Już w sobotę!

Thursday, November 29, 2012

Cześć. Już w tę sobotę są moje 14 urodziny! Ohhh super! Chyba idę z kilkoma koleżankami na pizzę ; )
Od razu polepszył mi się humor! Co do dzisiejszego dnia to nie byłam w szkole, ale za to wprowadziłam w domu naprawdę klimat *,* Wszędzie pozapalałam mnóstwo świeczek, a barek ustroiłam łańcuchem ;)
Nie ukrywam, że nie mogę doczekać się tak samo pierwszego śniegu, jak świąt!

Strasznie się ucieszyłam z kartki urodzinowej, którą właśnie mama mi przyniosła. Jest ona od kochanej czytelniczki Julii. Cieszę się, że choć jedna czytelniczka o mnie pamięta... ♥

Da się odczuć, że spadła mi strasznie statystyka. Listopad jest ciężkim miesiącem... mam nadzieję, że będziecie tu chętnie zaglądać, bo jak na razie tego nie widzę ; C
W sumie... przykro mi ale wiem, że jest garstka osób, która bywa tu często. Kocham Was ♥

 Kartkę pokażę w Sobotę ;)

Całusy ♥ 
*Jutro biorę ze sobą aparat! W sumie to jutro obchodzę takie szkolne urodzinki! Szykujemy cukierki! ; 3

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. Wiesz czemu ludzie nie wchodzą? Bo nie piszesz niestety teraz regularnie ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie kazdy musi codziennie pisac posty.

      Delete
    2. A ja się zgadzam z Ankai. Lepiej jest, gdy ktoś regularnie dodaje posty.;)

      Delete
    3. Chyba jak raz na jakiś czas nie napiszę notki to nic się nie stanie. Nie wiem, ale postaram się być bardziej systematyczna ;)

      Delete
  2. To ja od razu ci życzę wszystkiego naj, ale w sobotę też jeszcze napiszę ;)

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyglądasz ; **

    ReplyDelete
  4. Ja cię chętnie czytam,nie opuściłam tego bloga ,pamiętam o tobie ;*

    O tak,w listopadu spadają statystyki (mi też ) . :c

    ReplyDelete
    Replies
    1. A mi właśnie rosną ^^".

      Też dzisiaj nie byłam w szkole, chora jestem :c

      Delete
  5. Mi też spadają statystyki...ładne zdjęcie z tymi światełkami*.*

    ReplyDelete
  6. Ja myślałam że ty masz 15-16 lat :)

    ReplyDelete
  7. 14 lat?
    jejku myślalam ze masz więcej :))
    Pizza z przyjaciółki zawsze super :D

    ReplyDelete
  8. Wszystkiego naj ! ;P Ja niestety kartki nie wyślę, ale przyjmij te życzenia ;)

    ReplyDelete
  9. Podoba mi się to zdjęcie;)
    Ja zawsze do Ciebie zaglądam co jakiś czas<3
    Jakbyś się nudziła to zapraszam storyotherthantheall.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. jak dla mnie za wcześnie jeszcze na dekoracje świąteczne, bo nie ma jeszcze adwentu i ja bym się obawiała, że za szybko znudzą mi się święta,a tego bym nie przeżyła :D
    świetne zdjęcia ;]

    ReplyDelete
  11. Ja zaglądam t codziennie :)

    ReplyDelete
  12. Czemu tak często nie chodzisz do szkoły?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Często? ; )
      Pojedyncze dni mnie nie było w szkole od początku roku ; D

      Delete
  13. Szybko wprowadzasz , ten klimat świąt :D
    ale ja też za niedługo ,zacznę .

    ReplyDelete
  14. Wszytkeigo naaj, w sobote - nie wiem czy zajrze (kuzyn przujeżdźa)

    ReplyDelete
  15. ja już w maju będę kończyć 15 :(
    jak ten czas szybko leci ehh

    ReplyDelete
  16. ja zawsze tu wpadam jak tylko widze nowy post ;)

    ReplyDelete
  17. ja też już nie mogę doczekać się świąt i coraz bardziej je czuje !:)

    ReplyDelete
  18. czemu nie odpowiadasz na maile? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogłabyś wysłać jeszcze raz? Ponieważ naprawdę nie widzę żadnego meila od Ciebie. ; CC

      Delete
  19. naj naj naj :**
    śliczne zdjęcie :)

    ReplyDelete
  20. byłam przekonana, ze masz co najmniej 16 lat ; o

    ReplyDelete
  21. A organizujesz te urodziny w Bydgoszczy? Napisz notkę. Bo nie wiem czy przyjechać.. -,-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie.. ale w następnym roku jak będę jeszcze prowadziła bloga, to OBIECUJĘ, że wyprawię tam urodziny o których będę pisać notki już z wielkim wyprzedzeniem! ;)

      Delete
  22. u mnie też spadła liczba wyświetleń ..
    Wszystkiego Najlepszego ! - życze Ci już teraz bo do soboty zapomnę :D Ale jak nie to złożę Ci życzenia jeszcze raz ^^ :D

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    ReplyDelete
  23. O Boże wgl nie wyglądasz na 13/14 lat tylko na 16 o.O



    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ja wchodzę na Twojego bloga codziennie, tylko po prostu nie piszę komentarzy. ;)

    ReplyDelete
  25. Jej to 100 lat - takie szybsze życzenia :))
    Ogólnie świąteczny klimat - to jest to <33

    ReplyDelete
  26. mnie też już tęskno do świąt, uwielbiam tą atmosferę ;)

    ReplyDelete
  27. Jakie śliczne zdjęcie, haha ;D <3

    ReplyDelete
  28. Myślałam że masz 16-17 lat :) Wszystkiego najlepszego! :)

    ReplyDelete
  29. świętaa, uwielbiam :D

    ReplyDelete
  30. ja jeszcze poczekam z tydzień może troszkę więcej z dekoracjami . ;D

    ReplyDelete
  31. śliczne zdjęcie. : >
    też sobie robiłam ostatnio w takiej czapie. : D

    ReplyDelete
  32. Jejciu, ale Ty masz długie włosy... Ostatnio były jakieś takie krótsze:)

    ReplyDelete
  33. w każdym razie fajnie, że masz przynajmniej kilkunastu staych czytelników:)
    no i tak od razu: wszystkiego naaajlepszego^^! bo jutro pewnie nie będę na komputerze, więc takie przyspieszone życzenia ślę :)

    ReplyDelete
  34. Świetne zdjęcie!
    Obserwujemy?

    ReplyDelete
  35. ooo :** no to wszystkiego najlepszego (takie wcześniejsze życzenia) :D

    ReplyDelete
  36. Ślicznotka ;)
    obserwuję :)
    olgaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Super blog :)
    Zapraszam do mnie : http://oliviaa-lee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. no to wszystkiego najlepszego :)!!

    ReplyDelete
  39. No to miłych urodzin, i już wszystkiego najlepszego! ;DD

    ReplyDelete
  40. Fajny blog, pomożesz? Moja koleżanka uważa się za lepszą blogerke bo ma więcej
    obserwatorów... Zaklad jest taki, że w ciagu tygodnia zdobędę 120 !!! Obserwatorów, wiem brzmi to źle,
    ale chce jej udowodnić, że się myli. Prosze pomóż Mi i zaobserwuj mojego bloga napisz mi na nim czy to zrobisz.

    franki13.blogspot.com Prosze a ja sie postaram odwdzięczyć tym samym bo masz bardzo fajnego bloga. :)

    ReplyDelete
  41. to najlepszego kochana!
    oj narobilas mi smaka na pizze

    ReplyDelete
  42. Wszystkiego najlepszego! :*

    ReplyDelete
  43. Wszystkiego najlepszego !! :D

    ReplyDelete
  44. Taka mała niespodzianka ;) wjedz w to :
    http://marzenia-zwyklej-nastolatki.blogspot.com/2012/12/haapy-birthday-jessika.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesteś kochana! ♥
      Dziękuję bardzo, naprawdę! ; *

      Delete
  45. Zapraszam wszystkich jeśli macie ochotę do mnie :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*