Aparat do szkoły(?)

Monday, November 26, 2012

Witam. Pewnie się zdziwicie ale uwielbiam poniedziałki, ze względu na mój cudowny, luźny plan lekcji. Niestety od jutra już się zacznie... Dzisiejsze lekcje rozpoczęliśmy od sprawdziany z polskiego. Poprawka - pierwszego sprawdzianu z polskiego w gimnazjum. Serio! W zeszłym roku nie było żadnego sprawdzianu. Szczerze mówiąc wiem, że zawalę ten sprawdzian, bo przypomniał mi się o 22 jak już nie chciało mi się nic robić. Szkoda... bo przez ten oto sposób, może pożegnam się z dobrą czwórką, choć w sumie... może poprawię ten sprawdzian i będzie okej. Szkoda, że dzisiaj nie wzięłam do szkoły aparatu. Zabieram się do tego już od dłuższego czasu, ale już jutro biorę na pewno, więc będą zdjęcia ot tak, z życia szkolnego.
Grrrr... kurcze, jutro się w ogóle nie opłaca, bo nie ma ŻADNYCH luźnych lekcji. -,- Trudno, może uda mi się dodać chociaż zdjęcia outfitu. Od jutra będę zabierać codziennie ze sobą aparat, bo inaczej będę prowadziła bloga w kratkę, a to tylko dlatego, że jak wracam ze szkoły, na dworze jest już buro, lub tak jak dzisiaj wracałam o 17 .. było ciemno i zdjęcia nie wyjdą, a nienawidzę lampy!

Myślicie, że to dobry pomysł? ; ) 
 Będą lepsze notki! ; 3

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. Jak dla mnie dobry pomysł ^^.
    Ja jestem chora, więc na razie mam luzik. Pozdrawiam ; D.

    ReplyDelete
  2. Świetnie prowadzisz Bloga!
    Masz bardzo interesujące posty :-)
    Fajnie, że udało mi się na Ciebie trafić, będę miał co przeglądać w wolnych chwilach.
    Mam nadzieje, że ta ciężka praca włożona w prowadzenie Bloga będzie kontynuowana, bo według mnie masz ogromne szanse, aby stać się bardzo popularnym Blogerem.
    Jeśli masz czas i chęci zapraszam również i do mnie.
    Może treści prezentowane w moim Blogu nie są tak chwytne i powszechnie interesujące, jak Twoje jednakże może znajdziesz tu coś dla siebie.
    Bardzo zależy mi na obserwatorach i komentarzach, więc jeśli możesz mi pomóc w tej kwestii na zasadzie wzajemnej wymiany byłbym Ci niesamowicie wdzieczny.
    Banners Broker

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie życzę sobie takiego spamu pod każdą z notek. -,-
      Dziękuję za uwagę, Pozdrawiam.

      Delete
  3. moje poniedziałki są w miarę luźne ;)
    o tak, zabieraj go ze sobą!:)

    ReplyDelete
  4. nie boisz się, że ktoś Ci go ukradnie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niee. Niby dlaczego? ; )
      Będę miała go przy sobie razem z torebką. Ja torebki nigdy nie zostawiam pod klasą ani w szafce ; )

      Delete
  5. Pomysl fajny :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja bym się bała wziąć aparat, bo u nas są złodzieje ;<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszędzie znajdzie się jakiś złodziej ; )
      Ale jeśli się czegoś pilnuje jak oka w głowie, to nie ma prawa zginąć ;)

      Delete
  7. haha my jutro mamy pierwszy sprawdzian z polskiego w całym gimnazjum :P

    ReplyDelete
  8. Fajnie bedzie ^^ Poznamy troche twojego szkolnego zycia ;)

    ReplyDelete
  9. ta notka jest świetna;D pewnie, zabieraj aparat! U nas by to nie wyszło, bo jest zakaz wszelkich telefonów, MP3 i aparatów i ogl wszystkiego;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. widzę, że moja szkoła nie jest sama z tymi wszystkimi zakazami :) sama bym wzięła swój aparat do szkoły, ale ja rzucam plecakiem, dlatego wolałabym nie ;)

      Delete
  10. ja mam też jutro ze 3 sprawdziany ;.
    a to fajnie fajnie , dobry pomysł :P

    ReplyDelete
  11. boskie zdjęcie *,* niestety nie uda nam się spotkać :( ale niedługo znowu będe wiec mam nadzieje że wtedy spotkamy się po raz drugi :) !

    ReplyDelete
  12. Taaaaaaak ! <3

    ReplyDelete
  13. Ja noszę aparat do szkoły :D tylko zawsze zapominam, ze go mam :P

    ReplyDelete
  14. Też lubię poniedziałki bo mam tylko 3 luźne lekcje ^^
    Ale jutro już 8 ;/

    ReplyDelete
  15. Spróbuj! Może to dobry pomysł ^^

    ReplyDelete
  16. u mnie raczej nie można by było wziąć apartu do szkoły ;o

    ReplyDelete
  17. Hmmm...ja bym się trochę bała. ;)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  18. U Ciebie można nosić aparat do szkoły?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że jeżeli nie będę fotografować nauczycieli i nie będę używać aparatu na normalnej lekcji to nikt się nie przyczepi ; )
      To chyba nie zbrodnia. Najwyżej.. ; 33

      Delete
  19. To świetny pomysł!:D
    Ja w gimnazjum już tyle sprawdzianów z polskiego miałam ;o W tym roku już trzy,jutro czwarty :D

    ReplyDelete
  20. Dobry , ja sama kilka razy zabierałam do szkoły i w ten sposób też upamiętniałam te fajne dni ;)

    ReplyDelete
  21. ja tylko raz brałam mój aparat i wtedy miałam bardzo dużo zdjęć :D

    nie biorę go więcej, bo boje się, że coś się z nim stanie, a nie kosztował 5 złotych :<

    ReplyDelete
  22. ja też ostatnio biorę się za wzięcie aparatu do szkoły, ale wczoraj ok. godziny 22 kapnęłam się, że baterie mi się wyczerpały :c

    ReplyDelete
  23. Ale ci zazdroszczę , u mnie poniedziałek to najcięższy dzień tygodnia ! ;< Dobry pomysł! ;D

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. ostatnio miałam aparat w szkole :>

    ReplyDelete
  25. Super, ale pilnuj aparatu bo jeszcze Ci ktoś ukradnie :(
    Życzę Ci powodzenia z tym sprawdzianem.

    Ja w przeciwieństwie do Cb. lubię pod względem szkoły wszystkie dni oprócz poniedziałków, dziś o tym pisałam :D

    Ps. Też lubie lubię zdjęć robionych z lampą. Świetny post <3

    ReplyDelete
  26. Fajny pomysł ale ja bym się troszeczkę bała ;]

    ReplyDelete
  27. Ja nieraz brałam aparat do szkoły- to moje dziecko, pilnuje go jak oczka w głowie więc nie ma szans, żeby ktoś go ukradł <3
    nawet moje koleżanki nazywają go "ich dzieckiem chrzestnym" także żadem aparat na świecie nie ma takiej obstawy jak mój- można go zabrać wszędzie <3

    ReplyDelete
  28. ja w sumie też mam luźne lekcje w poniedziałek, za to jutro mam chemie, matme i fizyke na 8 lekcji </3

    ReplyDelete
  29. U mnie w szkole by sie czepiali, kiedys mialam aparat na wolnej lekcji i nie robilam nikomu zdjec kto nie chcial jedynie moze sobie i kolezanka a juz kazali mi pokasowac wszystkie zdjecia o.O

    ReplyDelete
  30. noo to czekam na jakieś fajne fotki ze szkoły ;D

    ReplyDelete
  31. Fajnie byłoby zobaczyć zdjęcia z twojej szkoły. :D

    http://lilianka-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. nie boisz się, że coś się stanie z tym aparatem? :D
    zapraszam do mnie: weronisiekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. ja pisze sprawdzian z polskiego raz w miesiącu ;)

    ReplyDelete
  34. jak masz taką fajną szkołę, to jak najbardziej noś aparat! ;33

    ReplyDelete
  35. Ja też miałam niedawno aparat w szkole :D

    ReplyDelete
  36. Jak Ci się udało zdobyć tyle obserwatorów? :C

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*