Fartuszki

Tuesday, November 27, 2012

Cześć ♥ Dzisiaj notka przypadła o późniejszej godzinie niż zazwyczaj. Powiem tak - Udało zabrać mi się do szkoły aparat, ale w sumie nie zrobiłam żadnych ciekawych zdjęć. Zero zastępstw, zero luźnych lekcji. Na technice od kilku lekcji zaczynamy robić fartuszki. W sumie i tak do niczego się nie przydadzą, bo nie gotuję, chyba że na kółku, z którego prawdopodobnie się wypiszę. Choć może zacisnę zęby i uda mi się nie zwracać uwagi na wszystkie nieprzyjemne sytuacje na kółku. Głównie kłótnie z nauczycielką. Z tą właśnie panią mamy technikę. Wolę iść w kąt i spokojnie robić zadaną mi pracę niż kłócić się naprawdę o błahostki.

 Ada szyje. - Mam taki sam materiał! ;)
Nasze klamoty ; d
Pokażę Wam na pewno efekt końcowy fartuszka! ; D
A jutro mamy w szkole dyskotekę Andrzejkową! Haha, beka. Oczywiście nie idę, bo w gimnazjum nigdy nie było udanej dyskoteki, więc zjawienie się na niej to wiocha. ; 3

A ogólnie dzień zaliczam zdecydowanie do udanych! Było bardzo fajnie ; )
Do domu wróciłam o 18 coś. ; )
Dobranoc!  ;*

You Might Also Like

27 KOMENTARZE

  1. a u mnie na technice rysujemy jakieś kwadraty-.-'
    U mnie dziś była dyskoteka,ale nie poszłam;>

    ReplyDelete
  2. ciekawa jestem jak Ci wyszedł ;)

    ReplyDelete
  3. U nas w gimnazjum dyskoteki byly najlepsze ^^.
    Czekam az pokaesz gotowy fartuszek. ;-)

    ReplyDelete
  4. U nas były już Andrzejki i nie było źle :)

    ReplyDelete
  5. Powiem szczerze- dobra technika :)

    http://ameliawyrwass.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. u mnie też w środę dyskoteka Andrzejkowa, ale nie idę bo jestem chora, a tak to to zawsze chodzę dla śmiechu :)

    ReplyDelete
  7. Przynajmniej ciekawe zajecie,my robimy lampe natechnice ;/

    ReplyDelete
  8. u mnie dziś impreza;D i oczywiście ide;D chcę zobaczyć fartuszki;D

    ReplyDelete
  9. Czekam na efekt końcowy ;)

    www.marika--fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja też nie lubię zajęć technicznych, grr... -.- I artystycznych (fotografia) też nie, bo są z tym samym panem. Mam ich dość.
    Pokaż fartuszek jak skończysz. :)

    Zapraszam na nowy post i KONKURS!
    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ile ja bym dała zeby moje lekcje polegaly na szyciu ;D
    Bardzo fajny blog ;) Obserwuję.
    I zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
  12. Ja na technice przyszywam guziki. Like a boss!

    ReplyDelete
  13. My też mamy dziś ;D Tylko, że u nas to normalnie większość idzie ( nie licząc większości chłopaków xD )

    ReplyDelete
  14. Czekam na pokazanie twojego fartucha xd ;D
    Ja też nie chce iść na ''imprezę'' andrzejkową, ale koleżanki mnie wyciągają ;d


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. też chodziłam na kółko kulinarne :)
    Fajne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  16. też nie lubię dyskotek szkolnych ale takie myslenie jest nie fair ;)

    ReplyDelete
  17. Też mamy dyskotekę Andrzejkową, ale ja nie idę bo nie lubię dyskotek :>

    ReplyDelete
  18. Hihi... Czekam na efekt końcowy waszego szycia :D
    Świetny Blog !!
    Zapraszamy do nas.
    http://bestfriendstwo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. my robiliśmy fartuszki w zeszłym roku. nie specjalnie mi to wychodziło ;D

    ReplyDelete
  20. O jakie fajne ;D
    U nas była w czwartek dyskoteka andrzejkowa.. Masakra.. Połowa osób była pijana, jeszcze taka nieprzyjemna sprawa z jednym chłopakiem.. ;< Oj tam, zabawy w gimnazjum to jedna wielka masakra :D

    ReplyDelete
  21. ciekawa jestem, jaki bd efekt tych fartuszków :D

    ReplyDelete
  22. Heh ja też do siebie nie idę na dyskotekę ;p

    ReplyDelete
  23. Fajny materiał :)
    Powodzenia w szyciu.

    ReplyDelete
  24. ja to na każdą dyskotekę chodzę xd u nas są super dyskoteki <3

    ReplyDelete
  25. nie cierpię techniki- musimy rysować jakieś rzuty -.- a dyskoteki u nas są mega, nie mogę się doczekać następnej :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*