Chór Niemiecki

Wednesday, November 21, 2012

Cześć ♥ Nie pisałam.. tak wiem. Od wczoraj Niemcy byli u nas w szkole a dokładnie chór Niemiecki! ; )
Cudowne występy, mogę się z Wami podzielić filmikiem z występu w szkole, ale naprawdę filmik nie oddaje tego całego uroku. Każdemu się podobało, takiego utalentowanego chóru nie widziałam nigdy!

Jestem pod Wielkim wrażeniem, mogłabym słuchać ich całe dnie ; 33
Wiadomo to taka inna muzyka, ale również może zainteresować. ; ]
Bardzo ucieszyliśmy się wszyscy, gdy zaśpiewali dwie Polskie piosenki! Jak prawdziwi Polacy! ; *
Do teraz nucę sobie "Jak się masz, kochanie jak się masz.." ♥
Stanęli na wysokości zadania. Dziękuję im bardzo za te odwiedziny, to coś wspaniałego. Chciałabym należeć do takiego chóru i podróżować po świecie ; )

Wczoraj, gdy zaśpiewali to w szkole zrobiłam wielkie : ŁAŁ ; o
Potem oczywiście nie mogłam się doczekać by przywitać się z Lennartem z wymiany! Od razu przypomniałam sobie o wszystkich! Tęsknię strasznie ; c Po ich występie, Niemieccy uczniowie udali się na stołówkę na poczęstunek a ja z kilkoma dziewczynami musiałam roznieść im małe śpiewniki. Tak pięknie nam podziękowali po polsku! ; ) Widać .. przygotowywali się na ten przyjazd! ;)

 
 Oklaski! I krzywe ryje ; 3 ; D
Tu wyglądam jakbym się modliła, haha ; D
 Źródło


A dzisiejszego dnia każdy mieszkaniec Świecia a nawet innych miast .. mogli przyjść obejrzeć ten koncert w kościele, ponieważ był jeszcze chór Świecki. Zdecydowanie lepszy okazał się chór z Xanten ♥
Cały kościół był zapełniony a ja z koleżanką poszłyśmy sobie na 'chór' i z góry obserwowałyśmy, zdecydowanie były to najlepsze miejsca. Do domu przyszłam o 21, było warto nawet czekać na nich, być może jutro już się nie zobaczę z Lennartem, także pożegnałam się z nim już na przód. Jednak mam nadzieję, że będzie okazja do pogadania. Szkoda, że więcej osób z wymiany nie było ; C
Tak czy siak, super, że oni przyjechali! Wyjeżdżają w sobotę, ale jutro jadą do Torunia, po jutrze do Gdańska a w sobotę papatki, niestety nie mamy okazji się z nimi pożegnać, ponieważ mieszkają oni w Chełmnie, jeśli jest ktoś z Chełmna i widzi dużą grupkę Niemców liczącą ok. 65 osób, to takk.. to są oni ♥

A do naszego wyjazdu do Niemiec pozostało 115 dni! ♥
Dobranoc! ; )

Dojdźcie chociaż na filmiku do momentu, gdy śpiewają po Polsku! ; )
Od 9:56 min. zaczyna się Polska piosenka, ale i tak 'Jak się masz kochanie' najlepsze!

You Might Also Like

40 KOMENTARZE

  1. Świetna taka wymiana :)
    Szkoda,że u mnie w szkole nie ma :(

    ReplyDelete
  2. Fajna sprawa:)
    szkoda,że na filmiku nie słychać wyraźnie jak śpiewają;/

    ReplyDelete
  3. No musiało być serio super, bo jak oglądam filmik to już wygląda to fantastycznie, a jesli filmik nie oddaje prawdziwego uroku to..U mnie też ostatio byli jacyś na wymianie, a ja nawet ich nie widziałam, tylko tak przelotnie na przerwie :(

    To supcio, że jedziesz do Niemiec, ja też bym chciała, ale nasza klasa chyba nie jedzie :( Pozdrawiam i już życzę Ci miłego wyjazdu :D

    ReplyDelete
  4. no fajnie, fajnie ::))
    zapraszam do siebie http://a-k-m-z.blogspot.com/ ;*

    ReplyDelete
  5. hehe no fajnie, że zaśpiewali wam też po Polsku :)

    ReplyDelete
  6. musiało byc na prawdę bardzo fajnie!
    też mi się podoba! :)

    ReplyDelete
  7. Troszeczkę posłuchałam i przyznam że fajnie ;D

    ReplyDelete
  8. Musiało być bardzo fajnie :P

    ReplyDelete
  9. Kurde super, u nas w szkole to nikt nie przyjeżdża i w sumie to się nic nie dzieje :D


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jeju, faktycznie są swietni. widać, że Ci sie podobało. Przekonująco piszesz;D

    ReplyDelete
  11. pierwsza piosenka jest z filmu ''pan od muzyki'' świetna jest ja piosenka :D. koniecznie obejrzyj film ! :D jest zarąbistyyyyy .

    ReplyDelete
  12. A ja tam nie lubię Niemców :D

    ReplyDelete
  13. Fajnie tutaj, obserwuję. ;3
    Zapraszam do mnie i liczę na rewanż. ;)

    ReplyDelete
  14. fajnie, że u Ciebie w szkole coś się dzieje. u mnie tylko wizyty biskupa -,-

    ReplyDelete
  15. mam sentyment do Niemców^^

    ReplyDelete
  16. oo super <3

    http://lena-magdaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Super! Niesamowity klimat ; ))
    Nie mogę się napatrzeć, jak świetnie wychodzisz na zdjęciach . ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; )
    http://everybody-s-perfect.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Jej muzyka niemiecka jednak może być fajna : )
    Mam pytanie, bo ostatnio dużo rzeczy związanych z Niemcami czy to jest też dzięki oceną ?
    Zapraszam:
    thisiskarolina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wszystkie piosenki na tym nagraniu są niemeckie ; )

      Delete
  19. Ciekawie mieliście. : ) Ładnie śpiewali. : )

    ReplyDelete
  20. Dal mnie to nie jest jakiś cud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie tak, video naprawdę nie oddaje całego uroku i dodatkowo uczniowie w tłumie rozmawiali podczas tego wspaniałego koncertu, co zagłuszało wszystko ...

      Delete
  21. Super blog!!
    zapraszam do mnie
    http://p-s-y-y.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. na razie zaczynam oglądać, ale i tak już mnie zauroczyli ^^

    ReplyDelete
  23. Fajnie móc w czyms takiem uczestniczyc ;>

    ReplyDelete
  24. PIĘKNE zdjęcia i pięknie zaśpiewali ♥.

    Jessika <3/ Karolina D.

    ReplyDelete
  25. Na 3 zdjęciu po lewej stronie, ten chłopak w białej koszulce jest śliczny! *.*
    ' Kochanie, jak sie masz' swietnie im wyszło :)

    ReplyDelete
  26. Bardzo mi się podoba ich repertuar. Genialni są;*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*