Zmarznięte

Friday, October 26, 2012

Cześć. Na reszcie dzisiaj już piąteczek! Po lekcjach poszłam do Pauliny, bo byłyśmy umówione na zdjęcia. Pogoda nie sprzyjała ale starałyśmy się wytrzymać. Niestety się nie dało. Koniecznie muszę zacząć nosić chociaż cienkie rękawiczki. Jeżeli ludzie będą się dziko patrzyli to trudno. Wiem, że jest jesień, ale z tego powodu mam marznąć? ^,^ Brrr.. na samą myśl przechodzą mi ciarki! Tak więc z sesji przyszłyśmy strasznie zmarznięte. W powietrzu odczuwam zimę!

Ja pobawiłam się w rolę fotografa ale jakieś swoje fotki mam, które na biedę ujdą...

Pokochałam czarno-białe zdjęcia ♥
Muszę zacząć ubierać się cieplej! ^,^
Szczerze? Mam ochotę wskoczyć w zimowy płaszczyk! ♥

Jaka pogoda u Was?

You Might Also Like

65 KOMENTARZE

  1. Piątunio <3
    Świetne fotki ^^
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  2. Nie patrz na to co ludzie powiedzą czy jak popatrzą. Jest zimno więc trzeba ubierać się ciepło. Wskakuj w rękawiczki i płaszczyk i nie przejmuj się niczym :)

    ReplyDelete
  3. U mnie baaaaardzo zimno ;c
    zapraszam do mnie na nowego posta! ^^

    ReplyDelete
  4. U mnie również zimno. Śliczne zdjęcia! ^^

    ReplyDelete
  5. Pasuje ci ta kreska eyelinerem ♥

    ReplyDelete
  6. U mnie pogoda straszna. Było tak zimno, że musiałam iść do szkoły w kurtce zimowej...
    ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  7. Też muszę wyjąć cieplejszą kurteczkę. Rano miałam zamarznięte szyby ;P
    Nie spodziewałam się mrozu tak szybko! Polska coraz bardziej zaskakuje pogodowo :)

    Pozdrawiam, Aleksandra ♥

    ReplyDelete
  8. U mnie dzisiaj rano było -2 stopnie... Brrr...Aż mi się zimno robi :D
    U mnie już prawie wszystkie dziewczyny z klasy noszą rękawiczki, dwie nawet kurtki zimowe :D Chyba też zacznę ;P

    ReplyDelete
  9. ładne zdjęcia. ;3
    ja najchętniej bym już chodziła w grubaśnej, zimowej kurtce, ale jednak teraz, póki temperatura jest jeszcze na plusie, by to dość śmiesznie wyglądało, choć przyznam, że po wszystkich świętych już będę w niej chodzić. ;)

    ReplyDelete
  10. ja chodzę już w zimowym płaszczu, skórzanych rękawiczkach i czapce! XD
    fajne fotki. :3

    ReplyDelete
  11. pogoda MASAKRYCZNA....
    ladne zdj!

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładne zdjęcia , u mnie też zimno :)

    ReplyDelete
  13. dobra jakość zdjęć ;) wgl przejrzałam notki, blog wydaja mi się interesujący oraz stwierdzam,że jesteś bardzo ładna xd
    dodaje do obserwujących

    zapraszam ♥
    http://wanilioweperfumy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja już wskoczyłam w zimowy płaszczyk, było tylko 6 stopni, a nie chciałam marznąc! :>

    ReplyDelete
  15. drugie zdjęcie świetne <3
    u mnie zimno ale świeci słońce :)

    ReplyDelete
  16. Śliczne fotki!
    U mnie dzisiaj zimno, ale bez śniegu. Jutro ma padać :>

    ReplyDelete
  17. Również uwielbiam czarno-białe zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  18. Z dnia na dzień jest coraz zimniej, a u mnie właśnie pada śnieg :D
    Wyglądasz cudownie :))

    ReplyDelete
  19. Śliczne zdjęcia ;d
    Nom, coraz zimniej jest . mrrr...

    ReplyDelete
  20. zdjęcia ładne :)
    u mnie dziś śnieg

    ReplyDelete
  21. A ja dzisiaj budzę się patrzę przez okno i widzę śnieg aaa ! :)


    Zapraszam ^^
    http://itsmyylive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. U mnie śnieg, a ja nie mam czapy. ; d

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia, dobrze ci w czarno-białych kolorach. ;)
    A u nas pada deszcz ze śniegiem. :/

    ReplyDelete
  24. też powoli zakładam kurtkę zimową O,O
    ______
    zapraszam :*

    ReplyDelete
  25. U nas na szczęście nie padał śnieg, lecz niedaleko nas juz tak xD
    śliczne zdjęciaa ;*

    ReplyDelete
  26. Paulina jest bardzo fotogeniczna , chociaż nie mam jej zdjęć , no ale widziałam jedno na fb no i zresztą te z poprzedniej sesji ; )

    ReplyDelete
  27. Ja już nawet noszę Emu, u mnie, w Łodzi pada śnieg :>

    ReplyDelete
  28. Ja już noszę zimowe płaszczyki ;)

    ReplyDelete
  29. Wczoraj też byłam na zdjęciach, a robiłam zdjęcia outfitu. Musiałam wyskoczyć z płaszcza, a było 5 stopni. :< A tak btw to śliczna jesteś ♥

    ReplyDelete
  30. Ja juz chodzę w moich zimowych rzeczach i ogólnie to dzisiaj ma u mnie padać śnieg, a pogoda jest do tego odpowiednia (0 może nawet -1 stopni) ;) Trochę szkoda, że jest tak zimno :(
    Obserwuję i zapraszam cię do mnie http://kimikano.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  31. ja noszę rękawiczki dla swojej wygody a nie innych ;)
    tez uwielbiam czarno-białe. Moja galeria na fbl jest cała w takich zdjęciach :)
    ładnie:*

    ReplyDelete
  32. Ja już noszę zimową kurtkę xd

    ReplyDelete
  33. u mnie też śnieg : P ja zastanawiam się nad wyciągnięciem zimowej kurtki : P

    ReplyDelete
  34. Ubieraj się cieplutko! U mnie już spadł śnieg, więc bez zastanowienia skasuję w płaszczyk, kozaczki, szalik i rękawiczki. :)

    ReplyDelete
  35. druga fotka jest nieziemska *.* <3
    ahh nie ma się co przejmować innymi,jest taka pogoda,że rękawiczki to norma :D

    ReplyDelete
  36. U mnie również jest przerażająco zimno ;/. Wskakuj w rękawiczki i płaszczy, ważne żeby Tobie było ciepło :P.

    ReplyDelete
  37. środkowe zdjecie jest cudowne :)

    ReplyDelete
  38. Ja się zastanawiam czy w poniedziałek nie wziąć do szkoły zimowej kurtki ;D
    Śliczne zdjęcia ;3

    ReplyDelete
  39. zimowy płaszczyk oraz czapkę i szalik.. fatalna pogoda ;(
    ale Ty jesteś śliczna!

    ReplyDelete
  40. ja czuję od czwartku śnieg w powietrzu, mimo, że go nie ma u mnie *.*

    ReplyDelete
  41. ja tez bardzo lubie zdjecia w wersji czarno-białej :) śliczne oczka*_*

    ReplyDelete
  42. U mnie strasznie zimno , niedawno padał śnieg. ; )
    Fajny blog dodaję się do obserwatorów i licze na to samo. ;D
    http://swiatgalaxy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Ładne zdjęcia. ; )
    U mnie dziś śnieg pada. :D
    Nie wiem jak inni, ale ja wczoraj już rękawiczki założyłam.. ;D

    ReplyDelete
  44. ładniutkie zdjęcia :D Ja chciałabym śnieg ale nie ma, jest zimno, ale na szczęście nie pada deszcz ;p

    ReplyDelete
  45. a ja mam ochotę na cieplutką czapę zimową i buty (najlepiej eskimoski, których nie mam :D). marzenie:D

    ReplyDelete
  46. Ja dziś założyłam zimową kurtkę xd
    Rękawiczki są niezbędne :)

    ReplyDelete
  47. Ślicznie wyszłaś, też mi się podobają czarno-białe :)

    ReplyDelete
  48. Też muszę zacząć nosić rękawiczki ; ) Piękne zdjęcia.

    ReplyDelete
  49. Super zdjęcia ,ślicznotko ;)
    Ja już chodzę w płaszczyku nie zimowym ,ale i tak bardzo ciepły ;)
    A zimowy niedługo bo za oknem u mnie śnieg ;P
    Zapraszam do mnie na VII rozdział Cristiano and Natalie
    http://cristiano-natalie-opowiadanie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Ja właśnie dziś kupiłam sobie rękawiczki :3
    Dziwi mnie to, ze niektórzy jeszcze w trampeczkach i bluzach chodzą :O
    Rozalka ;)

    ReplyDelete
  51. Haha, ja już w zimowej kurtce pomykam ^^. I poważnie zastanawiam się na rękawiczkami, bo łapki to mi strasznie marzną *.*

    ReplyDelete
  52. Nie przejmuj się, ja tam już w rękawiczkach chodzę, bo nie wytrzymuję tego zimna ^^ bez rękawiczek to bym chyba umarła :P

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdj. ?
    Jakim aparatem robione ? ( nazwa )

    ReplyDelete
  54. ja będę chodziła w mojej ukochanej fioletowej kurteczce z Umbro. wczoraj dopinałam rękawy, nie ma to jak bezrękawnik i kurtka w jednym :>

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*