Zwiedzanie Świecia

Saturday, October 06, 2012

Cześć kochani ♥ Wymianę chcę rozplanować na kilka notek byście zobaczyli co to jest wymiana i jak warto wziąć w niej udział. Serdecznie zachęcam Was wszystkich do wzięcia udziału w jakichkolwiek wymianach organizowanych w Waszych szkołach. Jeśli jest u Was coś takiego to nie warto odmawiać, ponieważ kilka osób już żałuje, że nie wzięło udziału w tegorocznej wymianie. To był cudowny czas, którego nikt nie zapomni. Nasza grupa zgrała się fantastycznie i każdy za sobą już strasznie tęskni.

Jednego dnia w harmonogramie mieliśmy iść na zwiedzanie Świecia. Nie sądziłam, że będzie to dobry pomysł ponieważ nie ma tu nic ciekawego. Poszliśmy do zamku oraz do pewnego kościoła. Mieliśmy też czas wolny. Starałam się robić trochę zdjęć, lecz nie przesadnie. Ponieważ nawet nie chciało mi się za bardzo robić zdjęć. Wolałam rozmawiać lub dobrze się bawić.


Cała grupa. Polsko-Niemiecka 37 osób ♥
 Haha Polki ♥
Ricarda i Lennart ; )
 Alex, Mino ♥
 Alan ; *
 Kerstin < 3
 W czasie wolnym gorąca czekoladka ; )
 Wyszłyśmy tu tak śmiesznie, ponieważ tylko na nas padało światło z okna w zamku ; D
Każdy z nas odlicza już nasze kolejne spotkanie! 161 dni! ♥

` Miłego dnia! ♥

You Might Also Like

51 KOMENTARZE

  1. będziesz miała świetne wspomnienia ;)

    ReplyDelete
  2. nigdy nie byłam w Świeciu :>

    ReplyDelete
  3. marzy mi się wymiana, w naszej szkole co prawda organizują, ale mam zbyt mały dom by przyjąć gościa, który nie będzie spał na podłodze :c

    ReplyDelete
  4. gorąca czekolada i ostatnie zdjęcie - super : )

    ReplyDelete
  5. Super zdjęcia <3 <3


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. też bym chciała na taką wymianę!;*

    ReplyDelete
  7. fajnie :d dodawaj więcej zdjęć :d

    ReplyDelete
  8. ja też chcę iść na taką wymianę :)

    ReplyDelete
  9. Zawsze chciałam wziąć udział w takiej wymianie ^^

    ReplyDelete
  10. Super zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam, więc będzie mi milo jak ktoś na mojego bloga zajrzy ! :)
    http://ewa-ewaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ładne zdjęcia . Zawsze chciałam pojechać na jakąś wymiane u nas w gimnazjum (ja jestem w 5 klasie) ostatnio Hiszpanie byli :)

    ReplyDelete
  12. eh. cos nie chcieli sie cieszyć do obiektywu :))

    ReplyDelete
  13. Zazdroszczę takiej wymiany.. ; )

    ReplyDelete
  14. śliczniee ^^ ja na tym pierwszym zdjęciu rozpoznaję kilka Twoich znajomych ;D

    ReplyDelete
  15. aj no zazdroszczę ci tej wymiany :)

    ReplyDelete
  16. czemu u mnie nie ma wymian -.-
    świetne zdjęcia D:

    ReplyDelete
  17. Też chciałabym taką wymianę ;) Świetne zdjęcia <3

    ReplyDelete
  18. Wymiany to coś świetnego! Z perspektywy czasu, bardzo żałuję, że nie wzięłam w tym udziału, gdy były organizowane w mojej szkole.. :))

    ReplyDelete
  19. widzę że fajnie spędzone dni były ;)

    ReplyDelete
  20. szkoda że u mnie nie ma czegoś takiego ;/

    ReplyDelete
  21. też chcę taką wymianę :D obserwuję !

    ReplyDelete
  22. kto u ciebie spał na wymianie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat to było tak, że oni spali w hotelu. ; )
      Ponieważ większość osób nie mogło wziąć Niemców do domu.
      Ale myślę, że dla nich było to lepsze. Mogli zdawać sobie relacje z całego dnia, a w domach mogli by czuć się bardziej nieswojo ; >

      Delete
  23. pierwszy raz tu jestem, fajny blog ;)
    zapraszam do mnie http://swiat-malej-ksiezniczki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Ładne zdjęcia :)

    http://inwhiteshorts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Chciała bym, pojechać na taką wymianę ale nie stety boje się, że się nie dogadam. Co prawda dużo rozumiem ale sądzę, że mniej powiem
    colorsplace.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Powiem Ci, że ja wgl. nie umiem angielskiego prawie a mimo tego dogadałam sie tak, że pokochałam wszystkich ; )

      Delete
  26. nie dogadałabym się z niemcami - ani po angielsku ani po niemiecku ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak samo myślałam, a jednak poznałam naprawdę fantastycznych ludzi ♥

      Delete
  27. Widać że wycieczka się udała :)

    ReplyDelete
  28. U nas w szkole tez wyjechali ostatnio, poodbno niesamowite przezycia!

    ReplyDelete
  29. ja też chcę poznać takich fajnych luudzi :D !

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia :)
    Naprawdę musiało być fajnie. ^^

    ReplyDelete
  31. do mojej szkoły w przyszłym tygodniu przyjadą na wymianę :D
    świetne zdjęcia ;**

    ReplyDelete
  32. mm gorąca czekoladka :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*