  11. Ja 100% tego czasu spędziłam w domu :D

    ReplyDelete
  12. Fajnie dostać coś takiego :) Zazdroszczę!
    Zapraszamy na naszego bloga www.jelitaz3b.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Justyna ma talent :)
    Też nie mogę uwierzyć że jutro do szkoły ;/

    ReplyDelete
  14. Wow ale super <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. choć rysunek nie zbyt mi się podoba, to przyznam, że to miła niespodzianka : 3

    ReplyDelete
  16. Śliczny rysunek, bardzo fajna niespodzianka :)

    ReplyDelete
  17. Nie podoba mi się zbytnio rysunek, ale liczy się gest ze strony Justyny :)

    Zapraszam do mnie:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Pamiętam ten śliczny rysunek ^^

    ReplyDelete
  19. Ja też przeleniuchowałam weekend. Ładny rysunek, aż miło coś takiego otrzymać :) http://deleks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. sliczne rysunki.! ;) Zapraszam do mnie http://drreaamy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Cudowny rysunek *.*
    + u mnie nowa notka, zapraszam :)

    ReplyDelete
  22. Ale śliczny rysunek! :)

    Obserwujemy? Ja już i czekam na Ciebie.

    ReplyDelete
  23. Bardzo fajny rysunek :)

    nowy wpis o szalonych owcach zapraszam do mnie :D
    wszystkozajeli.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja nie przepadam za spacerami po ciemku chyba ze na starym miescie w warszawie. Wtedy jest slicznie na wigilie ;6

    ReplyDelete
  25. Łał, ale wspaniały prezent :)

    ReplyDelete
  26. świetny rysunek, też chciałabym taki kiedyś dostać <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*