Nowe sznureczki ; 3

Friday, November 16, 2012

Cześć ♥ Właśnie siedzę sobie z Adą i śmiejemy się ze wszystkiego ; 33 Wspominamy też trochę wymianę. Do naszego wyjazdu 120 dni ♥ Będzie super ; ) Tęsknię za wszystkimi.

Jeśli dobrze pamiętam, to wczoraj doszły moje nowe sznureczki do bransoletki z ryżykiem. Są nowe wzory, które również mi się podobają. ; )

Teraz mam dwie bransoletki, także jeśli się jakaś zepsuje (nie chcę zapeszać) to będę miała drugą. ; )

Obecnie założyłam czarną ; )
Uwielbiam ryżykowe bransoletki ; )

You Might Also Like

49 KOMENTARZE

  1. gdzie można coś takiego kupić?:) a może sama coś takiego robisz? bo chętnie bym taką kupiła,jest śliczna!
    obserwuję i zapraszam do siebie! :*

    ReplyDelete
  2. jakie fajne ;D skąd masz takie ? :P

    ReplyDelete
  3. ale są super. Też takie chce . !!

    ReplyDelete
  4. Świetneeeeee !!!! marzy mi się taka :)
    aż obserwuję ;*

    ReplyDelete
  5. śliczneee ^^ Podobają mi się ♥

    ReplyDelete
  6. Śliczna ta bransoletka :>

    ReplyDelete
  7. fajne ;) gdzie można takie dostać?

    ReplyDelete
  8. Świetne bransoletki. Na jakiej stronie internetowej je zamówiłaś? Podałabyś mi link? Byłabym wdzięczna. Czekam na odpowiedź ; )

    ReplyDelete
  9. Ale świetne :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  10. ale super też takie chce :3

    ReplyDelete
  11. bardzo fajnie wyglądają :)

    ReplyDelete
  12. Fajne te bransoleteczki. I tam rzeczywiście jest ziarenko ryżu? :)

    ReplyDelete
  13. nie no rewelacyjne są ;D

    ReplyDelete
  14. Oryginalne bransoletki:)) Chce taką:))

    Zapraszam:))

    ReplyDelete
  15. Świetne te bransoletki :) Uwielbiam normalnie Twojego bloga, codziennie tu zaglądam i zawsze znajdzie się coś ciekawego. JA kiedyś robiłam biżuterię, ale w większości kolczyki:) Dałam to raz
    mojej cioci do Holandii, i tam nagle wszyscy znajomi chcieli kupić i każdy kto chciał zapłacił 5 euro i zarobiłam 1000 zł. :o

    BYŁABYŚ TAK MIŁA I WZIĘŁA UDZIAŁ W MOIM KONKURSIE ?:)

    ReplyDelete
  16. Ale super <3


    Zapraszam ^^ dopiero rozkręcam <3
    http://ewa-ewaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. jaaakie fajne <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Chętnie bym kupiła. : )

    A mogę wiedzieć ile kosztowały te Twoje bransoletki? ; )

    ReplyDelete
  19. to jest świetna opcja na prezent ;)

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne bransoletki, oryginalne :> Ciekawe jak można zrobić taki napis na ziarenku ryżu? ;o

    ReplyDelete
  21. ładne są te bransoletki :)
    ale chyba ja bym jednak takiej nie chciała :D

    ReplyDelete
  22. Ja moją zgubiłam , chyba kupie nowe ;)

    ReplyDelete
  23. Śliczne *_*

    Zapraszam: two-woorlds.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ciekawe, kupię sobie taką na urodziny :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*