Fizyka

Thursday, November 15, 2012

Cześć. Wiedziałam, że w tym miesiącu to już nic nie sprawi, że będę pisać regularnie, ale od grudnia obiecuję poprawę ; ) Bywa tak, że w niektórych miesiącach nie mamy ochoty na nic. Szczerze mówiąc, nie wiem czym to jest spowodowane. Jutro mam sprawdzian z fizyki, będzie on dla mnie w sumie ważny, ale nic nie umiem! ; o Boję się boję. A tak w ogóle dzisiaj rozmawiam sobie ze znajomymi na skajpie ;3
Haha, ale problemy oni mają ; 3 Tak to jest jeśli rozmawia się grupowo i dodatkowo z kimś innym, co chwilę muszę się przełączać ; )

W sumie nie mam co pisać. Grrr boję się fizyki -,-

booże staroć ; o
 Miłego wieczorku ; )

You Might Also Like

26 KOMENTARZE

  1. teraz się sporo zmieniłaś , po zdjęciach widać ...

    Powodzenia z fizyką. :)

    ReplyDelete
  2. Powodzenia jutro z fizyką ! Śliczne zdjęcie ♥

    ReplyDelete
  3. Też mam takie dni ,że nie mam ochoty na nic!

    ReplyDelete
  4. powodzenia na sprawdzianie ;d

    ReplyDelete
  5. Powodzenia na sprawdzianie! :) Ja mam w poniedziałek :/

    ReplyDelete
  6. na pewno napiszesz z fizykii !:D tzreba być dobrej myśli;)
    +ładne zdjęcie ;)
    http://kochajmniebejbs.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Wiesz co, też jutro mam sprawdzian z fizyki. Życzę powodzenia tobie i sobie. :D
    Nie tylko to nas łączy - w listopadzie nic mi się nie chce, jakoś nie mam siły na nic. Mam nadzieję, że grudzień będzie lepszy. ; )

    ReplyDelete
  8. ja miałam dzisiaj spr. z fizyki koszmar -,-
    Ale się zmieniłaś : )

    ReplyDelete
  9. na pewno dobrze ci pójdzie :)

    ReplyDelete
  10. Powodzenia!
    Ja jutro mam recytowac z j.polskiego taki list xd

    ReplyDelete
  11. powodzenia na sprawdzianie;)

    ReplyDelete
  12. oj,fizyka :(
    zapraszam do siebie!

    ReplyDelete
  13. życze powodzenia na fizyce !
    Dla mnie fizyka to wielkie ZŁO D:

    ReplyDelete
  14. Nie przepadam za fizyką ;p
    Powodzenia na teście ;*

    ReplyDelete
  15. ja nienawidzę fizyki, dobrze, ze juz jej nie mam ;D

    ReplyDelete
  16. dobrze ze ja nie mam fizyki :o
    a ja jutro mam test z chemi :/

    ReplyDelete
  17. powodzenia na sprawdzianie ;). tak szczerze to te zdjęcie jest jakieś takie nieudane (bez urazy ;p)

    ReplyDelete
  18. Cześć! Nominowałam Cię do zabawy z Liebster Award :) Zapraszam.

    ReplyDelete
  19. To ta pogoda -,-
    Ja jeszcze nie mam fizyki :D

    ReplyDelete
  20. Fizyka to zlo -,-


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. powodzenia na fizyce , śliczna jesteś radę dasz<3 zapraszam: http://wero-vera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Jejciuu *__*
    Jak śliczne jesteś ! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;*

    ReplyDelete
  23. też miałam dzisiaj sprawdzian z fizyki. tylko ja o nim dowiedziałam się dopiero przed lekcjami xd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*