Zostań anonimową osobą

Wednesday, October 24, 2012

Cześć. Dzisiejszy dzień minął mi dobrze, ale nie mam żadnych zdjęć by dodać.
Jakiś czas temu znalazłam stronę, gdzie każdy z nas może stać się anonimowy! Naprawdę. Jest to fantastyczne. od razu pomyślałam o swoim blogu. Będzie mi to bardzo przydatne. Dopiero dzisiaj postanowiłam założyć tam konto i poinformować Was o tym. Jeżeli macie jakieś pytania do mnie to wejdźcie śmiało. Każdy dostaje anonimową nazwę! Możemy nawet oglądać wspólnie filmiki na yt. To jak? Zaczynamy czatować? ; )

Zapraszam.

Czekam na Was. 
Nie musicie zadawać mi tylko pytań. Możecie też ze mną normalnie poczatować! ; )


You Might Also Like

35 KOMENTARZE

  1. o fajnie , fajnie ;)
    może kiedyś zajrzę ; )

    ReplyDelete
  2. oo ciekawe :)
    w wolnej chwili postaram się zarejestrować :D

    ReplyDelete
  3. Bardzo tu fajnie , obserwuję !
    tyynka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajne, czy tam się tylko pisze czy rozmawia ze sobą ? :)

    ReplyDelete
  5. ciekawe;)
    wracam po krótkiej przerwie, zapraszam!:)

    ReplyDelete
  6. musze kiedyś zajrzeć! ;o

    ReplyDelete
  7. no to ciekawie :) może i ja spróbuję czegoś takiego. nie obrazisz się? :> ;D

    ReplyDelete
  8. Fajne takie coś, ale może przy okazji, bo na razie na nic czasu nie ma :)

    ReplyDelete
  9. Jeszcze 60 dni do Świąąąąąąąt! <3

    ReplyDelete
  10. Hahah fajny pomysł ;)

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Pomysłowe,może zajrzę w wolnej chwili :)
    xoxoxo

    ReplyDelete
  12. to może za niedługo pojawi się ode mnie pytanie :)

    ReplyDelete
  13. Ciekawa strona :)

    Zapraszam do mnie :) http://wszystkozajeli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. jakim cudem masz tak dużo obserwatorów? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mój blog jest tak straszny, że żeby mieć więcej obserwatorów musi to graniczyć z cudem? ; )

      Fajnie : )
      Jakimś tam cudem mam tyle. A jakim nie wiem.

      Delete
  15. Spoko
    Zapraszam , xoxo
    http://kamcia-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Fajnie, może kiedyś się zaloguję :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*