Może...

Saturday, November 10, 2012

Cześć ♥ Może powracam na dobre i zapanuje systematyczność. Wczorajszy dzień minął dobrze. Mogę nawet pochwalić się, że dostałam 5 ze sprawdzianu z angielskiego. Po szkole poszłam z kolegą na dwór a potem dołączyła jeszcze koleżanka. Pod wieczór poszłam do Ady, potem do Pauliny a następnie z powrotem do Ady aż zdecydowałyśmy, że będę u niej nocować.

A dzisiejszego dnia długo z Adą się ogarniałyśmy, ale potem udało nam się wyjść na zdjęcia ; )
To była głównie sesja Ady. Ja nie mam wielu zdjęć, bo nie chciałam. Mam tylko kilka ogólnie ; 33
Chociaż coś do ubarwienia notki. Szczerze mówiąc, wolę tak spędzać dni, czyli wykorzystując dzień chociaż w 90 %! ; )

pandy ; 33
 Haha, wycięty kadr ; d
 Kukuurydze ; p
Haha, wyszłam tu jak ; o


Czapka - zwykły sklepik w mieście.
nauszyniki - pepco.
komin - ?


Mam nadzieję, że cieszycie się z tego, ze zebrałam siły na nowo ; )
Pozdrawiam i miłego wieczorku ; 3

You Might Also Like

55 KOMENTARZE

  1. Śliczna czapka u mnie nigdzie jej nie ma ;c
    A to moje marzenie ♥ ;'(

    ReplyDelete
  2. Super nootka. ! ; ))

    zapraszam : niematojaktakietam.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. haha, fajne macie czapki^^ i buty;D
    a przy okazji- ile dałaś za te nauszniki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli dobrze pamiętam, są za 10 zł ; O ; D

      Delete
  4. ale ładne z was dziewczyny !:)_

    ReplyDelete
  5. pisz, pisz, pare razy dziennie nawet ;)
    wyszłyście jak siostry :*

    ReplyDelete
  6. Jak dobrze, że zebrałaś siły :P
    Ładna jesteś ^^

    ReplyDelete
  7. Ada ma śliczne włosy :)
    Też wolę spędzać dzień 'aktywnie' :D
    ładnie wyszłyście na tych zdjęciach :>

    ReplyDelete
  8. Fajnie, że znowu się odezwałaś ! :)

    ReplyDelete
  9. cieszę się , że wróciłaś . ja właśnie też założyłam bloga i będzie mi niezmiernie miło jak zajrzysz. A zdjęcie świetne, bardzo podoba mi się czapka. I nauszniki;D

    ReplyDelete
  10. Cieszę się, że będzie pisać. : ) Czasem dobrze zrobić sobie chociaż krótką przerwę i zebrać na nowo siły. : )

    ReplyDelete
  11. Śliczne zdjęcia ! Fajne nauszniki, widziałam je w Pepco, ale nie pasowały do mnie. Na tobie wyglądają świetnie :3

    ReplyDelete
  12. gratuluję 5^^
    fajne zdjęcia:)

    ReplyDelete
  13. słitt czapeka ;3 ale zdjęcia są na 5+ ;D
    A może zajrzysz do mnie?
    http://happy-emilyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ładnie wyszłaś na drugim zdjęciu :)

    ReplyDelete
  15. Dobrze, że znów piszesz ♥ śliczne zdjęciaa ;*

    martynakl1

    ReplyDelete
  16. świetne zdjęcia.
    Masz bardzo fajniutkie nauszniki !:3
    Podobają mi się ^^


    welovebaranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Masz genialnego blogaa !! < 3 ; >
    obserwujemy ? ; 3

    ReplyDelete
  18. ale jesteście śliczne! *.*

    ReplyDelete
  19. Czapka jest po prostu boskaa !!
    A zdjęcia? cudowne jak wszystko u Ciebie ;)


    Oczywiście obserwuję i szczerze mówią liczę na to samo, jeśli spodoba Ci się u mnie ; **

    ReplyDelete
  20. też mam czapkę pandę! :3
    boskie fotki!

    ReplyDelete
  21. Codziennie wchodzilam i patrzalam, czy coś dodalaś :D
    Aż wrócilaś <3

    ReplyDelete
  22. fajnie, że będziesz częściej pisać ;))

    ReplyDelete
  23. zostałaś nominowana do Liebster Blog, więcej szczegółów u mnie! :)

    ReplyDelete
  24. Booże, jakaś ty śliczna! *.*

    ReplyDelete
  25. śliczne zdjęcia :)
    ja też lubię spędzać dzień na 100 procent ale nie zawsze mi to wychodzi :)
    pozdrawiam :D

    ReplyDelete
  26. Nominuje cię do zabawy : )
    thisiskarolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ładne zdjęcia. :D Tak, cieszymy się. ;3

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Czapy macie świetne! :D I ślicznie wyglądacie. ;)
    Pzodarwiam Zuza

    ReplyDelete
  29. gratuluje 5 ze sprawdzianu, ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  30. Super Ci w takiej kredce. ♥

    ReplyDelete
  31. wszystko bardzo mi sie podoba :) ! :*
    u mnie konkurs do wygrania piescionek http://mystylerooksanna.blogspot.com/2012/11/konkurs-pudrowemarzeniapl.html

    obserwujemy ? :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*