Już powoli

Sunday, November 25, 2012

Cześć, jak tam? Pewnie większość z Was oglądała wczoraj Kevina! ; 3 Dzięki niemu zaczęłam już powoli wkraczać w tę magię świąt, choć to jeszcze miesiąc! Mam ochotę obejrzeć zaraz jakiś świąteczny film, choć nie mam pojęcia jaki .., większości już oglądałam. Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś dobry film, którego nie miałam okazji obejrzeć. ; )

Ja w taki oto sposób wprowadziłam świąteczny nastrój. Do go zajadam się mandarynkami, które w pewien sposób kojarzą mi się ze świętami.

Czujecie to? ; *

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. właśnie w mojej ostatniej notce też pisałam o świętach ;> Też oglądałam Kevina, ale najlepiej jakby był on w wigilię ♥

    ReplyDelete
  2. Ja wczoraj oglądałam po raz setny Kevina i nadal mi się nie znudził :)

    ReplyDelete
  3. Widzę ze masz magiczną atmosferę *.*
    Oglądałam wczoraj Kevina, ale jakoś mi się nudził więc przełączyłam :(

    ReplyDelete
  4. Też zamierzam udekorować pokój lampkami, a mandarynki podobnie jak u ciebie sprawiają że czuję święta :)

    ReplyDelete
  5. mam takiego samego laptopa :D super zdjęcia.

    ReplyDelete
  6. U mnie też już lampki :)

    ReplyDelete
  7. ja tez planuje zawisic sobie gdzies w pokoju lampiony ale jeszcze nie wiem gdzie :D
    Nadaja swietny nastroj

    ReplyDelete
  8. jeszcze tego nie czujemy, ja poczuję dopiero w grudniu ;P

    ReplyDelete
  9. Na jakim trybie wieczorem robisz zdjęcia? :)

    ReplyDelete
  10. Ja też jadłam mandarynki i masz rację od razu skojarzyły mi się z świętami ; p . Ja już sobie wyobrażam mój dom cały w ozdobach świątecznych ohh.. <33

    ReplyDelete
  11. ja jeszcze nie czuje, ale tak z tydzień i będzie już wszędzie o świetach ;p

    ReplyDelete
  12. Kevin to tradycja :)
    Właśnie jem mandarynki !!!!! :D
    A może "Listy do M" ?
    Zapraszam do mnie.

    ReplyDelete
  13. u mnie do magii świąt brakuje tylko śniegu ;d

    ReplyDelete
  14. Taaak ja już czuję tą magię świąt :3
    http://veronicas-bloggg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. uwielbiam i lampki i mandarynki :)

    ReplyDelete
  16. heh też wczoraj ogladałam a jak :p
    Ja bym już chciała święta ! :}

    ReplyDelete
  17. Ja nie czuję świąt.. choć zajadam sie mandarynkami ;<

    ReplyDelete
  18. też już wprawiam się w świąteczny nastrój :)))
    kiedy poodpopwiadasz na pytania na asku?
    Pozdrawiam, czytelniczka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przypomniałaś mi o asku ; 3
      Juz odpowiedziałam. Były tylko 3 pytania ; D

      Delete
  19. Mandarynki<3
    ostatnie zdjęcie fajnie ci wyszło*.*

    ReplyDelete
  20. ja jakoś nie czuję tych świąt, kiedy spadnie śnieg to będzie lepiej ♥

    ReplyDelete
  21. Jeszcze tylko miesiąc ^^
    Poczułam się bardziej świątecznie widząc te lampki :D

    ReplyDelete
  22. prześliczne zdjęcia.
    Ja już czuję święta, lampki powieszone achh już myślę nad prezentami ;)

    ReplyDelete
  23. Świetnie prowadzisz Bloga!
    Masz bardzo interesujące posty :-)
    Fajnie, że udało mi się na Ciebie trafić, będę miał co przeglądać w wolnych chwilach.
    Mam nadzieje, że ta ciężka praca włożona w prowadzenie Bloga będzie kontynuowana, bo według mnie masz ogromne szanse, aby stać się bardzo popularnym Blogerem.
    Jeśli masz czas i chęci zapraszam również i do mnie.
    Może treści prezentowane w moim Blogu nie są tak chwytne i powszechnie interesujące, jak Twoje jednakże może znajdziesz tu coś dla siebie.
    Bardzo zależy mi na obserwatorach i komentarzach, więc jeśli możesz mi pomóc w tej kwestii na zasadzie wzajemnej wymiany byłbym Ci niesamowicie wdzieczny.
    Banners Broker

    ReplyDelete
  24. Ja jeszcze nie czuję świąt, jeszcze czuję taki jesienny nastrój :)

    Mi mandarynki, cytryny i pomarańcze kojarzą się ze świętami trochę dlatego, że teraz już nie, ale jak byłam mała kroiłam je z mamą na takie cieniutkie plastry, suszyłyśmy i wieszałyśmy na choinkę <3

    ReplyDelete
  25. Ja już bym chciała Święta , bo u mnnie już zagościła mała choineczka :)
    To tak szybko się odczuwa te Święta :))

    ReplyDelete
  26. Cudowny blog:P a ja wczoraj nie oglądał Kevina :P hehe już mam dość tego w święta :)pozdrawiam i zapraszam :P Obserwujemy ? :)
    to wbij:
    http://www.bykb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Czujemy! :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Kevin :3
    Ja już lampki w pokoju powiesiłam ; D Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia, xx.

    ReplyDelete
  29. tak,tak,tak, mandarynki - swieta! <3

    ReplyDelete
  30. Ja chyba jako jedyna nie oglądalam Kevina :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. kocham ten klimat ♥ mi też mandarynki kojarzą się ze świętami. ; )

    ReplyDelete
  32. Swieta . <3 Ja juz kupuje ozdoby i lampki :3 Uwielbiam czas Swiat .

    ReplyDelete
  33. podałabyś dokładnego linka do butów z ostatniego outfitu? :))

    ReplyDelete
  34. Ja robię już ,,świąteczne dekoracje " a z filmów to fajna Opowieść wigilijna ;P

    ReplyDelete
  35. Powiek w skrócie:
    mandarynki+kevin+lampki+ciasta i różne bibeloty+słodkie poduczi= Święta

    ReplyDelete
  36. obejrzyj Holiday jesli nie widziałaś ;)
    Z Kate Winslet i Camereon Diaz ;))
    taki świąteczny klimacik ma;)

    ReplyDelete
  37. Ooo , Kevina kocham <333

    ReplyDelete
  38. śliczne zdjęcia !! Ja już nie mogę się doczekać świąt i oczywiście śniegu ^^

    ReplyDelete
  39. te rozbłyski światła dodawałaś w photo scape ? :D

    ReplyDelete
  40. oo tak mi też mandarynki kojarzą się ze świętami ; )

    ReplyDelete
  41. Zapraszam na PIERWSZE urodziny mojego bloga <333
    W treści podziękowania i pełno zdjęć <3
    Serdecznie zapraszam, to ważne dla mnie wydarzenie ;*
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  42. ja jeszcze nie czuje:<

    ReplyDelete
  43. Mi też mandarynki kojarzą się ze świętami ;>

    ReplyDelete
  44. Ja też czuje już powoli święta. W każdym sklepie pełno choinek, lampek, ozdób.
    Kevin moim zdaniem za szybko, wole Kevina w święta :D
    Zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  45. Genialnie to wygląda!<3 Obejrzyj Sb Kevin sam w Nowym Yorku;D

    ReplyDelete
  46. Święta ♥♥♥ A tak w ogóle to mamy tego samego laptopika ^^

    ReplyDelete
  47. Ajj Czujemy ! :)

    animated wallpaper for os 6

    ReplyDelete
  48. ajj czujemy ! :)
    http://keepcalmandstaywithme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ja bym już chciała święta. :)

    ReplyDelete
  50. *.*

    Skąd masz tło na blogu ? :)

    ReplyDelete
  51. przedostatnie jest urrocze

    ReplyDelete
  52. uwielbiam takie lampki u mnie już się świecą :)

    ReplyDelete
  53. a ja nie dostałam mandarynek :< ale lampki będą u mnie na stówę :) poza tym coraz bliżej święta, coraz bliżej święta! <3

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*