Misiaki, kociaki

Thursday, November 01, 2012

Cześć. ♥ Tak myślałam, że wczoraj nie dam rady nic napisać. Halloween udane. Było bardzo fajnie niestety nie mam żadnych zdjęć. Po szkole przyszły po mnie dziewczyny i poszłyśmy do sklepów na zakupy typu żelki, chipsy, babeczki. Wycinałyśmy dynie, a właściwie Loreen tata musiał nam pomóc, bo my byśmy do dzisiejszego dnia się nie wyrobiły. Było sporo śmiechów, a także były chwile grozy, ale głównie dobrze się bawiłyśmy. O 23 przyjechał po nas Misi tata. Jak przyszłam byłam jakoś padnięta, że miałam ochotę usnąć. Jednak, że musiałam jeszcze koniecznie odwiedzić facebooka na telefonie ; >

A wczoraj w szkole miałam czapkę, kocie wąski i czerwone usta. Po szkole poszłam w takim stanie na zakupy i nie ukrywam, że każdy zwracał na mnie uwagę. Haha no trudno, to przecież halloween. Straszyć ludzi mi nie zabronią! ^,^

I taka tam fotka z telefonu Pauliny ; p
 
A teraz z mojego klamotka ; >
Polubiłam święto Halloween ; D
Może następnego roku się przebiorę i wybiorę się gdzieś do znajomych? Oczywiście odpada opcja chodzenia po domach i robienia psikusów. Pozostawiam taką opcję mniejszym dzieciom ; )

* Zafarbowałam ombre. Choć widać troszkę inny odcień, ale cieszę się, że już ich nie mam. Miałam strasznie zniszczone końcówki od tego, a teraz gdy mam już zafarbowane .. od razu się odżywiły. Naprawdę! ; )

Idziecie dzisiaj zapalić znicze na groby? ; )
Miłego Dnia! ; >

You Might Also Like

100 KOMENTARZE

  1. Też byłam kotem :D. I chodziłam po domach, mimo, że jestem starsza od Ciebie o dwa lata. Ale nic mi to nie przeszkadzało, chociaż niektórzy ludzie się czepiali, że jesteśmy za starzy (na początku było około 15 osób). I w przyszłym roku chcę spędzić halloween w identyczny sposób :p

    ♥ Przy okazji chciałam Cię poinformować, że mam nowego bloga-> TUTAJ KLIKNIJ :D . Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś go odwiedziła, albo dodała do obserwowanych :3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie jak kto woli ; )
      Ja nigdy nie chodziłam po domach i nie będę ; ]

      Delete
  2. * link się nie dodał :c - Tuuu :D

    ReplyDelete
  3. Nie obchodzę Halloween a na cmentarz chyba nie jadę :<

    ReplyDelete
  4. ja już byłam, świetne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  5. fajne zdjęcia , ja ide wieczorem :)

    ReplyDelete
  6. Jak wracałam z otrzęsin z moją przyjaciółką, i byłyśmy wymalowane koty to jakiś facet się zatrzymał i zaczął krzyczeć wariatki xD :D
    Ja już byłam na dwóch cmentarzach przede mną jeszcze dwa :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Fajnie wyglądałyście. Ja sie juz nie bawie w to, a na cmentarzu już byłem

    ReplyDelete
  8. Jaki śliczny z cb. koteczek ;)
    To pierwsze zdj. z twojego "klamotka" jest śliczne ;) - takie klimatyczne
    Jak wszystkie !

    ReplyDelete
  9. ale z Was słodziaczki :)

    ReplyDelete
  10. Hahh, fajnie wyglądasz :)
    Ja już byłam na dziadziach i babci na cmentarzu ;)

    ReplyDelete
  11. Ale słodko wyszłyście na tych zdjęcia ;) No ja zaraz na cmentarz się wybieram ;)

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. ale słodko wyglądacie :D nie dziwie się , że zwracałaś uwagę przechodniów-bo jednak to niecodzienny widok ^^

    ReplyDelete
  13. Tylko lity nie nadają się do chodzenia w nich cały dzień :DD
    no po mieście takie koty :D też bym się obejrzała XD

    ReplyDelete
  14. Ale wariatki z Was :))) Widać że się super bawicie !

    ReplyDelete
  15. :p
    i super zdj.
    ja bym chciała ale musiałabym być teraz w polsce ://

    ReplyDelete
  16. Ja obchodzę Halloween oglądając Horrory. :)
    Ja już byłam zapalić znicze ^^
    zapraszam do mnie. ;* <3

    ReplyDelete
  17. Widać, że szalona z Ciebie dziewczyna :D
    Prawda czy pozory?

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej prawda xd
      choć właśnie podobno nie wyglądam na taką ; P

      Delete
  18. haha słodko wyglądałaś ;)
    ale musieli się ludzie patrzeć ;p

    ReplyDelete
  19. przeuroczo wyglądasz! zazdroszczę takich długich włosków:)

    ReplyDelete
  20. Fajnie wyglądałyście. :D
    Byłam dziś na cmentarzu i strasznie zmarzłam. ;/

    ReplyDelete
  21. No proste, że idziemy!
    Ja zaraz idę drugi raz ;)
    Zapraszam do mnie, i do zadawania pytań

    ReplyDelete
  22. Fajnieze miło spedzilas halloween, tez je w ostatnnich latach polubilam ;)

    ReplyDelete
  23. Świetne fotki!

    Ja dzisiaj byłam na cmentarzach u prababci, pradziadka i innych.

    Wejdziesz na bloga?
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam parę pytań:
      A jaki Paula ma telefon, bo bardzo ładne zdjęcia robi?
      Gdzie przerobiłaś zdjęcia ze swojego telefonu, bo z boku takie klisze są?
      Kiedy pojawi się jakiś filmik na yt?

      Delete
    2. Jakiś LG, ale przyznam, że dobre robi zdjęcia jak widać lepsze od mojego heehe ; )

      W photoscape. W ramkach ; ]

      Nie mam pojęcia. Ogólnie wolę blogi a nie vlogi ; 3

      Delete
  24. Ślicznie wyglądacie! :3

    ReplyDelete
  25. Słodziaczek z Ciebie :) Świetna czapa! ;)) Pozdrawiam - Nadziejka ;*

    ReplyDelete
  26. śliczneee ^^ Zrobisz oddzielny post o Halloween?

    ReplyDelete
    Replies
    1. juz po halloween, więc chyba nie ma o czym pisać ; p

      Delete
    2. Chodzi mi, czy będzie post o tym, jak Ty spędziłaś Halloween, czyli o tej imprezie ;P

      Delete
    3. Napisałam, że po prostu dobrze się bawiłam. Niestety nie mam zadnych zdjęć z halloween i nie miałabym co dodać do notki ; C

      Delete
  27. Jakie fajne kociaki ^_^
    Byłam już na grobie dziadków. Mogłabyś wejść w wolnej chwili?
    http://pisany-chwila.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Oczywiście, tradycyjnie jak co roku;)
    Czapusie♥!
    _______________________________________
    http://loollagold.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. mam takii sam telefon *.* oczywiście, już byłam :)) zapraszam do mnie :*

    ReplyDelete
  30. fajnie spędziłaś to święto ;p na pierwszym zdj z telefonu wygląda jakbyś miała rozjaśniane włosy, ładnie by Ci nawet było!:*

    ReplyDelete
  31. masz mega ładną koleżankę <3

    ReplyDelete
  32. Już byłam ;d .
    Urocze z was kicie .
    Zapraszam do siebie : szalone-moje-zycie.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. świetne zdjęcia ;)
    Mam taki sam telefon ^^

    ReplyDelete
  34. Ja już byłam na cmentarzu ;D

    ReplyDelete
  35. jakie kociaki *.* hehe:)

    ReplyDelete
  36. Dobre kotki nie są złe ;D
    Zapraszam do siebie ;D

    ReplyDelete
  37. Jakiee fajne kotecki ;)) ogólnie bardzo fajny bloog. Obserwuję :D !

    ReplyDelete
  38. ja nie obchodzę halloween, niestety ;>

    mam ombre.. i wcale nie mam zniszczonych końcówek ;)

    fajny i ciekawy blog, zaobserwowałam i zapraszam do mnie: http://co-la-da.blogspot.com/
    ;)

    ReplyDelete
  39. mam taką samą czapkę <3
    fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  40. Bardzo fajny blog, masz świetny nagłówek, obserwuje !
    Zapraszam do mnie :
    trooololooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Super blog.
    Obserwuje i zapraszam do siebie
    na modowy:
    http://www.wizianet.blogspot.com/
    o wszystkim:
    http://wiziazycie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. dziękuje :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  43. śliczne zdjęcia :)
    Ja nie chodziłam nigdy tak po domach na halloween, ale czasem jak ktoś zapukał to dawałam cukierki ^^

    ReplyDelete
  44. baaardzo fajnie wyglądasz;)

    ReplyDelete
  45. świetny blog, ja też miałam Halloween, ale w szkole ;)))
    Obserwuję i liczę na rewanż ;d

    http://secretsareeverywherebb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ale śliczne zdjęcia :)
    Świetnie wyglądacie :))

    ReplyDelete
  47. Świetne zdjęcia ;) ja nie obchodzilam halloween ;p
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  48. Fajne kociaki na zdjęciach ^^

    zapraszam
    wszystkozajeli.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  49. Kociaaki ; * ! + zapraszam ; D

    ReplyDelete
  50. Ja nie obchodziłam Halloween, ale mimo to spędziłam miło czas :3

    ReplyDelete
  51. o jakie słodkie kotki - pandy. ja nie miałam żadnego makijażu takiego na halloween, ale byłam przebrana za czarownicę. W sumie też fajnie było.... choć niezupełnie, ale to już opisałam na blogu. A i poczytałam wstecz twoje posty. tam zdjęcie z sesji zimowej z krótszą grzywką - po prostu super. pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  52. Ale z was kotki! Mnie Halloween minęło w gronie znajomych:D

    Zapraszam:D

    ReplyDelete
  53. Ja już w tamtym roku obchodziłąm halloween hucznie ;)
    fajnie jest, ale w umiarze, bo polacy nie są z tym zadomowieni!

    ReplyDelete
  54. Świetny blog !
    Twój blog jest pełen podziwu . Twój post jest bardzo fajny .Zapraszam do mnie mam nadzieję że u mnie znajdziesz coś dla siebie , Jeżeli ci się spodoba zaobserwuj będzie mi miło http://xdmycolorfulthoughtsxd.blogspot.com/

    słit kociaki ;d !

    ReplyDelete
  55. Świetnie wyglądasz. Owszem byłam zapalicz znicze. Przyznam, ze Halloween to fajna zagraniczna traducja, ale psikusy nie są przyjemne i kiedy ktoś nie ma ochoty brać w tym udziału, to tych psikusów też robić nie powinniśmy ;) W jakim sklepie kupiłaś tą cudowną czapkę?
    Zapraszam http://kimikano.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W nieznanym sklepiku w mieście ; ]
      Także raczej za dużo nie pomogę tą odpowiedzią ; C

      Delete
  56. Świetne :) Ja nie obchodziłam halloween :)

    ReplyDelete
  57. ja nie to że obchodziłam, po prstu zbierałam cukierki ze znajomymi i byo mega pozytywnie :D
    zapraszam do sb :*

    ReplyDelete
  58. fajny masz blog myślę że odwiedzisz mnie zaobserwujesz i skomentujesz http://m-z-z-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Ja też bym się na Ciebie patrzyła jak byś z pomalowaną buźką chodziła po sklepach :))) Ktoś musi ożywiać ten nudny, szary świat :) Nie, ja nie byłam zapalić zniczy na grobach. Po pierwsze za daleko a po drugie miałam strasznego lenia :P

    ReplyDelete
  60. Ale masz piękne włosy o.o
    Obserwuję i zapraszam do mnie : )
    thisiskarolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ale słodko :)
    Obie takie ładne jesteście :D

    ReplyDelete
  62. ale słodko i bosko! :o ♥
    zapraszam do siebie!:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*