Zima w powietrzu

Monday, October 29, 2012

Dzisiaj to już naprawdę zima w powietrzu. Myślałam, że idąc do szkoły zamarznę, choć i tak ubrałam się dosyć grubo. Przeglądałam szufladę i szczerze mówiąc zniknęły mi wszystkie rękawiczki, także muszę się wybrać do miasta, bo chyba nie przeżyję. Jestem pewna, że niedługo i nasze tereny mogą spodziewać się śniegu, chyba, że po prostu pogoda chce się z nami 'pobawić'. Z jednej strony, chciałabym już dreptać po chodnikach pełnych śniegu, a z drugiej strony jego opady powinny jeszcze zaczekać trochę. Nie lepiej zrobić mi niespodziankę 1 grudnia? Hah, wtedy bym się ucieszyła ; )

Aż przez to wszystko, natknęłam się na album z sesji zimowej z Martyną.
 A na zdjęciu możemy zauważyć całkiem inną Jessikę ; D
Grzywka, krótsze włosy, brak ombre, bez kreski na oku. Człowiek potrafi szybko się zmieniać! ; ]

Pamiętam jaka skostniała przyszłam po tej sesji, ohh pamiętam ; C
Miłego wieczoru *,*

You Might Also Like

59 KOMENTARZE

  1. no zmieniłaś się! ;o

    ReplyDelete
  2. dla mnie zima może byc i teraz bo przyzwyczaimy się do takiej temperatury i jakoś to przetrwamy :)
    ładne zdjęcie, ale dużo się nie zmieniłaś ;)

    ReplyDelete
  3. faktycznie duża zmiana :)

    zapraszam ;*

    ReplyDelete
  4. Bardzo ładne zdjęcie :)
    Taak, zmieniłaś się ! ;D

    ReplyDelete
  5. It is not Easy to look stylish when it's cold outside. But you did a great job! XOXO PS. Lets us know if you would like to follow each other?
    Xoxo

    ReplyDelete
  6. oj tak potrafi sie zmieniac :D

    ReplyDelete
  7. Na pierwszy rzut oka cie nie poznałam ;D

    ReplyDelete
  8. U mnie nadal brak śniegu :)
    Nie poznałam Ciebie ^^

    ReplyDelete
  9. ale piękna jak zawsze ;)

    ReplyDelete
  10. o tak mamy zimę, oby jak najszybciej mineła!

    ReplyDelete
  11. no,no zmieniłaś się.♥

    ReplyDelete
  12. U mnie za oknem jest już biało :) Pozdrawiam i zapraszam na : http://ssometimeslifeisfunny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Może i inna ale i tak ślaczna ;*

    ReplyDelete
  14. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  15. Jak zobacyzlam to zdjeicie najpierw bez czytania to pomyslalam "BYla u fryzjera? O.o" hehe no fryzurę masz lepszą teraz niż na zdjęciu ;p, lepiej ci w dluzszych

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe teraz zobaczyłam błędy, ale to przez mój głupi laptop, który się zacina i jak szybko piszę to albo mi się litery nie wciskają albo inny mi się wciśnie i tak jest ;p. Sorki

      Delete
  16. u mnie też dzisiaj strasznie zimno było... wyciągnęłam rano z szafy jakąś starą kurtkę i modliłam się, żeby nie była za mała, bo innej nie mam :D
    Hehe, pamiętam jak jeszcze miałaś prostą grzywkę :D Ale jakoś bardzo się nie zmieniłaś, tylko włosy xd

    ReplyDelete
  17. możesz dodać fotkę jak patrzysz się aparat ? ; *

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raczej nie będę zaśmiecać bloga starymi fotkami, żyjmy teraźniejszością. Nie lubię powracać do stare siebie ; )
      Niedługo obecne już notki będą wydawały mi się straszne, ze względu na pewnie moje przyszłe zmiany. Nie wiadomo co mi do głowy wpadnie ; D

      Delete
  18. od razu zauważyłam, że wyglądasz o wiele inaczej! :)

    ReplyDelete
  19. Nie poznałam cię na tym zdjęciu! :)

    ReplyDelete
  20. Super fotka, ale zmieniłaś się na lepsze!!!

    ReplyDelete
  21. nooo włoski podcięte :) i dobrze trzeba troszkę odświeżyć przed zimą :)

    ReplyDelete
  22. Fajna grzywka :) A ja kocham zime! Snieg, sniezki... Super - to moj zywiol!

    ReplyDelete
  23. pamiętam jak jeszcze nazywałaś posty : "Dzień Jessiki:...."

    ReplyDelete
  24. to zdjęcie jest cudne <3
    ja bardzo nie lubię wracać do starych sesji... jakoś nigdy nie chciałam patrzeć w przeszłość.

    ReplyDelete
  25. Racja. Ten śnieg spadł za wcześnie :)

    ReplyDelete
  26. fajny płaszczy, a Tobie ładnie w prostej grzywce :D Zapraszam do mnie i zachęcam do udziału w moim pomyśle! :)

    ReplyDelete
  27. Szczerze mówiąc myślałam, że to nie ty ;o

    ReplyDelete
  28. ooo a ja konkurs wygrałam:) normalnie nie wierze:)
    śliczne zdjecie:)
    pozdrawiam

    ReplyDelete
  29. No naprawdę na tym zdjęciu, to jakbyś nie była Ty ;P
    Ale i tak jest śliczne zdjęcie ^^

    ReplyDelete
  30. Pewnie, snieg moglby poczekac, zwlaszcza, ze do swiat moze jeszcze stopniec i wtedy gwiazdka nie ma uroku! Akurat! Rekawiczki zginely :) Przyznaj sie, ze chcesz miec pretekst do nowych zakupow, tyle teraz w sklepach pieknosci!!! :)
    Nowa Jessika jest sliczna, choc i "starej" nic nie brakowalo! Ale to prawda, czlowiek rozwija sie i zmienia. przeslicznie wygladasz w tej kurteczce!

    ReplyDelete
  31. mam taki sam plaszczykk tylko niebieski :)

    ReplyDelete
  32. świetne zdjecie *.*
    zapraszam i pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  33. NAPISAŁAM O TOBIE NA MOIM BLOGU, A MIANOWICIE W POŚCIE ULUBIONE BLOGI!!!

    Zobacz:
    http://my-life-is-pastel.blogspot.com/2012/10/ulubione-blogi.html

    Przeczytaj i skomentuj!
    Pozdrawiam!!!

    ReplyDelete
  34. świetne! < 3 zapraszam do mnie - http://opowiescomoimzyciu.blogspot.com/
    dodaje do obesrawtorów i liczę na to samo ! :)

    ReplyDelete
  35. mnie zima zaskoczyła na wycieczce klasowej :) to dopiero znaczy byś na nią nie przygotowanym ;D

    http://imnoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. dużo sie zmieniłaś :) ale wtedy i teraz byłąś i jesteś bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  37. Ale się zmieniłaś! :3

    ReplyDelete
  38. Ale się zmieniłaś! :3

    ReplyDelete
  39. Ojej jaka słodka Jessica :D

    ReplyDelete
  40. A wiesz, szczerze ci powiem, teraz wyglądasz lepiej. Ta grzywka ci bardziej pasuje :). No może bez tych kresek na oczach- to już wogóle byłby ideał :)

    ReplyDelete
  41. Naprawdę się dużo zmieniłaś :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*