Gramy dla Maćka

Saturday, November 24, 2012

Witam. Dzisiaj myślałam, że cały dzień spędzę w domu, nie robiąc nic zupełnie. Na szczęście to były tylko moje pozory! O 14:30 musiałam spotkać się z Andzią z wolontariatu by dała mi takie pudełka na zbiórkę pieniędzy dla Maćka. Uwielbiam pomagać, dlatego zapisałam się na wolontariat w moim mieście. Co do pudełek to Weronika mi bardzo pomogła. Wyszły takie średnie.. ; x


A ogólnie zaraz zmykam oglądać kevina! Mama zrobiła pyszne naleśniki. Będzie mi się milej oglądało ; 3
Oglądacie też Kevina?
W sumie wolałabym we wigilię .. ale cóż. 
Miłego wieczoru! ; )

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. Nie mam gdzie go obejrzeć a szkoda. :)

    ReplyDelete
  2. oczywiście,że oglądam! KEVIN<3

    ReplyDelete
  3. Świetnie, że pomagasz w wolontariacie!

    Ja również oglądam Kevina tyle, że popijam sok cytrynowy ;)

    ReplyDelete
  4. Ja dzisiaj wyjątkowo odpuściłam kevina ;)

    ReplyDelete
  5. No jasne jak można przgapić Kevina.. Zparaszam do mnie na konkurs do wygrania Lordsy DeeZee.:d

    ReplyDelete
  6. Też oglądam Kevina ♥ ;d

    ReplyDelete
  7. też lubię pomagać innym :))

    ReplyDelete
  8. Ja sobie Kevina zobaczę w święta:3

    ReplyDelete
  9. Hej! Bardzo lubię czytać twojeo bloga i dlatego postanowiłam nominować Cię do ,, Liebster Blog „
    Pytania znajdziesz u mnie na blogu, odpowiedz jeśli masz ochotę i wytypuj swoje ulubione blogowiczki :) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. fajne pudełka ;)
    też oglądam ;p

    ReplyDelete
  11. To fajnie, że pomagasz innym. :)

    ReplyDelete
  12. oglądam, ale fajniej by było, jak by pierwsza część leciała w Wigilię a druga w pierwszy dzień świat :)

    ReplyDelete
  13. Cenię ludzi z wolontariatu :))

    ReplyDelete
  14. pudełka wyszły nawet fajnie! :)
    ja oglądam ;p smacznego! :*

    ReplyDelete
  15. We wigilię też pewnie puszczą ten film :)

    ReplyDelete
  16. Też oglądam Kevina ! :D

    ReplyDelete
  17. Ja nie oglądalam :D
    To bardzo ladnie z twojej strony, że pomagasz :) Ja zamierzam zglosić się do zbierania pieniędzy na WOŚP :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja nie ogladam ; p zgadzam się z Toba Jess w 100 %, że Kevin mógłby lecieć w wigilię a nie w listopadzie -,- więc sobie nagrałam i obejrzę w święta ; D .

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to ja na wigilię wbijam do Ciebie Adaa < 3

      Delete
  19. fajnie że pomagasz ;)
    ja też lubię wolontariaty ;)

    ładne zdj. ;)

    pozdrawiam, Aieaa. ;)

    ReplyDelete
  20. ja też bym się chciała zapisac do jakiegoś wolontariatu , jednak najbliższy mam 15km od mojej miejscowości ;/

    ReplyDelete
  21. słooodko :D hhah świetne zdj :D

    ReplyDelete
  22. Świetny post!:) To bardzo dobry pomysł z tym wolontariatem:) Ja też lubię pomagać, więc chętnie zapisałabym się na coś takiego, jednak u mnie nie ma :( Tylko ja jakoś wolę pomagać zwierzętom, ludziom też, ale wolę zwierzęta. Co rok w szkole robię taką akcje że zbieramu karmę itp. a pużniej to mój tata wiezie do schroniska :)
    Ostatnio przez tydzień miałam w domu gołębia, który wypadł z gniazda, miałam go aż nauczył się latać a potem dałam takiemu miłemu wożnemu, który ma gołębie. On go trochę jeszcze przetrzymał i jak stwierdził że już można to go wypuścił z takimi odlatującymi, dzikimi gołebiami.

    Pozdrawiam <3

    PS. Jessika mam pytanko, czy mogłabyś w którymś poscie 'zareklamować' - dać link do mojego bloga, ja Twój uwielbiam i w ogóle strasznie chciałabym mieć tyle obserwatorów jak Ty. Staram się dodawaś strasznie duż komentarzy, oczywiście bez reklamy, b

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zwierzętom też uwielbiam pomagać. A na wolontariacie w sumie pomagamy i ludziom i zwierzętom ;)

      Niestety nie mogę Ciebie jedynej zareklamować, ponieważ byłoby to niesprawiedliwe co do innych... pamiętam moje początki. Były ciężkie. Pamiętam jak ze 3 razy spytałam się kogoś, czy mogli by zareklamować mojego bloga, odpowiedź była jasna.. także potem nie szukałam pomocy u innych tylko sama się wzięłam w garść. Chyba mogę tylko życzyć Ci powodzenia i wspierać w trudnych chwilach .. jakby co, można pisać na meila lub fanpejdża, we wiadomościach ;)

      Pozdrawiam.

      Delete
  23. *miałam napisać 'bo to tylko zniechęca'

    Proszę, zareklamujesz ?

    ReplyDelete
  24. Fajnie, że bierzesz udział w takiej zbiórce. ; )

    Też wolałabym obejrzeć Kevina w święta. Hm. Teraz się zastanawiam co zamiast niego pokażą?

    ReplyDelete
  25. To bardzo fajnie, że tak się angażujesz ;)
    zapraszam na nowego posta!

    ReplyDelete
  26. też uczęszczam na wolontariat :)

    ReplyDelete
  27. jesteś taka wspaniałomyślna Dżesiko. Terz bym chciała taka bydź. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sarkazm -,-

      Jeśli nie masz serca, nie lubisz pomagać i nie możesz na to patrzeć jak pomagam to nie musisz wchodzić na mojego bloga. Pomyśl, że gdybyś Ty był/a chory/a na raka i potrzebne byłoby Ci dofinansowanie? Na pewno inni nie zniechęcali by do pomocy.

      A może chodzi Ci o to, że pomagam dla publiczności? Gdybym nie chciała pomagać, nie traciłabym czasu w wolnych dla mnie godzinach..

      Proszę pomyśleć 100 razy, zanim coś napiszesz.

      Delete
    2. Ok <3 Trudno :( A planujesz zrobić jakiś konkurs na świeta, mikołajki itp. ?

      Delete
    3. Może uda mi się coś zorganizować ;)

      Delete
  28. ja niestety w tym roku nie oglądałam Kevina ;<

    ReplyDelete
  29. Też wolałabym w Wigilie ;c

    ReplyDelete
  30. Te pudełka i tak wyszły cudowne. Znając życie mi nic by nie wyszło. Ja planuje iść na WOŚP w tym roku, ale wymagają osoby pełnoletniej w grupie, tak więc cóż.. zobaczymy c:
    Mam dość Kevina, nie oglądałam xD

    ReplyDelete
  31. Świetnie :*

    Obserwujemy? :)

    ReplyDelete
  32. wolontariat to świetna sprawa ;)

    ReplyDelete
  33. ja oglądałam 'Mam talent!'- finał:) a o Kevinie dowiedziałam się, jak już się skończył:< ale lepiej, żeby go dali w święta^^

    ReplyDelete
  34. Kevin , Kevin ;3 .

    Zapraszam do mnie, czekam na opinię :3 . http://thief-thought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. też bym wolała w wigilię ;c

    ReplyDelete
  36. Ale wy ładne :D

    Fajnie, że pomagasz :)

    ReplyDelete
  37. Śliczne pudełka ^^ Ja oglądałam kawałek filmu, bo się znudził xD

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*