Chciałabym tak ..

Saturday, November 03, 2012

Cześć ♥ W sumie muszę przyznać, że te ostatnie dni, nie były dobre dla bloga. Mało notek. Właściwie można powiedzieć wcale. No ale nieraz tak bywa, że człowiekowi nie chcę się nic i marnuje się w domu lub wychodzi pod wieczór i wraca bez żadnego zdjęcia. Gdy chciałam coś tu napisać wreszcie na bloga, postanowiłam pobuszować w albumach. Od razu zmieniła mi się tematyka notki. ; 3
Miało być o 'niczym'. A teraz podam konkretny temat. Jak tytuł notki mówi ... coś bym chciała.

Skleiłam dla Was mały mix zdjęć z wakacji z Niemczech. Możliwe, że niektóre zdjęcia się pojawiły na blogu, ale niektóre nie były publikowane. ; )


Bardzo lubię tej kraj oraz będących tam ludzi. Szkoda tylko, że nie umiem niemieckiego. Na pewno spędzałabym tam lepszy czas, ponieważ mogłabym znaleźć tam przyjaciół. ; )

Chciałabym spędzić w Niemczech ferie zimowe. Właściwie nie wiem czemu. Chyba zachęcają mnie do siebie sklepy. Jeszcze nigdy nie byłam tam gdy był śnieg i gdy były jakieś typowo zimowe ciuchy! ; 3
Na pewno robiłabym dużo zdjęć. Hmm.. może podsunę babci ten pomysł? Choć nie wiem czy na dwa tygodnie się opłaca? A najbardziej to chciałabym tam na święta i sylwestra! ; ) Ale na te kilka dni to już w ogóle się nie opłaca, lepiej jechać na jakiś czas ; )

Pisząc tę notkę, jeszcze bardziej przypominam sobie o wspaniałych osobach poznanych na wymianie ♥
Za 133 dni zawitam w Xanten ♥

Pozdrawiam Karolinę D. bo obiecałam ; 3
Hee moja wierna fanka ze Świecie ; D



POWRACAM NA
ASK. FM

You Might Also Like

70 KOMENTARZE

  1. o lololol

    Szparson.
    http://szparson.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty maleńka.

      Delete
    2. co? kurde to nie ja!!!!!!! fajnie się nie podpisywać własnym imieniem i nazwiskiem, pozdro dla anonima :)

      Delete
  2. świetny mix ;)

    wracam do prowadzenia bloga, zapraszam :)
    fashion-style-viola.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. zachęcają Cię sklepy;D fajnie;D
    Pozdrawiam;D
    www.rybcia1661-inspiracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super są te zdjęcia i Śliczna ty <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ja cb obserwuje
    a ty dlaczego mnie nie ;(

    ReplyDelete
  6. ja też spędzałam trzecie z kolei wakacje w Niemczech i mam zamiar wybrać się tam na ferie zimowe, język umiem jako-tako, bo uczę się go dopiero drugi rok :D

    ReplyDelete
  7. Łał świetny spangebob <3

    ReplyDelete
  8. Świetny mix!!!

    Zapraszam:
    my-life-is-pastel.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jednak najbardziej jestem zakochana od lat w Krecie ;*

      Delete
  9. super !
    zapraszam do mnie ;)
    http://coffeandguitar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. a w szkole nie uczycie się niemieckiego ? :3
    Ja nigdy tam nie byłam:o
    ale zdjecia świetne, i fajny rysunek ^^


    welovebaranowa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uczymy się, ale co to jest za nauka w szkole ; D

      Delete
  11. mix jest uroczy, aż sama chciałbym tam pojechac.

    ReplyDelete
  12. Nigdy nie byłam w Niemczech. ;)

    ReplyDelete
  13. genialne foto. :)
    pozdrawiam K.

    ReplyDelete
  14. ja mam niemiecki w szkole ale dla mnie to masakra... ;p
    fajne zdjęcia:*

    ReplyDelete
  15. swietny mix...mi tez teskno za wakacjami...
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  16. Fajnie tak powspominać wakacje xd

    ReplyDelete
  17. Fajne zdjęcia, ja nigdy nie byłam w Niemczech :>

    ReplyDelete
  18. Fuji rządzą ;P

    Bardzo lubię takie sklejki ze zdjęć ^^ Tyle wspomnień na praktycznie jednej fotografii!

    Pozdrawiam, Aleksandra ♥

    ReplyDelete
  19. ja mam rodzine w Niemczech :D

    ReplyDelete
  20. Fajne zdjęcia ! :)
    Byłam w Niemczech :) Odwiedziłaś Tropical Island? Bo jest tam cudownie ! :)
    Obserwuję i zapraszam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie byłam tam. Zawsze jadę do tego samego miasta - Itzehoe. ; D
      A od Itzehoe do Berlina jest sporo drogi ; 3

      Delete
  21. ładne zdjęcia ;d Dziękuję ;*

    ReplyDelete
  22. wygląda ciekawie , ja nigdy nie byłam. :)


    mintkitten.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Agrrrr... Przez cb. mam chęć gdzieś pojechać . Choćby do innego miasta !

    ReplyDelete
  24. isz ferszteje niszt! - jedyne co musisz znać po niemiecku :D.

    ReplyDelete
  25. Ja byłam w Niemczech bardzo dawno, ale dobrze wspominam ten wyjazd, i chętnie pojechałabym jeszcze raz :D

    ReplyDelete
  26. alee masz talent w rysowaniu ! *.*

    ReplyDelete
  27. jeszcze nigdy nie byłam w Niemczech :P fajne zdjecia ;D

    ReplyDelete
  28. śliczny rysunek :)))
    zapraszam do mnie !

    ReplyDelete
  29. Fajne zdjęcia :)
    Ja bym chciała choć raz pojechać do Niemczech tak na dłużej niż 1 dzień.. :D

    ReplyDelete
  30. Mimo, że mieszkam w Szczecinie, do Niemiec z domu mam 10 minut samochodem :)

    ReplyDelete
  31. Ja jeszcze nie byłem za granicą, ale na wakacje lecę do Irlandii! :D

    ReplyDelete
  32. Bardzo ciekawy i ładny blog.
    Będziemy do ciebie zaglądac częściej.
    Tym czasem zapraszam do równie ciekawego bloga mojego i mojej przyjaciółki.
    http://inlovewithdreams86.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  33. Świetny mix :)
    + obserwujemy ?

    ReplyDelete
  34. Fajne zdjęcia ;)
    Dziękuje za pozdrowienia ! <3.

    Karolina D.

    ReplyDelete
  35. fajne fotki ^^
    ja jeszcze nigdy za granicą nie byłam xd

    ReplyDelete
  36. Napisałam o tobie na moim blogu : http://nicky-niccky.blogspot.com/2012/11/ulubione-blogi.html

    ReplyDelete
  37. Też lubię ten kraj <3 chociaż byłam tu tylko raz ;<

    ReplyDelete
  38. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*